Little Mochi

102 7 0
                                    

Jimin
        Nejsem stejný jako ostatní, mé nohy dennodenně obepínají punčocháčky s krajkou. Na sobě obvykle nosím šaty nebo sukně v pastelových barvách. Stejně tak trička. Rád se oblíkám jako holka.  Mě ani mamince to nevadí, ale táta od nás odešel kvůli tomu odešel. Maminka chvíli plakala, ale pak řekla že spolu vše zvládneme. Je to už 5 let co táta odešel.  Kvůli lepší pracovní nabídce pro mamku jsme se přestěhovali do Soulu. Je to velké město. Těším se na nové kamarády a snad tu bude lepší škola než v mém minulém městě. Budu chodit na uměleckou školu, podle maminky totiž umím zpívat.
Ale ještě jsem se vám nepředstavil jsem Park Jimin a je mi 18.
    Taehyung
Čau jsem Taehyung nebo taky V. Jsem gay a je mi 19.  Chodím na uměleckou fakultu na zpěv a tanec. Mám svou partu. Jsme nejhezčí kluci školy, taky jsme celkem dost bad boys skupina. Naše skupina se skládá z NamJoona= je gay a má svého přítele který je v naší skupině. Pak je tam Jin= přítel NamJoona. Miluje holčičí oblečení, nikdo si ve škole nedovolí mít blbé kecy. Další je Hoseok= je bisexuál měl hodně holek, ale i kluků. Je to skvělí tanečník. Pak je tu ještě JungKook= je to králíček a nejmladší člen party.
       Jimin
     Dnes jdu poprvé do školy. Moc se těším a zároveň se bojím že mě budou odsuzovat. Vstal jsem ráno brzo abych se hezky upravil učesal jsem si růžové vlasy, lehce se nalíčil a pak si na sebe vzal  fialovo růžové šaty a na nohy si vzal růžovo-fialové balerínky. Vyrazil jsem do kuchyně, na stole jsem měl připravené lívance s borůvkami, mé oblíbené. Najedl jsem se vzal si můj růžový batoh a vyrazil z domu. Do školy jsem to neměl daleko. Lidé po mě koukali, někteří znechuceně a někteří se smáli. Přidal jsem do kroku.  Ke škole jsem došel, studenti se za mnou otáčeli a někteří se pochechtávali, rychle jsem se tedy rozeběhl aby na mě tak nekoukali, ale v tom sem do někoho vrazil. Koukl jsem se nahoru na sebe, a na mně shlížel vysoký, krásný kluk.  Hned jsem zrudl a sklopil hlavu. ,,Příště dávej bacha''  vykřikl na mně naštvaně. Snažil jsem se na něj nekoukat a stoupnout si. V očích mě zaštípalo a já se zase rozeběhl do školy. Bloudil jsem po chodbách a hledal ředitelnu. Když v tom jsem si všiml kluka v holčičím oblečení. Doběhl jsem k němu a zeptal jsem se zda mě dovede k ředitelně. On jen kývl. Na sobě měl krásné černé šaty, vážně mu to moc slušelo. Když mě přivedl před ony dveře na poděkování jsem se mu uklonil a zaklepal na dveře. On potom jen odcupital. Když se z poza dveří ozvalo dále vešel jsem dovnitř. Ředitel mi dal kod od mé nové skříň a zavedl mě k ní. V ní už byli připravené učebnice a rozvrh. Vzal jsem si vše potřebné a ředitel mě vedl ke třídě.
         Zaklepal a mě polil studený pot. Co když to nedopadne špatně? Co když se mi budou smát za to kým/čím jsem? Co když mě budou šikanovat? Tyhle otázky mi běhali hlavou. Tak moc jsem se bál, ale nechtěl jsem se měnit kvůli ostatním.  Vešel jsem dovnitř a všichni sklapli. Oči se upřeli na mně a ředitele. ,,Doufám že s Jiminem budete vycházet a pokud uslyším blbí řeči tak si mě nepřejte''  jen co to ředitel dořekl rozloučil se a odešel. Učitelka mi řekla že si mám jít sednout k Hoseokovi. Ukázala kam a já se tam tedy vydal. Pozdravil jsem ho a on mě. Pak jsem se věnoval hodině. O přestávce Hoseok zůstal sedět na místě. Divil jsem se jelikož jsem čekal že hned odejde, aby se nemusel stydět za to že se mnou sedí. Dokonce si se mnou povídal a smál se. Další hodina byla nuda takže jsme si potichu povídali, byla to sranda. Další hodinu jak jsem zjistil jsme měli tanec převlékl jsem se do růžových tepláků a tílka. Máme dělat nějaké herecko-taneční představení. Jak jsem pochopil je to o nešťastné lásce dvou kluků. Zamilovali se do sebe ale lidé je nepřijali a tak se jeden zabije a když to druhý zjistí zabije se taky oba stejnou zbraní.  