Part 36

266 7 0
                                    

Στο ιατρείο ήταν μέσα άλλοι , έτσι εγώ κάθησα στο καναπέ και περίμενα. Δεν άργησαν πολύ. Ήταν ένα ζευγάρι που περίμεναν παιδί. Φαίνονταν και οι δύο πολύ ευτυχισμένοι και αγαπημένοι. Η κοιλίτσα της γυναίκας ήταν αρκετά φουσκωμένη. Η γιατρός μου είπε να περάσω μέσα στο γραφείο της. Ένιωθα λίγο άβολα εφόσον ήξερα τι πρόκειται να συμβεί μετά.
"Λοιπόν, είσαι η Δανάη η αδερφή της Χριστίνας;"
"Ναι εγώ είμαι."
"Παρά πολύ ωραία. Χαίρομαι που σε γνωρίζω."
"Και εγώ."
"Θέλω να ξαπλώσεις στο κρεβάτι εκεί." Σηκώθηκα και πήγα προς στο κρεβάτι που μου έδειξε. Δίπλα υπήρχαν πολλά μηχανήματα. Έβγαλα τα παπούτσια μου και κατέβασα το εσώρουχο μου.
"Εμ... Εγώ σήμερα πήρα το χάπι της επόμενης μέρας. Θα υπάρξει πρόβλημα με την εξέταση;"
"Όχι κανένα πρόβλημα. Παρόλα αυτά θα σου κάνω μερικές ερωτήσεις."
"Ναι."
"Λοιπόν, από πότε έχεις αποκτήσει σεξουαλική επαφή;"
"Εδώ και περίπου δύο εβδομάδες."
"Είχες ενοχλήσεις την πρώτη φορά;"
"Ναι την πρώτη φορά πόνεσα πολύ."
"Οι επόμενες φορές ήταν εντάξει ή συνεχισες να πονάς;"
"Ναι και στις επόμενες πονούσα αλλά όχι όσο την πρώτη φορά. Εκτός από μία."
"Εντάξει από ότι βλέπω δεν έχει τραυματιστεί τίποτα. Τώρα όμως θα το διαπιστώσουμε. Θα πάρεις μια βαθιά ανάσα για να μην σε ενοχλήσει τόσο πολύ." Ήξερα ότι θα βάλει κάτι μέσα μου αρκετά μεγάλο. Πήρα μια βαθιά ανάσα και ξεκίνησε την εξέταση.
"Είσαι εντάξει;"
"Ναι όλα μια χαρά." είπα σφίγγοντας τα δόντια μου.

[...]

