Part 60

216 9 0
                                    

"Καλά καλά, πάω να κάνω ένα μπάνιο." Είπε πριν βγει από το δωμάτιο. Ήταν γυμνός. Κοιτούσα το σώμα του καθώς περπατούσε. Το δέρμα του ήταν σαν χρυσάφι. Όλο του το σώμα ήταν σαν γλυπτό. Μπορούσες να το χαζεύεις ατελείωτες ώρες. Θέλω αγγίξω κάθε σπιθαμή του σώματος του, να το φιλήσω και να μείνει εκεί το σημάδι μου. Ανεξίτηλο. Για πάντα.
"Είμαι σίγουρος πως θέλεις να με βάλεις κάτω και να με-" δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει επειδή του πέταξα ένα μαξιλάρι.
"Πως είσαι τόσο σίγουρος;"
"Έχεις δει πως με κοιτάς;"
"Όχι." Εκείνος ήρθε προς το μέρος μου. Προσποιήθηκε πως πήγε να γλιστρήσει.
"Κόντεψες να με σκοτώσεις με τόσα σάλια." Γέλασα. Εντάξει, ήταν αστείο.
"Καλά τώρα πήγαινε."
"Θα φύγω αλλά θα σου κάνω
μία τελευταία προσφορά."
"Σε ακούω."
"Χμ... Είσαι δύσκολη πελάτισσα. Λοιπόν, αν μείνω θα σε γαμήσω τόσο άγρια που δεν θα μπορείς να περπατήσεις τουλάχιστον για μια εβδομάδα αλλά πριν το κάνω αυτό, θα σε κάνω να τελειώσεις μέσα στο στόμα μου."
"Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση. Αλλά χρειάζομαι μια διευκρίνιση."
"Φυσικά, είμαι στην διάθεση σας κυρία μου."
"Άμα μείνετε δεν θα είμαι καθόλου μα καθόλου κυρία."
"Χριστέ μου, Δανάη άμα συνεχίσεις θα μείνω θέλεις δεν θέλεις."
"Λοιπόν, πίσω στην διευκρίνιση. Πως θα με γαμήσετε κύριε Δελή;" Δάγκωσε τα χείλια του τόσο πολύ που κόντεψε να τα σκίσει.
"Αν θέλεις να μάθεις, πρέπει να με αφήσεις να μείνω."
"Μα πού πήγε ο πληθυντικός; Είμαι κυρία."
"Όχι δεν είσαι. Είσαι πουτανάκι όταν είσαι μαζί μου στο κρεβάτι."
"Δεν μου απαντήσατε στην ερώτηση μου."
"Για το πώς θα σας γαμήσω;"
"Ναι."
"Για αρχή όπως είπα και πριν θα σας κάνω να χύσετε αλλά πριν το κάνω αυτό θα σας δώσω κάτι. Μετά θα σας γαμήσω στα τέσσερα."
"Πολύ δελεαστική προσφορά αλλά... Πρέπει να παραβρεθούμε σε ένα τραπέζι. Πως θα προλάβουμε να τα κάνουμε όλα αυτά σε λιγότερο από μια ώρα;"
"Σωστά, έχετε δίκιο. Προτείνω να τηλεφωνήσετε στην Χριστίνα και να της πείτε να βρεθούμε σε δύο ώρες."
"Εντάξει." Πήρα το κινητό μου και τηλεφώνησα στην Χριστίνα.
"Χριστίνα;"
"Έλα, τι έγινε;"
"Να σου πω επειδή ξαναπήρε τον Γιώργο ο ύπνος, σε πειράζει να βρεθούμε σε κανά δίωρο;"
"Όχι ρε, άστον να ξεκουραστεί."
"Εντάξει τα λέμε από κοντά."
"Τα κανόνισα."
"Οπότε τι κάνουμε τώρα;"
"Κύριε Δελή χρειάζομαι λίγο χρόνο να το σκεφτώ."
"Για να σας βοηθήσω να αποφασίσετε θα κάνω αυτό." είπε και τράβηξε την πετσέτα γύρω από την μέση του για να δω την στύση του.
"Σας βοήθησε αυτό καθόλου;"
"Νομίζω αρκετά."
"Χαίρομαι."
"Λοιπόν, θα σας αφήσω να μείνετε. Αλλά όσο αφορά το θέμα ότι θα με κάνετε να χύσω δεν χρειαστεί πολύ χρόνος γιατί κοντεύω να τελειώσω."
"Μου επιτρέπετε να σας μιλάω στον ενικό;"
"Ναι γιατί πλέον έχουμε παραγνωριστει."
"Μπορώ να δω πόσο υγρή είσαι;"
"Ναι." Το χέρι του κατέβηκε στο αιδοίο μου.
"Αν συνεχίσεις να με ακουμπάς θα τελειώσω."
"Όχι. Θα σου πω εγώ πότε θα τελειώσεις." Συνέχισε να χαϊδεύει και να πιέζει την κλειτορίδα μου. Ξαφνικά σταμάτησε. Με τράβηξε από τα πόδια και με γύρισε μπρούμυτα.
"Κάτσε στα τέσσερα." με διέταξε. Το στήθος του ακουμπούσε την πλάτη. Το στόμα του πλησίασε στο αυτί μου

