Jimin
Být andělem není nic moc. Nesmíte dělat nic zakázaného, vztahy jsou sice povoleny i mezi muži ale i tak je to pro ostatní nové a nesmíte mít hříšně myšlenky. Můžete poslouchat jen rozkazy, tenhle život mě nebaví. Už dřív jsem zjistil že holky se mi nelíbí, ale nikomu to nesmím říci mohlo by to poškodit otce. Mám ještě jednoho kamaráda který ví že se mi líbí kluci, u něj se nemusím bát že to někomu řekne, jelikož to má stejně. Proč si spolu nic nezačneme? Není můj typ a já jeho taky ne. On je na mně až moc roztomilí. Jinak jsem Jimin, můj otec je nejvyšší anděl o to je těžší nic nedat znát. Jediné co je dobré je to že se můžu potkávat i s démony. Jako syn vládce andělů s ním musím chodit reprezentovat náš lid i na takové hle akce. Ale jelikož tam nikoho neznám je to k ničemu. Proto jsem rád že se mnou smí jít občas i Jin-hyung je to můj jediný kamarád zde. Říkáme si všechno, jsme jako bráchové i když ne pokrevní.
Dnes jsme měli jít zrovna na nějakou akci. Nevěděl jsem o co jde, ale táta řekl že se já i Jin máme hezky obléci. Rád jsem slyšel že můžu vzít i Jina. Hned jsem mu to oznámil a šli jsme si vybrat oblečení. Oba jsme na sobě měli čistě bílé oblečení. Jin si upravil své bílé vlasy. Já jsem si své černé jen pročísl a bylo vše připraveno k odchodu. Když byl čas společně s mým otcem jsme vyrazili. Teleportovali jsme se pomocí portálu který vykouzlil můj otec. Objevili jsme se v rudo zlaté místnosti. Lidí už tam bylo dost. Jak démoni tak i andělé si spolu povídali. Démoni nevypadali tak jak jsem si je představoval z vyprávění mého otce. Vypadali jako mi jen neměli křídla. Teda až na tři. Řekl bych že to byli jedni z těch hlavních. Otec se s námi za jeho zády vydal přímo k nim. Zastavili jsme kousek od nich. Otec se s tím jedním dal do řeči a ty dva tam stáli jako tvrdá Y stejně jako já a Jin. Zvedl jsem k nim pohled abych si je mohl prohlédnout. Mé oči se zastavili na jednom z nich. Jeho nafialovělé vlasy mu padali do očí. Ladilo to k jeho černému oblečení. V tom se naše pohledy setkali. Když jsem si uvědomil že na něj zírá studem jsem sklopil oči. Mé tváře nabrali rudý odstín. Jin do mě dloubnul loktem a kouknul na mně pohledem, jestli jsem v pohodě. Já jen na souhlas kývl na souhlas. Ještě jednou jsem se na něj odvážil podívat, zase mě pozoroval. Pak jsem si všiml že ten druhý se ho snaží probrat aby mu věnoval pozornost. Pak jsem sklopil pohled a zeptal se Jina jestli si nepůjdeme dát něco k jídlu. On na souhlas kývl a tak jsme se rozešli ke stolům. Bylo tam spoustu jídla a já nevěděl které si vzít. Nevěděl jsem ani na co mám chuť. Dal jsem si tedy jen salát s kuřetem. Vím nic moc, ale vážně jsem nevěděl co si dát. Jin se na mně podíval s výrazem ,,děláš si srandu'' a já jen pokrčil rameny. On si nandal kuře, vepřový a další takový hle jídlo. Někdy si říkám jak může vypadat tak hubeně na to kolik toho sní. Už mě to tu nebavilo, a stále jsem cítil ten pronikavý pohled. Párkrát za večer jsme spojili své pohledy, ale jinak jsem se mu snažil vyhýbat. Už se mě to tu nebavilo a tak jsem řekl otci že chci domů. On tedy povolil a odešli jsme.
Onen démon mi od toho večera stále leží v mysli, nemůžu na něj přestat myslet. Zdají se mi o něm i sny které by se mě zdát neměli. Svěřil jsem se s tímto problémem Jinovi, ale on mi nedokázal poradit. Mé myšlenky se stále kolem něj. Jeho propalující pohled, jeho nafialovělé určitě hebké vlasy, a ty velké ruce. Tak moc jsem chtěl aby se mě jeho ruce dotýkali, mé sny byli čím dál tím více hříšné a to by být neměli. Ale od toho večera jsem ho neviděl.
