Cody = je mu 16 jeho sestře 19 a jejímu příteli 20. Cody je gay a zamiloval se do sestřiného přítele. Je rád že ho vídá aspoň kvůli sestře.
Má sestra se chovala celkem jako kráva. I přes to že měla tak skvělého přítele, viděl jsem ji i s více kluky. Mrzelo mě to za Zacka ale on se to nikdy nedozví, pokud to nezjistí sám. Já mu to neřeknu a myslím že sestra asi taky ne. Upřímně nechci aby se rozešli, mám ho rád, ale to se nikdy nedozví.
Dnes měl zase přijít. Těšil jsem se až ho zase uvidím. Zack je vysoký černovlásek se zelenýma očima. Smyslné tetování na jeho krku mu dosti sluší, a kroužek ve rtu mu přidává na sexepielu. Divým se že je s někým jako je má sestra má určitě navíc. Nikdy jsem neměl kluka, jelikož se mi vždy líbil Zack a jakmile jsem viděl dalšího kluka srovnával jsem je. Vždy vyhrál Zack. Bál jsem se dne kdy se rozejdou.
Příchod
Někdo zvonil u dveří. Sestra hned vyletěla z pokoje a tak jsem věděl kdo to je. Byl to Zack. A tak jsem seběhl dolů, abych ho aspoň pozdravil než se zavřou u sestry v pokoji. Jeho vlasy mu padali do obličeje. ,,Ahoj Zacku'' pozdravil jsem ho a on se na mně. Přišel ke mně a rozcuchal mi vlasy. Pak ho sestra čapla za ruku a táhla ho do jejího pokoje. Trochu jsem posmutněl, ale hned jsem se usmál a uvědomil jsem si že na mně sáhnul.
Slyšel jsem nějaké zvuky ze sestřina pokoje, a tak jsem se tam hned rozutekl. Neklepal jsem a rovnou rozrazil dveře. To co jsem viděl mi vyrazilo dech. Jako vím co je sex. Ale načapat při něm sestru s klukem co se mi líbí jsem nepotřeboval. Potichu jsem zavřel dveře, jelikož si mně nevšimli a s pláčem utekl do pokoje. Brečel jsem dlouho. Sakra, tohle jsem vidět nepotřeboval. Věděl jsem že na kluky nebude, ale proč to tak bolí.
Zack
Šel jsem za Meddie, je to moje přítelkyně. Má i celkem fajn bráchu. Došel jsem k nim a zazvonil. Otevřela Meddie. Za ní se vynořil Cody. ,,Ahoj Zacku'' řekl a já se jen usmál. Přišel jsem k němu a rozcuchal mu vlasy. Byl roztomilí.
Došli jsme k Meddie do pokoje a ona po mě trochu vyjela, proč jsem se s ním zdržoval. Řekl jsem jí jen že jsem pozdravil na zpět. Chvíli se zlobila, ale sex usmíří všechno. Tenhle sex byl skvělí, i když měl jsem i lepší, ale ten nebyl s holkou. Ano chápete správně jsem bisexuál. Po chvíli jsem slyšel jak se otvírají dveře, neřešil jsem to jelikož jsem myslel že to nebyli ty naše. Ale když jsem se jen koutkem oka podíval, zjistil jsem že byli naše. Stihl jsem jen vidět jak je osoba zavírá. Jelikož jejich rodiče nebyli doma, bylo mi jasné kdo to byl.
Sakra tohle ne. On nás viděl. Vypadalo to že to Meddie ale netrápí, takže jsem jí i sebe dodělal, a to byl konec našeho aktu. Měl jsem však chuť jít to vysvětlit Codymu, i když jsem nechápal proč. No vymluvil jsem se Meddie a šel jsem za ním. Seděl na posteli u něj v pokoji, nevnímal mě. Potichu brečel, a já to nechápal o to více. Radši jsem odešel a vrátil se zpět za Meddie. Nedokázal jsem však přemýšlet nad ničím jiným než nad Codym.
Jejich rodiče teď nebyli doma, a já chtěl jít za Meddie ale ta mi řekla že jde někam s holkami. Já si však uvědomil že to znamená že Cody bude doma sám. Sakra jak může nechat někoho takhle mladého doma sama. Chápu je mu 16, ale sakra je ještě dítě.
Rozešel jsem se tedy k jejich domu. Zazvonil jsem a otevřel mi Cody jen v dlouhé mikině a podkolenkách. Sakra co to ten kluk má na sobě. On hned jak si všimnul že si ho prohlížím zrudnul. ,,Ségra není doma. Myslel jsem že to víš'' řekl my mezi dveřmi. ,,Jdu za tebou, vím že tu není.'' On se na mně tedy jen usmál a pustil mě dál. Stále jsem z něj však nemohl spustit zrak. Slušelo mu to více než Meddi a to je kluk. Strávili jsme spolu as u televize na X-boxu. Byla to sranda. Však asi po dvou hodinách hraní jsme si řekli že nás to nebaví a pustili jsme si film.
