Co když se do Narnie dostanou dva synové Adamovi co se nesnášejí? Ještě před králem králů Petrem a jeho sourozenci? Změnilo by to něco? Usmířili by se i tito dva, nebo by tam vzniklo i víc? Čti a dozvíš se.
Ahoj jmenuji se Digory jsem jedináček a díky mému vzhledu nemám moc kamarádů, ale ani mi to jedno, byl jsem takový samotář co radši byl s tužkou a blokem v ruce a vždy si něco čmáral. Ne že bych nebyl pěkný, ale asi pro ně nejsem ten správný typ, nebo nevím. Jo a je mi 16. Byli prázdniny a já musel jet ke strýci na farmu. Moc se mi tam nechtělo, ale když jsem si uvědomil že tam bude krásná příroda kterou budu moci nakreslit přibalil jsem si o to více tužek a papírů.
Když jsme dojeli na strýčkovu farmu, vylezl jsem z auta a vyndal si kufr, rodiče pak odjeli. Strýček nejspíš bude u zvířat a tak jsem se vydal ke dveřím do domu. Otevřel jsem si jelikož nebylo zamčeno, takže strejda nebude daleko, usmyslel jsem si. Vešel jsem dovnitř i s taškami. Procházel jsem obývákem, když jsem si v kuchyni všiml cizího kluka, který tancoval kolem plotny. No na strejdova přítele byl až moc mladý, takže kdo to sakra je? Přikradl jsem se za něj a poklepal u na rameno, on se na mně s výkřikem podíval. ,,Co to do prdele děláš ty kreténe?'' vykřikl na mě. Co si o sobě myslí mě nebude říkat kreténe. Z naštvání jsem mu jednu natáhl. On se na mně nasraně podíval, ale už mě neřešil. Šel jsem tedy nahoru do ,,svého'' pokoje až na to že už tam něčí věci byli. Nejspíš toho kreténa dole. Takže kde budu spát já? Zdupal jsem si to dolů a v kuchyni již byl strejda který se onoho člověka ptal na to co se stalo, jelikož měl mou dlaň obtisknutou na jeho tváři. ,,To udělal támhle ten idiot pane Salcbury.'' Hned samozřejmě musel žalovat. ,,Ohh ahoj Digory ty už jsi zde? Co jste si proboha udělali.'' ,,Nic strejdo jenom tenhle když jsem se ho chtěl zeptat kdo je mi začal hned nadávat, tak jsem se trochu naštval a vlepil mu no.'' řekl jsem provinile. Strejda se jen uchechtl. ,,Jo kluci jelikož tu není žádný jiný další pokoj jeden z vás bude spát na zemi.'' řekl strejda a já se na něj jen vyděšeně podíval. ,,Co jako v jednom pokoji, ale na zemi, Strejdo no ták.'' vykřikl jsem. ,,Já s ním spát nebudu pane Salcbury'' vykřikl ten idiot. ,,Tak můžete spát ve stájích, ale to bych vám nepřál.'' řekl a já rezignovaně sklopil hlavu.
Utekl asi týden, spaní jsme nějak vyřešili, i když jsem hned po první noci měl chuť ho zabít. Vlastně jsme si nadávali, bili se a vraždili se pohledy skoro pořád. Dá se říct že on je ale silnější, mám záda plný modřin a to od něj, bolí to, vím můžu si za to i sám. Večer kvůli bolest zad nemůžu pořádně spát, ale snažil jsem se bít co nejpotišeji. Jo a abych nezapomněl jmenuje se Eathan. Kdyby jsme se ne nenáviděli dokonce bych řekl že je i pěkný, ale stalo se no.
Dnes jsme museli vstávat v šest hodin, aby jsme strejdovi pomohli a pak mohli mít volno. Mělo být teplo takže jsem se rozhodl po práci jít k jezeru se schladit. Aspoň trochu ulevím zádům. No po snídani jsem se na práci hned vrhl, musel jsem vyčistit stáje koňům, koněm vyvést na pastvu, podojit krávy, a ty pak také vyvést. Tím má práce končila. Svého koně jsem si pak mohl osedlat. Můj kůň je černý s bílou lysinou, je to anglický plnokrevník, dostal jsem ho od strejdy jako hříbě. Když byl připraven kůň a i já mohl jsem vyrazit, nezajímal jsem se o Eathana, prostě jsem jel. U rybníka jsem uvázal koně, sundal si triko a skočil do vody. Chvíli jsem plaval, když mě něco začalo táhnout pod vodu. Nešlo se vyprostit. Cítil jsem jak ke mě někdo z hladiny ke mě plave, ale díky vodě jsem ho pořádně nemohl poznat. Pak jsem upadl do bezvědomí.
