Ακούστε το τραγούδι👆
*Warning* S*x scene 🔞
Τα χέρια του τυλίχτηκαν γύρω από την μέση μου και με έφερε ακόμα πιο κοντά του. Κοίταζε μια τα μάτια μου μια τα χείλη μου. Η απόσταση που μας χώριζε δεν υπάρχει πια. Η καρδιά μου και οι παλμοί μου είναι σε έξαλλη κατάσταση. Μπορώ να ακούσω την καρδιά του να χτυπά ανεξέλεγκτα. Κόλλησε τα χείλη του πάνω στα δικά μου. Τα μάτια μου έκλεισαν αμέσως. Στην αρχή ήταν ένα απλό φιλί αλλά στην συνέχεια άρχισε να βαθαίνει. Τα χέρια του μου χάιδευαν την πλάτη ενώ τα χείλια του ταξίδεψαν από το στόμα μου στο λαιμό μου. Τα δικά μου χέρια ήταν τυλιγμένα γύρω από τον λαιμό του. Τα χέρια του κατέβαιναν όλο και πιο κάτω. Έφτασαν μέχρι εκεί που τελείωνε το φόρεμα μου. Άρχισε να τραβάει το ύφασμα προς τα πάνω. Απομάκρυνα τα χείλη μου και τον έπιασα από τα μπράτσα.
"Ω συγγνώμη." είπε. Για απάντηση, τον φίλησα απαλά.
"Αν δεν θες, δεν υπάρχει πρόβλημα."
"Θέλω." είπα χωρίς ιδιαίτερη σκέψη και όρμησε στα χείλη μου. Άρχισε να τραβάει το φόρεμα μου και να το ανεβάζει. Δεν τον σταμάτησα. Τα χέρια μου κατευθύνθηκαν προς το παντελόνι του. Μου έβγαλε το φόρεμα. Ξεκουμπωσα το κουμπί του παντελονιού του. Άνοιξα το φερμουάρ και με τα δύο χέρια. Μπορούσα να καταλάβω πόσο τον ερέθιζε αυτό που έκανα αφού έβγαζε μικρούς ήχους. Με την βοήθεια του, κατέβασα το παντελόνι του. Είχαμε μείνει και οι δύο μόνο με τα εσώρουχα. Τα χέρια του ξαναήρθαν στην πλάτη μου και αυτή την φορά ξεκουμπωσε το σουτιέν μου με ευκολία. Άρχισα να κάνω πίσω βήματα μέχρι που έφτασα στο κρεβάτι του. Κάθισα και έβγαλα τα παπούτσια μου. Το ίδιο έκανε και εκείνος. Πλέον τα ρούχα μας ήταν κουβαριασμενα δίπλα από το κρεβάτι. Ξάπλωσα και αυτός βρισκόταν από πάνω μου. Τα πόδια μου ήταν ανοιχτά και ανάμεσα τους βρισκόταν το ένα πόδι του Γιώργου. Τα χέρια του από την μέση μου έφτασαν στο εσώρουχο μου. Ανασηκωσα τους γοφούς μου για να το βγάλει πιο γρήγορα. Τώρα μπορούσε να δει τα πάντα. Δεν σταμάτησε να με κοιτάει στα μάτια. Κατέβασε και αυτός το μποξερακι του. Με φίλησε ξανά στο στόμα αλλά δεν έμεινε εκεί. Φιλαγε και άφηνε μικρά αποτυπώματα στον λαιμό μου. Τα χέρια μου ήταν μπλεγμένα στα μαλλιά του. Τα μάτια του δεν φαίνονταν γιατί στο πρόσωπο του έπεφταν τούφες από τα μαλλιά του. Τα φιλιά του δεν έμειναν μόνο στον λαιμό μου, άρχισαν να κατεβαίνουν πιο κάτω. Έφτασε στο στηθος μου. Μετά συνέχισε και κατέβηκε ακόμα πιο κάτω, στέλνοντας κύματα ηδονής σε όλο μου το κορμί. Έσκυψε ξανά από πάνω μου για να βρει