Ουάου! Πως πέρασε τόσο γρήγορα ο καιρός. Ήρθαν τα Χριστούγεννα. Σχεδόν. Βασικά σήμερα είναι 16 Δεκεμβρίου. Εντάξει ουσιαστικά Χριστούγεννα έχουμε. Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη. Το πανεπιστήμιο πάει πάρα πολύ καλά. Η σχέση μου με τον Γιώργο ακόμα καλύτερα. Για την ακρίβεια δεν μπορούσα να φανταστώ την ζωή μου καλύτερη από ότι είναι τώρα. Η σχέση μου με τον Γιώργο είναι στα καλύτερά της. Βέβαια έχει κάνει πάρα πολλά ταξίδια αλλά ήταν ευτυχώς σύντομα. Η σεξουαλική μας ζωή έχει πάει σε άλλα επίπεδα. Δεν έχουμε αφήσει μέρος για μέρος που να μην το έχουμε κάνει. Δεν πολύ τσακωνόμαστε πια. Με την Τζούλιαν έχουμε δεθεί παρά πολύ. Με τον Αντρέα μιλάμε και κάνουμε αρκετή παρέα. Επίσης, και το πιο σημαντικό είναι πως η ζωή μου είναι σε μια τάξη. Υπάρχει ένα πρόγραμμα. Τις καθημερινές δεν συναντιομαστε με τον Γιώργο παρά μόνο στο πανεπιστήμιο γιατί ο καθένας μας θέλει να διαβάσει. Και ναι. Ο. Γιώργος. Διαβάζει. Δεν ξέρω πως άλλαξε έτσι η στάση του. Αλλά αφού του κάνει καλό, δεν με πειράζει. Είναι πολύ κοντά με τον Διονύση. Μίλησαν και τα βρήκαν μεταξύ τους. Αυτό είναι ακόμα πιο καλό. Περνάνε πολύ χρόνο μαζί μιας και ο Διονύσης τον σέρνει στο γυμναστήριο. Η δουλειά του Γιώργου έχει πέσει, βασικά δεν ξέρω τι έχει γίνει ακριβώς αλλά σπάνια λείπει τα βράδια απλά ταξιδεύει. Περνάμε μαζί τις Παρασκευές και τα Σαββατοκύριακα. Βγαίνουμε αρκετά συχνά με τα παιδιά. Καμιά φορά σπάμε λίγο το πρόγραμμα και συναντιομαστε τις καθημερινές. Αυτό γίνεται είτε επειδή λυγίζει ο Γιώργος είτε επειδή του λέω να έρθει. Σε πέντε μέρες κλείνει το πανεπιστήμιο και μετά θα φύγω για Ελλάδα. Η Χριστίνα θα πάει διακοπές με τον Γιάννη στην Αυστρία και μετά θα έρθουν για λίγες μέρες στην Ελλάδα. Με τον Γιώργο δεν έχουμε συζητήσει τι θα κάνουμε τα Χριστούγεννα. Δεν ξέρω αλλά δεν του έχω αναφέρει πως θέλω να φύγω. Το βράδυ που θα συναντηθούμε θα του το πω. Είναι Παρασκευή πρωί και μέχρι το βράδυ θα περάσουν πολλές ώρες και εγώ έχω αρχίσει ήδη να βαριέμαι.
[...]
Βράδυ πια, η Χριστίνα έχει πάει στον Γιάννη και εγώ περιμένω τον Γιώργο. Βασικά μόλις ήρθε. Έχει τα κλειδιά και μπαίνει οπότε θέλει ο κύριος!
"Επ, Δανάη, τι κάνεις;"
"Καλά είμαι. Μου έλειψες. Μόνο από μηνύματα μιλούσαμε. Δεν σε έβλεπα καθόλου." είπα καθώς τον αγκάλιαζα σφιχτά.
"Ναι ήταν κουραστική εβδομάδα. Και εμένα μου έλειψες."
"Λοιπόν, έχω φτιάξει ποπ κορν για να δούμε ταινία. Διάλεξα θρίλερ."
"Θρίλερ; Πως και τέτοια στροφή στην καριέρα σου;"
"Είναι καινούργια και σκέφτηκα ότι δεν θα την έχεις δει και είναι πάρα πολύ τρομακτική και θέλω να σε δω να τρομάζεις."