"Λοιπόν εγώ δεν βλέπω κάτι, είναι όλα καλά. Αλλά αν ξανανιώσεις ενόχληση να με ενημερώσεις άμεσα."
"Εντάξει,αλλά θα ήθελα να ξεκινήσω αντισυλληπτικά χάπια."
"Ωραία απλά να ξέρεις ότι τα χάπια σε προστατεύουν από τυχόν εγκυμοσύνη αλλά να συνεχίσεις τα προφυλακτικά γιατί σε προστατεύουν από αρρώστιες."
"Ναι εννοείται."
"Θα σου γράψω εδώ κάποια, μετά από τρεις μήνες θα έρθεις για να ανανεώσουμε την συνταγή των χαπιών."
"Ναι. Αν ποτέ ξεχάσω να πάρω ένα συνεχίζω κανονικά την επόμενη μέρα;"
"Αν ξεχάσεις να πάρεις ένα μια μέρα θα το πάρεις την επόμενη."
"Και κάτι άλλο. Το χάπι που πήρα σήμερα διαρκεί ένα 24ωρο;"
"Ναι, για μία μέρα."
"Πότε θα ξεκινήσω τα αντισυλληπτικά;"
"Από αύριο."
"Εντάξει. Πόσο σας οφείλω;"
"Είναι 70." είπε και έβγαλα την κάρτα από το πορτοφόλι μου και την πέρασα πάνω από το μηχάνημα.
"Ίσως να έχεις μια μικρή ενόχληση λόγο της εξέτασης."
"Άρα να αποφύγω την επαφή;"
"Όχι αν είσαι εσύ εντάξει από εμένα έχεις το 'okay'."
"Εντάξει! Σας ευχαριστώ πολύ." είπα καθώς σηκωνομουν από την καρέκλα.
"Αντίο Δανάη."
"Γεια σας." Έφυγα από το γραφείο και αμέσως τηλεφώνησα στην μαμά μου και στην αδερφή μου. Τους είπα ότι όλα ήταν καλά. Έστειλα και μήνυμα στον Γιώργο.
"Όλα καλά."
"Πηγές στην γιατρό;"
"Ναι."
"Και; Πώς πήγε;"
"Μια χαρά."
"Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με ότι έγινε χθες και σήμερα το πρωί, έτσι δεν είναι;"
"Ναι κανένα. Επίσης ξεκινάω και αντισυλληπτικά χάπια."
"Τι είναι αυτά;"
"Είναι χάπια για να μην μείνω έγκυος."
"Α σωστά. Τα έχω ξανά ακούσει αλλά δεν ξέρω τι είναι."
"Τώρα έμαθες!😂"
"Θέλω να σε δω."
"Κι εγώ."
"Ειλικρινά δεν μπορώ να περιμένω μέχρι το βράδυ."
"Κάνε υπομονή λίγες ώρες έμειναν."
"Δεν μπορώ. Έχω φουντώσει."
"Σκέψου κάτι άλλο."
"Δεν μπορώ. Μόνο εσένα έχω στο μυαλό μου. Κάθε δευτερόλεπτο που περνάει σκέφτομαι μόνο εσένα. Έχω πάθει εμμονή μαζί σου. Δεν μπορείς να φανταστείς τι μου έχεις κάνει."
"Τι σου έχω κάνει;"
"Τεράστια ζημιά."
"😍"
"Θα έρθω όσο πιο γρήγορα μπορώ."
"Εντάξει."
Περπατούσα και έφτασα στο φαρμακείο για να πάρω τα χάπια. Έδωσα την συνταγή και μου τα έδωσαν. Πλήρωσα κάθε έφυγα. Μετά από λίγο έφτασα στο σπίτι. Η ώρα ήταν 20:30. Ξαφνικά χτυπάει το κινητό μου.
"Παρακαλώ;"
"Δανάη;"
"Η ίδια. Ποιος είναι;"
" Ο Αντρέας είμαι."
"Ω γεια! Τι κάνεις;"
"Καλά είμαι. Πήρα για να σε ρωτήσω αν θέλεις να βρεθούμε."
"Εμ... Σήμερα;"
"Ναι αν μπορείς κι εσύ."
"Ναι μπορώ. Θέλεις να έρθω εγώ ή εσύ στο σπίτι μου;"
"Θα έρθω εγώ γιατί στον ξενώνα γίνεται χαμός. Καλύτερα σε εσένα για να έχουμε ησυχία."
"Εντάξει, θα σου στείλω τώρα την διεύθυνση μου."
"Εντάξει μόλις την πάρω θα ξεκινήσω."
"Ωραία τα λέμε σε λίγο."
"Έγινε τα λέμε." Αφού κλείσαμε το τηλέφωνο έστειλα την διεύθυνση του σπιτιού μου. Το πολύ σε 5 λεπτά θα ήταν εδώ. Μέχρι να φτιάξω λίγο καφέ και να βγάλω δύο μπισκότα ο Αντρέας είχε φτάσει. Δεν περίμενα να μου τηλεφωνήσει τόσο άμεσα για τα μαθήματα. Απ' ο, τι φαίνεται είναι πολύ συνεπής.

Together ForeverWhere stories live. Discover now