werewolf teeth

41 3 2
                                    


                  Stiles
                  Procházel jsem se po ulici, byla noc, možná i půlnoc, ale já dnes nedokázal spát. Cítil jsem jako by se něco dělo, a tak sem musel ven. Procházel jsem zrovna jednou uličkou, když jsem viděl jak se v ní někdo pere. Rozeběhl jsem se tedy do ní. Byl to kluk, mohlo mu být tak stejně jako mě. Nevěděl jsem kdo to je, ale i tak jsem mu musel pomoci, jelikož jakmile jsem viděl jeho ,,světélkující'' oči věděl jsem že je nadpřirozený. Odvedl jsem tedy pozornost onoho monstra a on ho zabil.
                  Představil se mi jako Derek, a říkal že je tu nový, a nastupuje sem do školy. Přestěhovali se sem kvůli rodičům, ale i tak jsem si říkal, proč zrovna sem? Scott je alfa, prý ho kdysi kousl vlkodlak, ale jeho alfa byla zabita. (V tomto příběhu není Derek jako Derek, je teenager a potkávají se poprvé) Ale kde se tu vzal on, je beta jeho oči svítili totiž žlutě. Měl nádherné nevinné oči. Dokázal bych do nich koukat klidně i hodiny. Ale bylo pozdě, a tak jsem se vydal domů, s tím že ho zítra potkám ve škole. 
              A jak jsem řekl tak i bylo. Ve škole jsme se potkali hned na chodbě, Scott na mně chvíli čuměl, ale když jsem je seznámil, začali se bavit normálně. Trapná chvilka se rozplynula. Seznámil jsem ho i s ostatními, celkem si rozuměli. 
              Je tu již měsíc, a čím více s ním trávím času, tím ho mám radši. Dokonce nás seznámil s jeho rodinou, to bylo asi nejdůležitější, jelikož v Beacon Hills jsou teď dvě smečky. Musí tedy spolu vycházet. Jeho rodina je fajn, celkem si rozumíme se všemi.  Ani jim nevadí že jsem člověk, ano jsem člověk. 
                 Čas začal najednou ubíhat strašně pomalu. Proč? Jelikož na mně moc nemají čas. tedy Derek ho především nemá. Buď řeší vlkodlačí záležitosti, nebo je někde v trapu. Prý si dokonce našel i přítelkyni. Sakra žiju tu 17 let a ještě jsem neměl přítelkyni. A jo vlastně já ji ani mít nemůžu, proč? Jelikož jsem gay.  Všichni jsou s tím v pohodě. Tak moc mě mrzí že není stejný jako já, miluji ho, ale on mě nikdy milovat nebude. 
               Dnes jsem je viděl spolu, líbali se a bylo jim jedno že jeto veřejné místo. Všichni na ně koukali, někteří jim tleskali, někteří je podporovali, ale já brečel. Má přátelé se na mně nechápavě koukali, a tak jsem utekl, chtěl jsem být sám, oni vědí že jsem gay, ale neví že se mi líbí Derek. Musel jsem nad tím přemýšlet, přemýšlel jsem tak dlouho že jsem usnul. Probral jsem se na onom místě. A kde to bylo? Byl to náš lesní palouk, kam mě vzal Derek poprvé. Bylo tu krásně, ale ty vzpomínky.
                      Utekl již nějaký čas, uzavřel jsem se do sebe, moc s nikým nekomunikuji. Derekovi se vyhýbám, prý se na to ptal Scotta, ale on mu nic neřekl. Vím že za to nemůže, ale své city nedokážu krotit, hlavně když ho vidím všude s ním s Paige. Je to krásná dívka, to se nedá neříct, ale já jsem já. Jsem člověk, co by pro něj i zemřel.          Byl jsem ve škole, asi jako poslední, byl jsem totiž v knihovně. Když v tom jsem s chodby uslyšel řev. Vyšel jsem tam, a to co jsem viděl mě vyděsilo. Na jedné straně stál vlkodlak, snad dva metry vysoký, na druhé bylo prázdno ale krev na zemi mě utvrzovala v tom  že tu nejsem sám.
               A tak jsem chtěl pomalu zavřít dveře, které však zavrzali a on si mně všiml. Rozeběhl se za mnou, a jeho zubama se mi zahryzl do kůže na rameni. Bolelo to, a tak jsem hlasitě vykřikl. Viděl jsem že někdo přiběhl, ale neměl jsem sílu, ona postava se ke mně přiblížila, chytla mě do náručí, všiml jsem si že je to Derek. Co ten tu dělá. 
               Derek
                 Někdo mi napsal že mám jít do školy. Vešel jsem do hlavní chodby, a to co jsem viděl mě vyděsilo. Na zemi ležel člověk, a nad ním se vzpínal Enis. Co se tu děje? Ten člověk se nehýbal, a tak jsem tušil co se stalo. Kousl ho. Rozeběhl jsem se k člověku, a když jsem ho chytl do náruče zjistil jsem že je to Stiles. Ne ne ne musí to přežít, vím chodil jsem s tou krávou, ale to jen proto že jsem si říkal, že ho přece nemůžu milovat. Chtěl jsem na něj zapomenout. Sakra a teď tu umírá.  Snažil jsem se ho držet při životě, ale poslední nádech jsem slyšel po tom co dokončil ty tři slova. ,,Miluji tě Dereku.'' pak už vážně nebyl cítit jeho tep, a jeho srdce již neudělalo ani jeden úder. Umřel mi v náručí. 

OneshotKde žijí příběhy. Začni objevovat