NamJoon
Dnes jsem musel se svým otcem a bratrem na nějakou párty, kde měli být i andělé Otec tam měl schůzku s nejvyšším andělem. Tak moc se mi nechtělo mezi ty čistý ale musel jsem jít. Oblékl jsem se tedy do černého obleku, učesal jsem si své nafialovělé vlasy a čekal až bude čas vyrazit. Když jsme dorazili do červenozlatého sálu, bylo tam už dost andělů i démonů. Pak jsem si všiml jak k nám míří tři bíle oděný andělé. Jeden z nich byl hlavní, ale ty dva nevím nejspíš syn a jeho kamarád. Koukl jsem na toho s uhlově černými vlasy a v tom se naše pohledy střetli. Chvíli jsme si koukali do očí, ale on pak stydlivě sklopil oči. Za celí večer jsem se snažil na něj dívat pořád, hlídal jsem si ho. I přes to že Tae do mě šťouchal aby zjistil zda li jsem v pohodě stále jsem ho pozoroval. Všiml jsem si že u stolu s jídlem si dal jen salát. Měl by jíst více je hrozně hubený, ale pořád tak hříšný. Představy o tom jak bych ho měl pod sebou a způsoboval mu rozkoš kterou v nebi nemá šanci zažít byla tak vzrušující. Myslel jsem na to celou noc, v tom se my ale ztratil z hledáčku. Už jsem ho za tu noc nenašel asi odešli.
I přes to že uteklo pár dní od té párty jsem na něj stále myslel. Nešel mi vyhnat z hlavy. Jeho hříšné tělo se my pořád jevilo v hlavě. Jeho malé ruce, jež mi v mích představách drásali záda. A jeho uhlově černé vlasy lepící se na jeho tvář pro prožitém aktu který se mi vždy jevil ve snu vypadali tak sexy. Přišel jsem si jako blázen, blázen do anděla kterého jsem viděl jednou v životě a to bylo to co mě nejvíce děsilo. Tae si začal nejspíš něčeho všímat a tak se snažil ze mě dostat nějaké informace, ale tohle jsem mu říci nemohl. Co by si o mně pomyslel, že jsem úchyl, nebo něco horšího. Sakra on je anděl já démon, tohle by nešlo, jeho otec by to určitě nedovolil.
Jimin
Utekl snad jen týden, ale pro mě to bylo jako měsíc. Připadal jsem si jako blázen. Neznám ho ale tak moc my chybí. Ani neznám jeho jméno a to po nocích sténám jak nějaká děvka. Jsem rád že mám zvukotěsné zdi. Kdyby to zjistil otec běsnil by. Vždyť mám nemravné myšlenky o démonovi. Jinovi jsem řekl že na něj nemůžu přestat myslet. Co by mi řekl na ty nemravnosti.
24.12
Dnes my otec oznámil že se bude konat společný ples. Jak pro nás tak pro démony. Prý aby jsme utužovali naše vztahy. Byl jsem tak natěšený. Věděl jsem že ho zase uvidím. Bylo teprve ráno, ale já už se teď nervozně připravoval na večer. Dal jsem si 2 hodinovou koupel s vůní medu a růží. Miluju sladké vůně a tahle je má nejoblíbenější. Sice med nejím ale s kombinací růží se mi to líbí. Dnes jsem měl na sobě bílou košili, bílé kalhoty a ,,šátek '' který jsem měl uchycen na prstech. Vypadalo to hezky a já miloval tenhle outfit. Jin měl na sobě něco podobného jako já jen bez toho šátku. Když vše bylo přichystané, mohli jsme vyrazit. Otec na nás čekal zase u teleportu. Přemístili jsme se na místo konání. Hledal jsem ho mezi lidmi, ale nikde jsem ho nemohl najít. Tak jsem se vydal ke stolu s pitím. Vzal jsem si jen citronovu šťávu s ledem a zase se otočil k lidem. Jina jsem někde mezi lidmi ztratil a tak jsem to nechal být. V tom se za mnou ozvalo hrubé odkašlání. Já se rychle otočil a spatřil jeho Toho kdo byl celou dobu v mé mysli. ,,Ahoj'' řekl a jemně ale se sexy úsměvem na jeho tváři. ,,Ahhoj'' vykoktal jsem ze sebe. ,,Proč jsi tu tak sám?'' zeptal se a já jen zrudl. ,,Nejsem tu sám jsi tu se mnou ty'' odvětil jsem mu. ,,Jak se jmenuješ? Já jsem Jimin'' řekl jsem mu. ,,Já jsem NamJoon zlatíčko'' řekl a já nad jeho oslovení zrudl. Byl jsem nadšen že se s ním bavím, ale mé myšlenky se stále stáčeli jiným směrem. Mé tváře touhou rudli a můj rozkrok tepal, a to jen z jeho intenzivního pohledu. Když si nejspíš všiml co se mnou dělá, jen se zákeřně usmál. ,,Co se někam zdejchnou andílku'' řekl mi zase jeho další pro mě vymyšlenou přezdívkou. ,,Tak mě veď'' řekl jsem mu a on tak udělal. Vedl mě ven z místnosti a pak se se mnou někam přemístil. Objevili jsme se v rudočerném pokoji. Po stěnách