Eathan
Byl jsem u pana Salcburyho na výpomoc jako každý rok už 4 roky. Ochomýtal jsem se v kuchyni a připravoval jsem si jídlo jelikož jsem měl svou práci hotovou. V tom mi ale někdo zaklepal na rameno. S výkřikem jsem se k onomu člověku otočil a hned jsem spustil ,,Co to do prdele děláš ty kreténe?'' byl to malí blondýn s patkou pře hnědé oči. Byl roztomile malí, ale v tom jsem na své tváři ucítil štípání. On mi vrazil facku? Tak tohle si chlapeček dost posral. O odešel do pokoje, ale v tu ránu byl s dupáním zpátky. Dřív ale do kuchyně přišel pan Salcbury a ptal se mě na ten obtisk na mé tváři tak jsem řekl ,,To udělal támhle ten idiot pane Salcbury.'' ON se k němu otočil a jen pravil ,,Ohh ahoj Digory ty už jsi zde? Co jste si proboha udělali.'' ,,Nic strejdo jenom tenhle když jsem se ho chtěl zeptat kdo je mi začal hned nadávat, tak jsem se trochu naštval a vlepil mu no.'' řekl provinile . Pan Salcbury se jen uchechtl. ,,Jo kluci jelikož tu není žádný jiný další pokoj jeden z vás bude spát na zemi.'' řekl strejda a já se na něj jen vyděšeně podíval. ,,Co jako v jednom pokoji, ale na zemi, Strejdo no ták.'' vykřikl. ,,Já s ním spát nebudu pane Salcbury'' vykřikl ten idiot. ,,Tak můžete spát ve stájích, ale to bych vám nepřál.'' řekl a on rezignovaně sklopil hlavu.
Utekl asi týden od doby kdy sem přijel, byli jsme se snad každý den, já byl silnější takže byl dobitý každý den. Ale své činy jsem litoval pokaždé když jsem ho večer slyšel sténat bolestí. Byl slyšet i přes to že si myslel že není.
Dnes mělo být teplo a tak jsem se rozhodl jet po práci k jezeru, jak jsem si všiml měl podobný nápad. Jenom já narozdíl od něj jsem si na koně nedal sedlo, nebál jsem se jezdit bez sedla. Takže když jsem udělal veškerou svou práci houkl jsem jen na koně a rozjel se k jezeru. Ale nejspíš akorát v čas, jelikož on se topil, ale jak jsem pochopil nešlo mu vyplout nad hladinu. Skočil jsem pro něj tedy že ho vytáhnu, ale nešlo to, táhlo nás to oba hloubš a hloubš pod vodu. Pak už jsem viděl jen tmu.
Probudili mě paprsky slunce. V ruce jsem držel jeho, podíval jsem se na něj jak mu je. Bál jsem se že se mu něco stalo. Vím nechoval jsem se pěkně, ale vše se dá změnit no ne. Všiml jsem si že dýchá, uklidnil jsem se. Pak jsem se podíval okolo nás. Nebyli jsme u jezera, byli jsme u moře? Jak jsme se sakra dostali k moři? Leželi jsme na písčité pláži, nad námi jak jsem zjistil se tyčil zámek. Nádherný zámek. Ale jinak kolem nás nic nebylo. Tedy to jsem si myslel když jsem se více všiml jsem si jakého si tvora, když vyšel na světlo zjistil jsem že je to majestátný lev. Byl nádherný, jeho hříva se leskla na slunci. Přišel ke mě blíže a pronesl ,,I přes to co jsi mu provedl, jsi pro něj skočil, nenechal jsi ho utopit, ale zachránil ho, nemusel jsi ale udělal jsi to a to tě šlechtí. Jak se jmenuješ synu Adamův?'' když to dořekl udiveně jsem se na něj podíval, jelikož mluvícího lva vidím prvně. ,,Já já se jmenuje Eathan'' řekl jsem trochu rozklepaně. Rychle jsem se ale podíval na Digoryho jelikož jsem slyšel sípání'' Že že neumře?'' optal jsem se lva. ,,Pokud budeš věřit, probudí se, ale budeme ho muset přenést k zámku.'' vzal jsem ho tedy do náručí. Tak moc jsem se o něj bál. Co když se mu něco stane. Nesmí, já já asi jsem se zamiloval, jen jsem si to