Unexpected Gift

138 4 3
                                    

Harry Potter
Harry si už delší dobu všímal toho že jeho neoblíbený profesor lektvarů chybí. Sice ho neměl moc v lásce kvůli jeho šikaně na podobu jeho otce, ale i tak by ho zajímalo kde je. Vždy když se ptal Brumbála řekl mu že neví. Že o něm nemá žádné zprávy a taky by ho zajímalo kde je. Tohle už mu přišlo divné. Nikdo až na něj se o to nestaral a to ho překvapovalo ještě více, jelikož čekal že si toho ze zmijozelu někdo všimne a bude ho to zajímat ale tak se nestalo i po 2 dalších měsících kdy se Snape neobjevil. Také mu přišlo divné že pán zla se s ním nějak nespojoval od té doby co Snape chybí. Pak si myslel že to spolu mohlo mít nějakou souvislost. Bylo to divné a tak s jeho míněním zašel i za Brumbálem. Promluvil s ním a i on nad tím začal přemýšlet zda by to tak mohlo být. Ale i Brumbála překvapilo to jak se Harry o Snapea  zajímá a má o něj strach. Přišlo mu to zvláštně roztomilé hlavně v tom že se nikdy moc neměli rádi. I když to bylo spíše takové dětské pošťuchování z obou dvou stran. 
Po třech měsících
Harry přišel do komnaty nejvyšší potřeby jelikož v ní viděl Snapea. Přišlo mu to zvláštní. Jak se tam asi dostal. Nedávalo mu to smysl. Není tam letaxoví krb. Rozběhl se tedy co nejrychleji do 7 patra kde byli se pro něj objevili dveře do Komnaty. Když do ní vešel nikoho tam neviděl. Rozhlížel se po celé místnosti a jediné co viděl byla velká papírová krabice. Přišel k ní a když se jí dotknul viděl obraz Lorda Voldemorta který říkal ,,Užij si ten pohled Pottre''pak zmizel. Harry rozklepanou ruku natáhl ke krabici aby jí otevřel. Cítil jak je krabice vlhká ale nevěděl od čeho. Pomalu zvedl první část krabice ještě chyběla druhá. Když jí však otevřel avšiml si rudé tekutiny bál se nakouknout dovnitř. Ta tekutina byla krev. Byl vyděšený ale musel se podívat co mu sám Pán zla posílá. Když nakoukl dovnitř po pěti minutách přemlouvání jeho oči se zděšením. Na dně krabice ležel polonahý a spoutaný profesor lektvarů celí od modřin a jeho vlastní krve. Na tvářích byli vidět slzy. Když se ho chtěl Harry dotknout Snape se snažil ucuknout trhlo to Harrymu srdce. Nechápal co se to děje s jeho pocity ale cítil lítost k profesoru Snapeovi. A proto k němu tiše šeptal ,,Nebojte Pane nechci vám ublížit ale pomoct'' a takhle to opakoval dokud se profesor neuklidnil teda to si Harry myslel ale když se na něj podíval všimnul si že profesor vyčerpáním usnul. Proto požádal tajemnou komnatu o lavor s vodou a nožík aby mohl rozvázat provazy. A o jednu velkou postel u které byl noční stolek s židličkou. Profesora opatrně přendal na postel a začal ho pomocí nožíku osvobozovat z kousavých provazů. Měl po nich zarudlé krvavé rýhy v bílích kotnících a zápěstích. Bylo mu Snape líto tak moc. Začal ho tedy čistit. Z jeho laboratoře si kouzlem přivolal lektvary na snížení bolesti a masti proti modřinám. Když ho domyl modřiny mu namazal mastí a lektvar mu nalil do otevřené pusy. Použil pár kouzel na rychlejší hojení. Pak ho přikryl a chtěl odejít když v tom ho jedna ruka zastavila a profesor vyřkl ,,Omlouvám se Lili ale miluji ho'' pak ho pustil. Proč mu toto říkal v domnění že je jeho matka. Bylo to zvláštní ale tak moc se chtěl dozvědět do koho se Snape zamiloval. Chtěl vědět zda li by mněl u něj šanci. Druhý den po škole šel za ním do komnaty nejvyšší potřeby zase. Chtěl se o něj starat. Nevěděl proč ale nejspíš se do něj zamiloval. Jen si to nechtěl přiznat. Copak by to tomu netopírovi mohl přiznat. Zase mu ošetřil rány a chvíli si ho potom prohlížel. Snape byl ve skutečnosti tak krásný a přitažliví, jen si na něm vybíjel něco za co nemohl a to ho mrzelo. Takhle to šlo ještě týden. Když za ním Harry po týdnu přišel profesor byl již vzhůru. ,,Dobrý den pane Profesore'' řekl Harry a poklonil se. ,,Dobrý den pane Pottre. Co tu děláte a co tu dělám já smím li se ptát?'' řekl Snape a koukl na něj. ,,No někdo vás sem přivezl spoutaného a zmrzačeného v krabici'' jen co to dořekl se na něj Snape podíval vyděšeným pohledem. ,,Kdo se o mně staral?'' řekl a Harry trochu zrudl. ,,No já Pane. Nikdo jiný o vás neví'' řekl jsem mu a on se na mně usmál. ,,Děkuji Harry'' Harry se na něj podíval jestli ho nešálí sluch. Právě mu řekl jménem. ,,Pane jste v pořádku?'' zeptal se pro to tedy na otázku která ho teď tížila. ,,Samozřejmě Harry a pro tebe už jen Severus v soukromí.'' řekl a Harry na souhlas jen pokýval hlavou. Takhle se výdali už asi měsíc. Severus se zotavoval. A za to byl Harry moc rád. Taky se spolu více bavili a Harry se do Severuse více a více zamilovával. Nemohl mu to ale říci. I když to Severus vyčetl z jeho očí. Severus též miloval Harryho ale už od prvního ročníku, ale nemohl si to připustit proto se k němu choval tak jak se choval. To byl jediný způsob kdy na něj nemyslel. Když ho jen komandoval a ztrapňoval. Hrál si vlastně na Malfoye. Občas mu ho bilo líto ale nesměl dát nic znát. Mohl by z toho být problém. 
Byl zase čas kdy měl Harry přijít. Severus se moc těšil že s ním bude zase sám. Nechal připravit velkou vířivku a skleničky šampaňského. Stoupl si za dveře a čekal až vejde Harry. Pak ho chytil a zavázal mu oči. Jemně se ho dotýkal a svlékal ho. Hladil ho po nahém těle a vedl ho do vody.,,Severusi co to děláš'' řekl Harry trochu vyděšeně ale když slyšel uklidňující šepot že si to má užít tak poslechl. Severus ho vložil do vířivky  pak mu sundal šátek a vlezl si k němu. ,,Co se děje Seve?'' zeptal se Harry znovu. ,,Víš Harry miluji tě už dlouho ale bál jsem se ti to říct.'' hned co to Severus řekl tváře mu zrudli. Harry se taky začervenal a místo odpovědi se přitiskl na jeho rty. ,,To znamená že se mnou budeš chodit?'' ptal se Sev. A Harry jen v objetí zamručel že ano.

OneshotKde žijí příběhy. Začni objevovat