"Χα, αυτό δεν θα συμβεί. Δεν υπάρχει τίποτα που να με τρομάζει."
"Μην είσαι τόσο σίγουρος." Κούνησε απλά το κεφάλι του αρνητικά.[...]
"Εντάξει ήταν τρομακτική αλλά όχι και τόσο."
"Τι λες τώρα; Κόντεψα να κατουρηθω πάνω μου. Και αποφάσισα να μην ξαναδώ θρίλερ."
"Πότε το αποφάσισες αυτό;"
"Πριν από λίγο."
"Μήπως είσαι λίγο drama queen;" Γέλασα. Ξέρει πόσο μου αρέσει να με πειράζει.
"Καθόλου όμως."
"Καθόλου;" ρώτησε με την σέξυ φωνή του και άρχισε να με πλησιάζει.
"Καθόλου." Με φίλησε και με τράβηξε πάνω του.
"Μην σταματάς να τριβεσαι πάνω μου." είπε μέσα στο φιλί μας, δαγκώνοντας το κάτω χείλος μου. Σταμάτησε για να βγάλει την μπλούζα μου και την δικιά του. Ξεκουμπωσα το παντελόνι του και έβγαλα έξω το μόριο του. Τον κοίταξα αλλά μου έριξε ένα βλέμμα που έλεγε πως δεν ήταν ανάγκη να το κάνω. Εγώ όμως ήθελα. Έδεσα τα μαλλιά μου μια ψηλή κοτσίδα και γονάτισα μπροστά του. Αναστεναξε. Ξεκίνησα να κάνω δουλειά. Δεν άντεξε και πολύ αυτή την φορά.
"Δαν-." Τελείωσε μέσα στο στόμα μου. Το κατάπια τα υγρά του και με σήκωσε πάνω και με φιλαγε αχόρταγα και εντελώς παθιασμένα. Κόντευα να λιποθυμήσω από τα φιλιά του. Τραβήχτηκα για να μπορέσω να συνέλθω. Δεν πρόλαβα να πάρω ούτε δύο ανάσες γιατί ο Γιώργος με φιλούσε πάλι. Μα τι στο καλό έπαθε; Μα ο,τι και αν έπαθε, θέλω να το παθαίνει πιο συχνά. Ξάπλωσα στον καναπέ και ήρθε από πάνω μου αφού έβγαλε ο,τι ρούχο είχε απομείνει πάνω μου. Μπήκε μέσα μου αργά, φιλώντας τον λαιμό μου. Στην συνέχεια αφού αυξήθηκε η ένταση των ωθησεων, φιλούσε το στήθος μου και πιπίλαγε τις θηλές μου. Σταμάτησε να το κάνει για να με κοιτάει. Ήταν τόσο ωραία. Πραγματικά. Δεν έχω ξανανιώσει έτσι. Μου έκανε φοβερό έρωτα. Λες και...δεν ξέρω αλλά ήταν απίστευτα. Βρισκόμουν σε άλλη διάσταση. Αποκλείεται να το ζούσα αυτό. Είμαι σε ένα όνειρο. Είμαι σε ένα πραγματικό όνειρο. Όταν τελειώσαμε ταυτόχρονα ήταν ακόμα καλύτερα. Έπεσε απαλά πάνω μου χωρίς να βγάλει το μόριο του από μέσα μου. Μουρμουρισε κάτι αλλά δεν κατάλαβα γιατί προσπαθούσα να συνέλθω από αυτό που έζησα μόλις τώρα. Ήταν όλα τόσο υπέροχα. Έτσι τουλάχιστον ήθελα να πιστεύω.Συγγνώμη που άργησα να ανεβάσω αλλά συνέβησαν πολλά! Απολαύστε αυτό το part γιατί στο επόμενο ίσως να με μισήσετε.
~D🖤
YOU ARE READING
Together Forever
ChickLitΈνα ταξίδι που θα αλλάξει την ζωή όλων. Η Δανάη μπαίνει στην παρέα της αδερφής της και γνωρίζει τον Γιώργο. Τον ερωτεύεται αμέσως αλλά εκείνος είναι μυστήριος και απόμακρος. Βέβαια αυτό δεν θα τον εμποδίσει να την ερωτευτεί, ενώ παράλληλα παλεύει να...