Part 37

265 8 0
                                    

"Γεια!" είπε ο Αντρέας κρατώντας δύο ζεστές σοκολάτες.
"Πέρασε μέσα."
"Ευχαριστώ." είπε και σκούπισε τα πόδια του στον χαλάλι της εισόδου.
"Δεν ήταν ανάγκη να φέρεις τίποτα."
"Το διάβασμα θέλει σοκολάτα και σκέφτηκα να πάρω ροφήματα." Για απάντηση χαμογέλασα πλατιά.
"Ας καθήσουμε στο τραπέζι." πρότεινα.
"Ναι. Έχω φέρει μαζί μου ένα κριτήριο αξιολόγησης."
"Είναι δύσκολο;"
"Όχι, καθόλου. Θα κάνουμε το τεστ και μετά βλέπουμε."
"Ωραία."
"Είναι multiple choice questions και έχεις μισή ώρα για να το τελειώσεις."
"Okay." Μου έδωσε το τεστ και άρχισα να διαβάζω τις ερωτήσεις.

[...]

"Τελείωσα!"
"Τέλεια γιατί μόλις τελείωσε ο χρόνος σου."
"Θα το διορθώσεις;"
"Θέλεις να το κάνω τώρα;"
"Ναι για να δούμε πως τα πήγα."
"Ωραία."
"Λοιπόν, δεν έχω λόγια."
"Τι; Χάλια;"
"Ακριβώς το αντίθετο. Είχες μόνο 5 λάθος απαντήσεις από τις 45. Μπράβο!"
"Αλήθεια; Για να δω."
"Είμαι πολύ περήφανος για εσένα."
"Μπράβο μου λοιπόν!" Ειλικρινά δεν το περίμενα. Είχα πάρει το Proficiency πριν από δύο χρόνια κι έτσι δεν χρειάστηκε να δώσω εξετάσεις για τα αγγλικά για να μπω στο πανεπιστήμιο.
"Δεν θα χρειαστεί να κάνουμε και πολλά μάθηματα. Το πάρα πολύ μία με δύο φορές την εβδομάδα και μπορεί ίσως και καθόλου."
"Ο,τι κρίνεις εσύ απαραίτητο."
"Είσαι σε πολύ καλό επίπεδο. Νομίζω ότι ήταν αρκετά για σήμερα. Θέλεις να πάμε καμιά βόλτα;"
"Θα το ήθελα πολύ αλλά έχω κανονίσει. Ίσως αύριο αν μπορείς και εσύ."
"Ναι θα μιλήσουμε και θα το κανονίσουμε." είπε καθώς σηκωνόταν από την καρέκλα. Μάλλον είχε πειραχτει από την άρνηση μου αλλά ειλικρινά σήμερα δεν γίνεται καθόλου.
"Σε ευχαριστώ πολύ."
"Δεν κάνει τίποτα! Και αν ποτέ δεν καταλαβαίνεις κάτι να με παίρνεις τηλέφωνο ο,τι ώρα και αν είναι."
"Και πάλι σε ευχαριστώ αλλά θέλω να σκεφτείς πως θα σου το ξεπληρώσω."
"Δεν το κάνω για την αμοιβή. Επειδή το θέλω το κάνω."
"Σκέψου το όμως."
"Καλά θα δούμε. Καληνύχτα Δανάη."
"Καληνύχτα." είπα ενώ έκλεινα την πόρτα. Η ώρα είχε πάει 21:30. Πρέπει να αρχίζω να ετοιμάζομαι σιγά σιγά. Ανέβηκα πάνω και πήγα στο μπάνιο. Άρχισα να ισιωνω τα μαλλιά μου. Σε λίγα λεπτά ήταν έτοιμα. Πήρα τα εσώρουχα και το νυχτικό που αγόρασα και τα φόρεσα. Πήγα στο δωμάτιο μου και πήρα το νεσσερ με τα καλλυντικά μου. Έβαλα μόνο λίγο ρουζ και αδιάβροχη μάσκαρα γιατί ο,τι άλλο και να έβαζα θα έφευγε. Έβαλα την ρόμπα από πάνω και πήγα και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου. Σκέφτηκα να στείλω μια φωτογραφία στον Γιώργο. Του έστειλα μια selfie. Απάντησε αμέσως.
"Έρχομαι αμέσως."
"Τελείωσες τις δουλειές;"
"Τις περισσότερες ναι, αλλά δεν κρατιεμαι."
"Γιώργο κάνε ο,τι πρέπει και μην βιάζεσαι. Δεν θέλω να έχεις κανένα ατύχημα."
"Μωρό μου προσέχω."
"Να προσέχεις γιατί σε θέλω ολόκληρο ❤️."
"Σε μισή ώρα περίπου θα είμαι εκεί."
"Τέλεια!"
"Να σε ρωτήσω κάτι;"
"Ναι."
"Ο,τι φοράς είναι κόκκινο;"
"Ναι."
"Δανάη..."
"Υπομονή! Είμαι όλη δική σου."
"Θα γίνεις ολοκληρωτικά δική μου την ώρα που θα είμαι μέσα σου και θα φωνάζεις το όνομα μου."
"Να ξέρεις ότι μετακόμισαν στο δίπλα σπίτι νέοι γείτονες."
"Ωραία, ήρθε η στιγμή να μάθουν το όνομα μου."
"Εντάξει 😂"
"Εγώ πρέπει να κλείσω τώρα, θα τα πούμε σε λίγο."
"Να προσέχεις, σε φιλώ παντού 💋."
"Αυτό θέλω να το κάνεις και από κοντά."
"Έλα εσύ και θα δεις."
"😍"

[...]