τα μάτια αλλά τα μάτια μου τον κοιτούσαν ήδη. Χαμογέλασε. Άνοιξε το συρτάρι του κομοδίνου και έβγαλε ένα προφυλακτικό. Έσκισε την συσκευασία με το στόμα του. Το έβγαλε και προσπάθησε να το τοποθετήσει στο μόριο του. Τον βοήθησα να το σπρώξει. Εκείνη την στιγμή συνειδητοποίησα τι πρόκειται να γινόταν. Πανικοβλήθηκα. Ο Γιώργος αντιλήφθηκε την κατάσταση την οποία βρισκόμουν και έφερε τα χείλη του πάνω στα δικά μου. Με κοίταξε μία τελευταία φορά πριν μπει μέσα μου. Αφού τα βλέμματα μας διασταυρώθηκαν κούνησα το κεφάλι μου θετικά. Κι έτσι μπήκε μέσα μου. Όχι όμως ολόκληρος. Έβγαλα μια μικρή κραυγή, όχι τόσο από τον πόνο αλλά από σοκ. Ένιωθα ότι το σώμα μου από την μέση και κάτω δεν υπήρχε. Είχα ανατριχιασει ολόκληρη. Ο Γιώργος έφερε πάλι τα χείλη του πάνω στα δικά μου για να μου αποσπάσει την προσοχή. Δούλεψε γιατί μπόρεσα να χαλαρώσω. Έτσι έβαλε όλο του το μόριο μέσα μου. Όταν το έκανε αναστεναξα και σήκωσα το κεφάλι μου. Ο Γιώργος δεν κουνήθηκε μέχρι να συνηθίσω το συναίσθημα. Αφού εισέπραξε από εμένα ένα νεύμα, αργά αργά αφαίρεσε λίγα εκατοστά από μέσα μου και έπειτα επανήλθε στην ίδια θέση. Έβγαλα μια κραυγή ευχαρίστησης από αυτό που έκανε ο Γιώργος. Αυτό το συναίσθημα είναι το καλύτερο που έχω ζήσει. Δάγκωσα το κάτω χείλος μου. Νομίζω ότι έσφιξα με τα χέρια μου την πλάτη του.
"Σε παρακαλώ συνέχισε." είπα σιγανά και αυτό έκανε. Στην αρχή έμπαινε σιγά σιγά αλλά μετά από λίγα λεπτά οι ωθήσεις μέσα μου άρχισαν να αυξάνονται σε ρυθμό αλλά και σε δύναμη. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούσα να κρατήσω το στόμα μου κλειστό. Φώναζα δυνατά το όνομα του. Αναστεναζε και έβγαζε και αυτός μικρές κραυγές ευχαρίστησης. Μπορούσε να ακούσει κάθε ήχο που έβγαζα όπως και εγώ γιατί το αυτί βρισκόταν δίπλα από το στόμα μου και το αυτί μου ακουμπούσε το στόμα του. Με μια δυνατή ώθηση μέσα μου τελείωσα. Ο Γιώργος αφαίρεσε το μόριο του και τελείωσε κι αυτός. Έσκυψε και με φίλησε μια τελευταία φορά στο στόμα. Ξάπλωσε δίπλα μου. Μας πήρε και τους δύο πολύ γρήγορα ο ύπνος. Με εμένα να είμαι πάνω στο στηθος του και να ακούω την καρδιά του να χτυπά. Και με εκείνον να χαϊδεύει τον ώμο μου.
YOU ARE READING
Together Forever
ChickLitΈνα ταξίδι που θα αλλάξει την ζωή όλων. Η Δανάη μπαίνει στην παρέα της αδερφής της και γνωρίζει τον Γιώργο. Τον ερωτεύεται αμέσως αλλά εκείνος είναι μυστήριος και απόμακρος. Βέβαια αυτό δεν θα τον εμποδίσει να την ερωτευτεί, ενώ παράλληλα παλεύει να...