Dal jsem tam nějaký horor. Vím je to dítě ale bát by se neměl ne. Říkal jsem si, ale opak byl pravdou. U každé lekačky se ke mně tisknul. Bylo to vzrušující a příjemné, až se mi z toho postavil. Sakra. On si toho zatím nevšímal a tak jsem to nechal být.
Bylo hodně hodin a byl čas abych odešel. Nechtěl jsem ho budit a tak jsem ho vzal do náruče. On se ke mně natisknul, nesl jsem ho do jeho postele. Položil jsem ho a dal mu pusu na čelo. Odcházel jsem, když v tom jsem ještě zaslechl ty slova. ,,Mám tě rád Zacku.'' nic jsem tomu nepřikládal jelikož jsem myslel že spí.
Po týdnu
Dnes jsem se jen tak procházel městem. Šel jsem kolem nějaké kavárny. Viděl jsem tam Meddie jak se tam s někým líbá. Byl jsem naštvaný.
Zavolal jsem jí a ona mi řekla že je jen někde s holkami. Vyfotil jsem jí tedy a domluvil jsem se s ní že k ní kolem 17:00 přijdu. Jejich rodiče stejně stále nejsou doma. Chvíli jsem se tedy ještě procházel a přemýšlel jsem co jí řeknu.. Když byl čas rozešel jsem se směr jejich dům. Otevřel mi zase Cody, řekl že se Meddie ještě převléká a tak jsem si sedl na gauč a čekal na ní. Přišla po pěti minutách. ,,Co jsi potřeboval zlato.'' zeptala se mě. ,,Jak my vysvětlíš tohle'' vykřikl jsem po ní a ukázal jsem jí tu fotku. ,,Není to tak jak to vypadá.'' řekla typickou lež. ,,Jo tak nevypadá, strkáš si jazyky do krku i dalšími?'' vykřikl jsem naštvaně. ,,Ne lásko'' zase lže. ,,Víš co je konec nechci mít nic společného s děvkou.'' vykřikl jsem na posledy. Otočil jsem se že odejdu, ale na schodech jsem viděl to uplakané zlato. Nesmí brečet, vlastně co je mi po něm. Končím s touhle rodinou. Rychle jsem se obouval, a chtěl jsem odejít, když v tom mě někdo chytil za ruku. Otočil jsem se a tam stál Cody. ,,Pust mě Cody'' řekl jsem. ,,Nesmíš odejít Zacku a co já.'' řekl to dosti plačtivě. Já se mu jen vytrhl a odešel jsem. Stejně ho už neuvidím.
Cody
Rozešel se s ní. Toho jsem se bál. Odchází. Neuvidím ho. Stojím na schodech a ubrečeně na něj koukám. Vše jsem slyšel. On se jen ode mně otočil a rychle se obouval. Nežb odešel chytl jsem ho za ruku. Otočil se na mně a pronesl ,,Pust mě Cody''. Musel jsem ho zastavit a tak jsem ještě řekl ,,Nesmíš odejít Zacku a co já.'' Stále jsem brečel jak malé dítě. Ale jeho to nezastavilo. Stejně odešel.
Po 5 letech
Zacka jsem neviděl. Stýskalo se mi. Ani se neozval. Vystudoval jsem školu a dnes mám pohovor na asistenta v nejprosperující firmě ve městě. Dorazil jsem na místo. Byl jsem na řadě asi jako šestý. Čekal jsem tedy až přijdu na řadu, zatím všichni vycházeli s pláče. Když přišla řada na mně, zaklepal jsem a vešel. Muž s černými vlasy stál ke mně zády. A tak jsem se ujal slova. ,,Dobrý den jsem Cody Corden.'' řekl jsem dosti sebejistě. On se na mně otočil a já onu osobu hned poznal. Byl to Zack. Sakra je ještě přitažlivější než před pěti lety. Měl jsem chuť ho obejmout ale udržel jsem se.
,,Vítám tě Cody. Je to dost dlouhá doba'' pronesl ke mě a zase jako tehdy mi rozcuchal vlasy. V očích jsem cítil slzy a přece jenom jsem ho obejmul.Tento příběh měl končit smutně, ale smutných konců nemusí být moc najednou, a myslí že shledání po letech je skvělá věc. Pokud se líbilo budu rád za hvězdičky i komentáře. Děkuji. Váš Seba.
Zítra možná vyjde ještě jeden příběh, doufám že i ten se vám bude líbit.
ČTEŠ
Oneshot
FanfictionOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.