byli řetězy, nevypadalo to děsivě spíše svůdně a eroticky. Začínal jsem cítit jak mé tělo spaluje touha. Touha po tom aby se mě jakkoliv dotýkal. Nebyl jsem nadržený byl jsem pod spalující touhou. Chtěl jsem aby se mě dotýkal tak jako v mých snech. Nad touto myšlenkou jsem cítil jak mé tváře rudnou ještě více. ,,Na co pak myslíš andílku?'' zeptal se spíše řečnickou otázkou a já studem sklopil hlavu. On ke mě však přišel a hlavu mi zdvihl tak abych se mu koukal do očí. Cítil jsem jeho horké ruce, které mě rozpalovali snad ještě víc. Byl to tak intenzivní dotek, projel mnou jako elektřina. Jeho palec se dotkl mých rtů přejel nejdříve po spodním rtu potom po horním. Jemně jsem rty pootevřel a dotkl se jazykem jeho palce. Tenhle pocit jsem ještě necítil, ale byl zatraceně příjemný. Jeho palec se dotkl mého jazyka a já měl pocit jako bych měl potřebu o onen prst pečovat. Začal jsem ho tedy olizovat jako by to bylo to nejsladší lízátko. On však prst vyndal z mích úst a pak mě jím pohladil po mé hořící tváři. Jeho druhá mezitím putovala po mém krku. Tak prudce mi trhl hlavou dozadu až jsem musel zavzdychat. Nebolelo to, bylo to příjemné. Druhá ruka co sídlila na mé tváři se posunula na můj krk. Hladil mou šíji a mě to přišlo tak intenzivní. Všechny jeho dotyky pálili. Ale ne bolestivě spíše vzrušující touhou. I přes to že to dělal tak jemně přišlo mi to jako to nejvíce erotické gesto. Nepotřeboval jsem aby si mě tvrdě vzal, potřeboval jsem cítit jeho tělo na tom mém a to mi skvěle dopřával, ale věděl jsem že potřebuji víc. Jeho ruce sjeli až k prvnímu knoflíčku košile, rozepl ho a já ucítil studený závan. Trochu jsem se otřásl, ale pak jsem ucítil něco neuvěřitelného a to jeho jazyk. Jeho jazyk který přejížděl přes mou šíji a nechával tak mokrou cestičku na mém krku. Ze šíje přejel na krční tepnu a z tepny na ohryzek který začal žužlat. Samým vzrušením jsem zasténal. On se na mně jen usmál. Rozepl mi košili na tolik aby se dostal k mým klíčním kostem. Začal je jemně kousat přitom rukama masíroval můj krk. Já jen přivíral oči a skousával svůj ret. Divil jsem se že jsem si ho ještě neprokousl. Pomalu mi rozepínal košili a na každé nově odhalené části kůže zanechal polibek. Bylo to tak příjemné. Hlavně na bradavkách, které na toto zacházení nebyli zvyklé. Zastavil se však u lemu kalhot. Jemně se na mě podíval. ,,Smím pokračovat?'' zeptal se nahrublým hlasem. Já jen na souhlas kývl. Začal mi tedy pomalu stahovat kalhoty a líbat mě na stehnech. Bylo to tak skvělé až jsem skoro nemohl dýchat. Když úplně sundal mé kalhoty někam odešel. Bál jsem se že mě tam nechá, ale po chvíli se vrátil. Něco si vložil do úst a přišel ke mně. Zjistil jsem že v jeho ústech je jahoda v čokoládě. Jemně mě políbil na ústa a tím jahodu vložil do úst i mě. Ukousl půlku a druhou nechal mě. Jemně jsem se na něj usmál a řekl. ,,Přeci tu nebudu jediný nahý NamJoone'' ,,Tak mě svlékni Minie'' hned jak to řekl přetočil jsem ho pod sebe. Netušil jsem kde se ve mně to zvíře bere ale začal jsem mu oplácet jeho péči. Líbal jsem jeho kůži a škrábal ho svými nehty, ale ne tolik aby to zanechalo jizvy. Když jsem skončil NamJoon nás zase přetočil. Začal líbat má stehna a pečovat o můj penis. Nebyl nějak velký, ale to nebylo třeba. Z mého penisu přešel na mou růžovou dírku ve které bude první. Ujistil mě že to ze začátku bude bolet ale nevadilo mi to Ne pokud to bude on kdo bude můj první. On do mně vnikal tedy co nejopatrněji. Byl to tak intenzivní pocit, když se začal pohybovat vykřikl jsem slastí. Pak jsem ho políbil. Líbali jsme se mezi našemi vzdechy. Když se blížil konec stahoval jsem se abych NamJoonovi udělal co nejvíce dobře. On pak do mně vystříkl. Byl to tak příjemný pocit. Mé tělo hořelo a já si to užíval. Potom mě NamJoon objal a usnuli jsme v obětí.A tohle byl můj příběh. S NamJoonem jsem do dnes.
Tenhle žánr jsem nikdy nepsal protože jsem to nikdy nezažil, ale snad se to povedlo.
ČTEŠ
Oneshot
FanfikceOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.