nechtěl přiznat. Došli jsme do zámku a lev mě zavedl do jednoho z pokojů. ,,Mimochodem jak ti mám říkat?'' pronesl jsem ke lvovi ,,Říkají mi Aslan'' řekl a já se mu jemně uklonil. Nevím přišlo mi to správně. Lev je podle mě jedno z nejmajestátnějších zvířat a tak mě to nutilo se poklonit. ,,Kde to vlastně jsme a proč?'' ptal jsem se dál. ,,Nevím co vás se přivedlo a nebo jestli to vlastně mělo úmysl přivést vás sem, ale vím že jedna legenda praví, že do Narnie přijde pár, dva synové Adamovi co s milují ale nechtějí si to přiznat, a mi je máme naučit že je jedno jestli jsou oba muži nebo ne ale že milovati se smí.'' Mluví o nás, vážně, přiznávám nechtěl jsem si uvědomit že ho miluji až teprve co jsem ho málem ztratil jsem si to přiznal. ,,Eathane, Eathane kde jsi?'' slyšel jsem jemný šepot a otočil jsem se k Digorymu. ,,Tady jsem Eathane'' řekl jsem a chytil mu ruku, a mé rty přitiskl na jeho čelo. On se jen usmál a zase usnul. Jen jsem se na Aslana vyděšeně podíval. ,,Neboj mé dítě probere se'' řekl a mě to aspoň trochu uklidnilo.
Už je to třetí den co Digory spí. Já si mezitím s Aslanem prošel část Narnie. Bylo to tu nádherné. Už mě neudivovali kde jaké mluvící zvířata, fauni, kentauři a další. Sem to prostě patřilo, když v tom k nám přiklusal jeden faun se zprávou že se Digory probral. Rychle jsem se rozeběhl do zámku a rovnou do jeho pokoje, Aslan byl hned za mnou. Když jsme tam došli Digory seděl na posteli a rozhlížel se kolem sebe, když mě uviděl usmál se, ale když uviděl za mnou Aslana trochu se vyděsil. No jo vidět lva není jen tak. ,,Kde to jsme Eathane'' ,,Jsme v Narnii tohle je Aslan. A byli jsme se zavedeni aby jsme si uvědomili co k sobě cítíme.'' řekl jsem a on se na mně podíval. ,,Já já tě asi miluju Eathane.'',, Já tebe taky.''
Digory
Když jsme si vyznali lásku ještě jsem dodal. ,,Bude to znít divně, ale zdál se mi sen o tomto místě.'' Aslan se na mně podíval a vyzval mě k řeči.
Sen
Byla válka, ale ne tady byla v našem světě, čtyři děti museli jet k nějakému starci. V pokoji nemladší holka našla ve skříni vstup do Narnie. Zbylí sourozenci jí nevěřili. Druhý nejmladší kluk se další den dostal taky do Narnie potkal ledovou královnu, která tu ,,vládla'' Když se do Narnie dostali všichni a uvěřili, přišlo do Narnie jaro, ledy roztáli. Byla válka i tady, ale vyhráli jste.
Konec snu
Když jsem to dořekl Aslan na mně jen koukal a pak mi poděkoval. Na naší počest uspořádal velkou svatbu. I když mi na to přišlo ještě brzo, ale Narnie byla krásná a na tenhle zážitek nikdy nezapomenu já ani Eathan. A jak Aslan jednou řekl ,,kdo se jednou do Narnie podívá nezapomene. Pak nás dostal zpátky domů. Tam to vypadalo jako kdyby neutekl ani jeden den. Zdál se mi to jako sen. Ale vždy když jsem se podíval na mou a na Eathanovu ruku, viděl jsem krásné prsteny které byli darem.Možná Narnie neexistuje, ale je to nádhera. Jednou bych se chtěl podívat někam kde je to takovéhle i když v každém díle byl nějaký boj nebo válka, byla to nádhera na kterou se vždy rád podívám. Dokáže někdo udělat Narnii i mě v podobě lásky? Jednou určitě ano, stačí jen věřit.
Věřte ve své sny a nezazdite je. Kdo chce a nebojí se může mi do komentářů napsat jeho nejtajnější sen, bud rád.
ČTEŠ
Oneshot
FanfictionOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.