Dnes se rozřazovali role. Hoseok bude hrát hlavní postavu, je vážně dobrý, ale druhou to se prý uvidí příště. Příště budeme tancovat na jinu písničku a podle toho se to do rozřadí.  Hoseok mě chtěl představit jeho kamarádům ale já už musel domů a tak jsem se mu omluvil, on řekl že stejně je zítra uvidím, jelikož se na něj přijdou podívat na hodinu tance. Prý tam chodí často. Já se pak tedy rozešel domů. Mamka doma ještě nebyla a tak jsem šel do pokoje. Udělal jsem si úkoly a šel trénovat na zítra. Trénoval jsem asi dvě hodiny. Byl jsem dost unavený a tak jsem se šel podívat do kuchyně. Mamka akorát vařila nudle. Vonělo to pěkně ta to že tom byl jen ramen. 
Taehyung
      Ráno do mně strčil nějaký kluk. Když se na mně podíval byl roztomilí. Musel jsem na něj myslet celí den. Kluci se mně ptali co se děje. Já jim to tedy řekl. Jin mi na to jen odvětil že nějakého takového kluka vedl k řediteli. Pak když k nám po škole přišel Hoseok pořád mluvil o nějakým hezkým klukovi. Že mají nějakého nového kluka ve třídě. Díky němu jsem se dozvěděl že můj roztomilouš se jmenuje Jimin.  Už se těším až ho uvidím tancovat. Hoseok říkal že má talent. 
     Jimin
          Druhý den jsem byl ještě nervoznější z taneční hodiny. Měli tam být Hoseokovi kamarádi, co když se jim nebude líbit jak se oblíkám. Převlékl jsem se do modrých šatů a vydal se do školy. Hoseoka jsem potkal až ve třídě, ale cestou jsem potkal toho kluka do kterého jsem včera narazil, ještě s tím klukem co mě vedl do ředitelny a ještě s jedním toho jsem neznal. Nudné hodiny jsme s Hoseokem přečkali a mohli jsme vyrazit do šaten. Převlékli jsme se a vydali se do tanečního sálu. Byli tam ti kluci z chodby. Hoseok mě k nim vedl. ,,Jimine tohle jsou Jin (= ten co mě vedl k ředitelně a má taky šaty.) NamJoon a Taehyung (= ten do koho jsem vrazil.ú'' Když řekl jeho jméno začervenal jsem se. ,,Já jsem Jimin'' šeptl jsem k nim s rudými tvářemi. Pak jsme ale museli již jít tancovat. Dostal jsem hlavní roli. Byl jsem tak šťastný. Budu tancovat s Hobim.
     Trénovali jsme celé měsíce. Měli jsme to předvádět o vánoce a čas se krátil. Těšil jsem se ale byl jsem i nervozní. 
     Dnes budeme tančit. Přijde i mamka snad se jí to bude líbit. Za tu dobu jsem se dost skamarádil s kluky a nejvíc s Taem. Byl skvělí a já se do něj více a více zamilovával. Byl skvělí, chodili jsme spolu ven. 
          Máme hodinu na přichystání a půjdeme na scénu. Kluci seděli v publiku a stejně tak i mamka. Byl jsem rád že je tu. A byl jsem i rád že si tak dobře sedla s Taem. Přála mi to. 
       Je čas. První tancuje Hobi. Pak já a pak spolu.  Když byl čas na mně tancoval jsem jak nejlépe jsem mohl. V tom jsem ale slyšel křik a pak bolest. A už nic jsem neviděl. Poslední co jsem slyšel bylo šeptání mého jména, vzlyky a siréna. Co se stalo. Kam jedu. Běhalo mi hlavou. 
       Když jsem se probudil kolem mě pípali přístroje. Ze mě vedlo pár hadiček. Co se stalo? Proč jsem v nemocnici?  Pak ke mně přišel doktor. Zkontroloval mě. Pak mi řekl že venku čekají kamarádi a mamka. Pustil je dovnitř. Byl jsem rád že jsou tu, ale nebyl tu Tae. Když odešli asi po hodině někdo zaklepal. Osoba  vešla dovnitř a mé oči se rozzářili. Byl to Tae s velkou kytkou.
 A tehdy se mě zeptal jestli s ním budu chodit a já řekl ano.

OneshotKde žijí příběhy. Začni objevovat