Fool In Love

79 4 0
                                    

Nuea
Možná jsem byl hloupý badboy ,ale hned co jsem uviděl jeho úsměv jsem věděl ,že on musí být můj. Jen ten úsměv mě zahřál u srdce a já doufal, že i přes mou minulost a přes věk budeme spolu. Byl to mladší bratr z dvojčat kamarádova přítele. A jak jsem ho vlastně poznal? Tak si poslechněte náš příběh.
 Den kdy jsem ho poznal si pamatuji. Byl večer 24.4.2019. naši dva kamarádi Tossaka a Bar slavili své výročí. Tossaka měl ještva dva bratry dvojčata, ty tam byli s námi. Nijak moc jsem si jich nevšímal. Tedy do tý doby kdy mi Tossaka na ně odkryl pohled. Hned co jsem uviděl jeho rovnátkový úsměv jsem to cítil u srdce. Přitáhl jsem si k sobě Veeho a zšeptal mu ,,Asi jsem našel novou lásku'' on mi na to odvětil. ,,Myslíš Sidu? Tak na tu zapomeň ta je moje.'' chtěl jsem mu něco na to říci ale jeho přítel Mark mě předběhl fackou. Já mu pak ještě vysvětlil že to tentokrát myslím vážně. ON mě pochopil. Druhý den ve škole jsem se stále připitoměle usmíval do telefonu a koukal na jeho fotky. Byl tak krásný a i to jméno Praram znělo tak kouzelně. Kluci si všimli že se nějak směju a proto jsem jim řekl proč. Oni se začali divit a hned mít takoví ty řeči. Jelikož mě nezná. ,,Zná vůbec tví jméno? Ví vůbec jak vypadáš?'' a další takovýhle kecy. Proto jsem si ho na truc přidal na FB. Po skončení školy jsem si šel koupit můj oblíbený jahodový juice. Když jsem stál u kasy všiml jsem si Praraka a Prarama jak se spolu baví. Prarak pak odešel. Jediné co jsem zaslechl bylo že chce Praram pomerančoví juice. Tak jsem mu ho koupil. Podal jsem mu ho a on se na mně divně podíval. ,,Kdo jsi?'' zeptal se mně udiveně. ,,Já já jsem Nuea potkali jsme se na Tossara výročí'' (ship jeho bratra a Bar-a) ,,Aha to ty jsi si mě přidal na FB já jsem si říkal že si mi povědomí.'' řekl s roztomilím úsměvem a lehce se začervenal. Pak mi řekl že mají doučování tak jsem si odsedl. ,,POtají'' jsem ho pozoroval a všiml jsem si že on mně taky. Byl tak roztomilí když se naše pohledy setkali. Když jejich doučovatelka odešla a já slyšel že chtějí jinou tak jsem se nabýdl. Pak jsme odešli do knihovny. Oni potřebovali nějaké učebnice tak jsem šel s nimi s výmluvou že potřebuji taky něco. Prarak nás pak nechal o samotě a my jsme se spolu bavily. On se mně zeptal na otázku kterou jsem zrovna od něj nečekla. ,,L9bím se ti že na mně tak koukáš?'' já cítil jak se červenám a jen na souhlas kývl. Jemu pak někdo zavolal a mi se rozloučili. Druhý den ve škole jsem mu napsal. Psali jsme si snad pořád. A já úplně zapomě že bych měl najít někoho kdo by ho doučoval. Jelikož se i Bar a Tossaka dozvěděli že balím jeho bratra. Myslel jsem že mi jednu vlepí ale pořád dokola jen opakoval že nemá rád badboye. Dobře možná jsem jím byl ale už nejsem kvůli němu ne. Pak mě jako doučující napadl Mark tak jsem se ptal Veeho jestli to povolí. On na mě vyrukoval s tím že není dobrý nápad aby kluka který se mi líbí doučoval kluk který se mi líbil. Líbil to to nechápe.  Jediné co byl mlj problém bylo to že jsem byl žárlivý a i přes to že on byl roztomilí a neviný jsem v každým viděl konkurenci. Jednou to vigradovalo na tolik že jsem se málem složil a to jen pitomímu dortu. Myslel jsem že když má rád pomerančoví juice bude mít rád i takový dort ale ne. Má rád kiwi dort. Nechápu to zbytečně jsem po něm vijel. Bylo mi to tak líto že o něm nic nevím. Brečel jsem ale místo toho bych si s ním popovídal jsem zbaběla utekl.  Naštěstí Mark ho stále doučoval aby se mohl dostat na veterinu.  Ale čím více jsem se o něm bavil s kamarády tím více jsem se cítil hůř. Chovali se ke mně jako bych neměl být šťastný s tím koho miluju. Pořád do mě hučeli že badboy se nezmění, ale co když jo. Ale on mě vždy dokázal uklidnit. Všichni si říkali mezi sebou že Praram s někým chodí. A já se cítil o ot hůř že jdu pozdě ale když se mě zeptal i přes to že je mladší zda li s ním budu chodit řekl jsem s plným štěstím ano. Kamarádi se s tím nakonec jakž takž smířili a pomohli mi udělat oslavu jeho devatenáctých narozenin kterou jsme si nesmírně užili.

OneshotKde žijí příběhy. Začni objevovat