Part 81

195 8 0
                                    

"Δεν ξέρω τι να πω πια Στέλιο."
"Δεν πειράζει κατάλαβα." είπε και σηκώθηκε από το τραπέζι και πήγε πάνω. Τον ακολούθησα.
"Στέλιο απλά πρέπει να συζητήσουμε."
"Δεν έχω να πω κάτι άλλο."
"Με το ταξίδι τι θα κάνουμε;"
"Σου είπα. Δεν χρειάζεται να τα ξαναπώ."
"Γιατί το κάνεις δύσκολο; Πέντε μέρες είναι μόνο."
"Σου είπα την άποψη μου. Από δω και πέρα κάνε ο,τι θες."
"Ίσως αυτό το ταξίδι μας βοηθήσει."
"Πώς;"
"Ίσως η απόσταση αναζωπυρώσει το πάθος."
"Έχεις κολλήσει με το πάθος."
"Ναι!"
"Γιατί;"
"Γιατί μου λείπει το σεξ! Έχεις να με αγγίξεις πάνω από δύο μήνες. Ίσως και περισσότερο."
"Αυτό είναι το θέμα σου; Το σεξ;"
"Δεν είναι μόνο αυτό!"
"Θα στο πω ίσως και για χιλιαστη φορά. Είμαι πολύ κουρασμένος! Που θες να βρω την όρεξη και για σεξ;" Δεν είχα πλέον να πω κάτι.
"Δεν θα πεις κάτι;"
"Όχι. Σου είπα τα παράπονα μου. Δεν τα κατάλαβες αλλά δεν περίμενα να το κάνεις έτσι κι αλλιώς." Πήρα την βαλίτσα από την ντουλάπα και την άνοιξα πάνω στο κρεβάτι.
"Τι κάνεις τώρα;"
"Ετοιμάζω τα πράγματα μου."
"Για που;"
"Για Γερμανία."
"Σοβαρά τώρα;"
"Ναι. Για να μην κοροιδευομαστε δεν πάνε άλλο τα πράγματα κι εσύ δεν προσπαθείς καν."
"Δανάη αν φύγεις, τελειώσαμε." Έμεινα να τον κοιτάω.
"Αυτή είναι η τελευταία σου κουβέντα;"
"Ναι."
"Πολύ ωραία." Άρχισα να βάζω τα ρούχα μου μέσα στην βαλίτσα. Δεν ξέρω πως να νιώσω πια. Κουράστηκα για να σώσω εμάς αλλά κυρίως τον εαυτό μου. Έτσι κι αλλιώς και που τσακωθήκαμε δεν θα υπήρξε κάποια βελτίωση. Ίσως τελικά δεν πρέπει να είμαστε μαζί.

[...]

Το βράδυ δεν έμεινα σπίτι. Πήγα στην αδερφή μου και κοιμήθηκα. Δεν με ρώτησε τι έγινε γιατί ήξερε. Αλλά αυτό που δεν ήξερε ήταν ότι είχαμε τελειώσει. Βασικά έχουμε τελειώσει εδώ και πολύ καιρό. Απλά έληξε απότομα χθες. Σήμερα ήταν το ταξίδι. Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο ευχάριστη μπορώ. Τα μούτρα μου είναι μέχρι το πάτωμα. Δεν ήθελα να τελειώσουμε έτσι. Απλά έγινε.
"Δανάη έτοιμη;"
"Ναι."
"Πάρε τα πράγματα σου, το ταξί μας περιμένει."
"Ναι. Πάμε πάμε."
"Τον Γιώργο θα τον βρούμε στο αεροδρόμιο." Κούνησα το κεφάλι μου και έδωσα τα πράγματα στον Γιάννη να τα βάλει στο ταξί για να φύγουμε. Με τον Στέλιο δεν έχουμε μιλήσει από χθες.
"Μιλήσατε με τον Στέλιο;"
"Όχι."
"Δεν έπρεπε να σε πείσω να έρθεις."
"Δεν είναι αυτό."
"Τσακωθήκατε άσχημα;"
"Ναι και όχι μόνο."
"Γιατί τι άλλο έγινε;"
"Χωρίσαμε."
"Τι;" είπαν η Χριστίνα και ο Γιάννης ταυτόχρονα.
"Σοβαρά;"
"Ναι."
"Για το ταξίδι όλο αυτό;" ρώτησε ο Γιάννης.
"Δυστυχώς ναι. Αλλά έχουμε τελειώσει εδώ και καιρό απλά εγώ δεν ήθελα να το αποδεχτώ. Ο Στέλιος δεν προσπαθούσε καν, οπότε δεν τράβαγε άλλο."
"Είστε αρκετά χρόνια μαζί και θα χωρίσετε έτσι απλά;"
"Από ο,τι φαίνεται ναι. Τέλος πάντων ας το αφήσουμε αυτό καλύτερα. Δεν θέλω να μιλήσω άλλο για αυτό."
"Εντάξει όπως θέλεις."
"Λοιπόν, τι θα κάνουμε τώρα που θα πάμε; Τι έχει το πρόγραμμα;"
"Σίγουρα έχει σκι και πολύ φαγητό."
"Ωραία."
"Να σε ρωτήσω."
"Ναι."
"Πόσο καιρό έχεις να δεις τον Γιώργο;"
"Πάνω από δύο χρόνια σίγουρα."
"Και πως νιώθεις που θα τον ξαναδείς;"
"Δεν ξέρω τι να νιώσω πια." Τα συναισθήματα ήταν ανάμεικτα και περίεργα.
"Ξέρεις ρωτάει που και που για εσένα. Δεν έρχεσαι όταν συναντιομαστε και ρωτάει που είσαι. Όχι μόνο αυτός δηλαδή, κι άλλοι."
"Θα ήταν αγένεια να μην ρωτήσει."
"Δεν το κάνει για να μην είναι αγενής. Ενδιαφέρεται."
"Γιατί μου το κάνεις αυτό τώρα; Έχει τελειώσει η ιστορία μας."
"Ναι καλά. Προσπαθώ να σε ξυπνήσω. Ξέρω ότι αγαπάς τον Στέλιο και μόλις χωρίσατε. Ξέρω ότι είχες βαρεθεί σε αυτήν την σχέση αλλά επίσης ξέρω τι σε κράταγε και δεν έφευγες. Δεν έφευγες όχι επειδή δεν ήθελες να το παραδεχτείς ότι είχατε τελειώσει αλλά επειδή ήξερες ότι δεν θα σε χώριζε και δεν θα έφευγε από δίπλα σου. Έμενες επειδή ήθελες σιγουριά και επιβεβαίωση. Το ξέρεις κι εσύ αυτό..." Είχε δίκιο.
"Ναι. Για αυτό έμεινα. Δεν ήθελα να ξαναζήσω το ίδιο πράγμα."
"Ξέρω ότι όλη αυτή την ανασφάλεια για το μέλλον σου την προκάλεσε ο Γιώργος. Αλλά ξέρεις κάτι; Το μετανιώνει κάθε μέρα."
"Τι;"
"Ναι Δανάη. Ερχόταν τόσο συχνά Λονδίνο για να σε βλέπει. Αλλά εσύ σταμάτησες να εμφανίζεσαι κι έτσι αυτός μείωσε τα ταξίδια του. Πιστεύει ότι έχεις προχωρήσει."
"Έχω προχωρήσει. Και για να μην λέμε τα ίδια, ας μην έφευγε."
"Δανάη δεν τα ξέρεις όλα οπότε δεν μπορείς να έχεις άποψη για όλα."
"Δεν χρειάζεται να τσακωθούμε κι εμείς τώρα."
"Δεν τσακωνόμαστε, μιλάμε. Και αν πραγματικά θέλεις να μάθεις γιατί έφυγε άφησε τον να σου εξηγήσει."
"Ωραία να μου εξηγήσει και μετά τι; Θα ξαναφύγει Χριστίνα. Ο Γιώργος δεν δεσμεύεται. Όχι δεν θέλω να ξαναπεράσω αυτό που πέρασα πριν από τέσσερα χρόνια."
"Ρε Δανάη, τον έχεις παρεξηγήσει. Απλά άστον να σου μιλήσει και θα καταλάβεις." Κι αν δεν θέλω να μάθω; Δεν μπορώ να τον αφήσω να με ξανά επηρεάσει τόσο πολύ. Θέλω την ψυχική μου υγεία σε καλή κατάσταση. Θέλω να περάσω καλά.

-D💘

Together ForeverWhere stories live. Discover now