Δεν άργησε να έρθει. Μέσα σε μισή ώρα ήταν εδώ. Χτύπησε η πόρτα και κατέβηκα κάτω τρέχοντας. Άνοιξα την πόρτα και ορμήξε πάνω μου. Με φιλαγε αχόρταγα. Τα χέρια του ταξίδευαν σε όλο μου το κορμί. Σταμάτησε το φιλί για να πάρει ανάσες. Είχαμε λαχανιασει και οι δυο.
"Μου έλειψες πολύ." είπε χαμηλόφωνα και παράλληλα μου χάιδευε το μάγουλο.
"Γιώργο θα σου πρότεινα να βγάλεις τα ρούχα σου."
"Δεν κρατιεσαι; Ε;"
"Και για αυτό αλλά και γιατί μυρίζουν αλκοόλ και τσιγάρο."
"Ναι θα τα βγάλω. Έχω φέρει καθαρές αλλαξιες μαζί μου." είπε και μου έδειξε ένα σακίδιο που κρατούσε.
"Ωραία! Αν θέλεις μπορείς να κάνεις και μπάνιο."
"Ναι θα το ήθελα πολύ. Νιώθω αρκετά βρομικος. Εσύ μυρίζεις τόσο ωραία και δεν θέλω να σε αγγίξω έτσι."
"Σου έχω δίπλα από την δικιά μου πετσέτα, μια καθαρή για εσένα."
"Ωραία πάω να κάνω μπάνιο." είπε και έβγαλε το δερμάτινο μπουφάν του. Φορούσε μαύρο παντελόνι με μαύρη δερμάτινη ζώνη και ένα λευκό πουκάμισο.
"Πάμε στο δωμάτιο για να αφήσεις τα ρούχα σου." Με ακολούθησε. Εγώ κάθησα στο κρεβάτι και τον παρατηρούσα να ξεντυνεται. Στην αρχή έβγαλε την ζώνη του. Μετά ξεκουμπωσε το πουκάμισο του. Εσκιψε και έβγαλε τα παπούτσια του και τις κάλτσες. Έπειτα κατέβασε το παντελόνι του.
"Απολαμβάνεις το θέαμα;"
"Πολύ." Είχε μείνει μόνο με το μποξερακι. Το κατέβασε και αυτό. Σηκώθηκα όρθια. Τον πλησίασα. Τύλιξα τα χέρια μου γύρω από την μέση του. Με περνούσε δύο με τρία κεφάλια. Τα χέρια μου κατέβηκαν στους γοφούς του. Χαμογέλασε και μετά με φίλησε.
"Σε πέντε λεπτά θα έχω τελειώσει."
"Σε θέλω πολύ." του είπα και ξεκόλλησα από πάνω του για να πάει για μπάνιο. Μέχρι να τελειώσει είχα ξαπλώσει στο κρεβάτι μου. Βγήκε από το μπάνιο με δεμένη την πετσέτα στην μέση του. Τα μαλλιά του έπεφταν στο πρόσωπο του.
"Θέλω να βγάλεις αυτά που φοράς αλλά τα εσώρουχα θα σου τα βγάλω εγώ." Σηκώθηκα και αυτός έκατσε στο κρεβάτι. Στάθηκα μπροστά του. Έλυσα την ρόμπα μου. Έβγαλα το νυχτικό μου. Ο Γιώργος με κοίταζε από πάνω μέχρι κάτω με ανοιχτό το στόμα. Με τράβηξε και έκατσα πάνω του. Μετά με έριξε στο κρεβάτι και βρέθηκε από πάνω μου. Με φίλησε στο στόμα, μετά στο πιγουνι, μετά στο λαιμό, μετά στο στέρνο, μετά στο στηθος, μετά στην κοιλιά και μετά στο ευαίσθητο σημείο. Κατέβασε το εσώρουχο μου. Άνοιξε τα πόδια μου και με την γλώσσα του πήγε σε όλα τα σημεία. Δεν είχα ξανανιώσει έτσι. Έκαιγε όλο μου το σώμα. Τα χέρια μου τραβούσαν απαλά τα μαλλιά του Γιώργου και ταυτόχρονα τον έσπρωχνα να φτάσει όλο και πιο βαθιά. Το σώμα μου είχε γίνει τόξο. Ο Γιώργος αν μπορούσε θα με είχε φάει εκεί κάτω. Τελείωσα πολύ γρήγορα. Ο Γιώργος χαμογέλασε πονηρά. 

Together ForeverWhere stories live. Discover now