[...]

"Περάσαμε πολύ ωραία με τα παιδιά."
"Ναι καλά ήταν."
"Ήταν ωραίο που βγήκαμε σαν ζευγάρια. Την επόμενη φορά να έρθουν και οι υπόλοιποι της παρέας."
"Ναι να το κανονίσουμε άλλη φορά." Συνεχίσαμε να κάνουμε βόλτα χωρίς να μιλάμε. Μετά από λίγο φτάσαμε σπίτι. Η Χριστίνα θα έμενε στον Γιάννη και ο Γιώργος σε εμένα.
"Νυστάζω πολύ ακόμα."
"Πήγαινε να ξαπλώσεις τότε. Άλλαξε ρούχα και πέσε να κοιμηθείς."
"Κι εσύ;"
"Τι κι εγώ;"
"Τι θα κάνεις μόνη σου;"
"Θα διαβάσω λίγο. Αν νυσταξω θα έρθω να ξαπλώσω."
"Εντάξει." είπε πριν ανέβει πάνω. Εγώ άνοιξα τον υπολογιστή μου και κάθησα με δυσκολία στον καναπέ γιατί ο Γιώργος φρόντισε να μην μπορώ να κάθομαι με άνεση ούτε να περπατάω πολύ. Όταν πέρασε αρκετή ώρα, άρχισαν να με πονούν τα μάτια μου και να βαραίνουν. Σηκώθηκα και πήγα πάνω. Ο Γιώργος κοιμόταν του καλού καιρού. Ξάπλωσα στην θέση και τον κοίταζα για λίγο. Αχ το πρόσωπο του. Του έδωσα ένα φιλί στο μέτωπο και έκλεισα κι εγώ τα μάτια μου. Όταν ξύπνησα ο Γιώργος δεν ήταν δίπλα μου. Σηκώθηκα και κατέβηκα κάτω. Μιλούσε στο τηλέφωνο. Δεν κατάλαβα λέξη γιατί μιλούσε στα ιταλικά. Όταν είδε πως ήμουν εκεί, μου χαμογέλασε και μου έκανε νόημα ότι τελειώνει το τηλεφώνημα σε λίγο. Βρήκα την ευκαιρία και χώθηκα στο μπάνιο. Ήθελα οπωσδήποτε να λουστώ. Το πρωί ίσα ίσα που προλάβαμε να κάνουμε ένα μπάνιο στα γρήγορα γιατί είχαμε αργήσει.
"Δανάη;"
"Ναι!" Φώναξα.
"Θες να βγούμε το βράδυ έξω;"
"Δεν θέλεις να ξεκουραστείς;"
"Είμαι μια χαρά ξεκούραστος. Λοιπόν, θέλεις;"
"Ναι!"
"Έκανα κράτηση σε ένα μεξικάνικο εστιατόριο. Σου αρέσει το μεξικάνικο;"
"Δεν ξέρω, δεν έχω δοκιμάσει."
"Μήπως να κανονίσω κάτι άλλο;"
"Όχι όχι. Τότε πάω να ετοιμαστώ σιγά σιγά."
"Ωραία."

[...]

-D🌺

Together ForeverWhere stories live. Discover now