Part 95

215 7 0
                                    

Χθες το βράδυ μαζευτηκαμε όπως παλιά. Η Κέλλυ τους ανακοίνωσε την εγκυμοσύνη της. Είχαν μείνει άφωνοι όλοι. Μετά χωρίς να προλάβουν να πουν κουβέντα η Κέλλυ τους προειδοποίησε να μην ρωτήσουν τίποτα για τον πατέρα. Και την άκουσαν και δεν ρώτησαν. Την αγκάλιασαν και της ευχήθηκαν. Πραγματικά όλοι οι φίλοι μου είναι ευτυχισμένοι. Η Χριστίνα με τον Γιάννη θα παντρευτούν σε λίγους μήνες, η Κέλλυ περιμένει παιδί και ο Διονύσης έχει σύμφωνο συμβίωσης με την αγαπημένη τους. Όλοι τους είναι 'τακτοποιημένοι'. Χαίρομαι για αυτούς. Αλήθεια. Απλά κάπως τους ζηλεύω. Αλλά νομίζω θα τα καταφέρω κι έτσι. Οι μέρες περνούσαν. Κανονικά στην δουλειά. Αλλά έμενα μέχρι αργά για να ξεχνιέμαι τις περισσότερες φορές. Πήγαμε με την Κέλλυ στην γιατρό και όλα είναι μια χαρά. Η Χριστίνα οργανώνει τον γάμο της στην Ελλάδα. Έχει περίπου δύο εβδομάδες που έχει φύγει. Μας έχει στείλει και τα προσκλητήρια δηλαδή τα περιμένουμε από μέρα σε μέρα. Πέντε ώρες βιντεοκλήση για να αποφασίσει ποιο σχέδιο θα διαλέξει. Ο Γιάννης της έχει δώσει το ελεύθερο να αποφασίζει. Θα κατέβω και εγώ στην Ελλάδα για τέσσερις μέρες για να την βοηθήσω να διαλέξει νυφικό. Πετάω για Ελλάδα αύριο το βράδυ. Τώρα είναι έξι το απόγευμα και είναι λες είναι δώδεκα τα μεσάνυχτα. Μπήκα στο σπίτι και βρήκα κάτω από την πόρτα δύο φακέλους. Αχ ήρθε το προσκλητήριο! Τους μαζεύω και τους δύο και κλείνω την πόρτα πίσω μου. Αφήνω τα πράγματα μου και ανοίγω τον έναν. Τι ωραίο που είναι! Συγκινήθηκα. Στο τέλος διάβασα τα ονόματά μας. Μετά από ένα δευτερόλεπτο επανήλθα στην πραγματικότητα. Θα πρέπει να συνεννοηθώ με τον Γιώργο τα πράγματα που έχουμε αναλάβει για τον γάμο. Ωχ, ωραία θα περάσουμε και τότε. Ανοίγω και τον άλλον φάκελο με περιέργεια. Πρόσκληση είναι αλλά για ποιο πράγμα. Παρεπιπτόντως πολύ ωραία πρόσκληση, προσεγμένη. Την ανοίγω και αρχίζω να την διαβάζω.

Με μεγάλη χαρά σας προσκαλούμε να μας τιμήσετε με την παρουσία μας στα εγκαίνια του γραφείου μας που θα γίνουν το Σάββατο 29 Απριλίου και ώρα 20.00
Την διεύθυνση θα την βρείτε στο κωδικό QR στο κάτω μέρος της σελίδας.
Με εκτίμηση
Γιώργος Δελής.
Διάβασα τα μαύρα γράμματα αλλά από κάτω υπήρχε σημείωση με μολύβι.

Δανάη θα ήθελα πολύ να έρθεις. Είναι σημαντική για εμένα.
Ωχ αυτό το είχα ξεχάσει εντελώς. Είχα πει πως θα πήγαινα. Δεν ξέρω αν θέλω να πάω. Οι άλλοι θα πάνε σίγουρα. Εγώ αν δεν πάω θα είναι εγωιστικό αλλά αν πάω θα ρίξω τον εγωισμό μου. Νομίζω η μέση λύση είναι να πάω αλλά για λίγο ίσα ίσα να δώσω το παρόν και μετά θα φύγω. Εξάλλου πόσο να κρατήσει; Πρέπει να πάω και κάτι. Καλά έχω δύο εβδομάδες να σκεφτώ τι θα πάω.

Together ForeverOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz