Sakset

594 47 29
                                    

!SISÄLTÄÄ AIKA RAAKAA KUVAILUA ITSETUHOISUUDESTÄ, JOS KOET ASIAN AHDISTAVAKASI, NI ÄLÄ LUE TÄTÄ ALKUA, LAITAN KYL SIT TÄLLÄSEN * MERKIN MIS SE LOPPUU!
Joonaksen nk. Time skip
Pyörittelin saksia kädessäni ja toistin päässäni sitä mitä Anita oli sanonut. Katsoin reisiäni, kyllähän ne siltä näyttivät että niistä voisi leikata läskiä pois. katsoin mitä Olli teki ja että keskittyikö hän minuun. Kun huomasin ettei Olli keskittynyt minun tekemisiini, niin laitoin sakset hupparini taskuun. Otin repustani haavanhoito tarpeita, jonka jälkeen nostin käteni ylös ja kysyin opettajalta voinko käydä vessassa. Opettaja antoi luvan ja minä lähdin.

Päästyäni vessaan, menin viimeiseen vessakoppiin ja laitoin sen lukkoon. Otin sakset pois hupparini taskusta ja myös haavanhoitotavarat. Laskin kolitsihousujani, otin sakset käteeni ja puristin reittäni, jotta saisin siitä ihon jotenkin nostettua. (A/n en osaa kunnol selittää.). Avasin sakset ja yritin leikata kohdan pois, en onnistunut ensimmäisellä kerralla, enkä toisellakaan kerralla. En yrittänyt enää leikata ihoa tai no läskiä pois, joten löin terän reiteeni, jonka takia huusin kivusta. Laitoin sideharson suuhuni, jotta en huutaisi niin kovaa. Aloin kaivertamaan ovaalinmuotoista kuviota reiteeni, jonka jälkeen työnsin sakset haavaan ja leikkasin palan irti. (A/n yritin googlettaa et voiks saksien kaa leikata ihoo, mut ei siel kerrottu, mut tää on ficci, joten nyt se on mahollist.)

Silmistäni alkoi valumaan kyyneleitä, mutta tein silti saman toiselle reidelleni. Koko lattia oli näyttä verta. Laitoin sakset vessanpöntönkannen päälle, otin sideharson suustani ja otin ison pinon lappuaja käteeni. Laitoin laput haavan päälle ja aloin kietomaan sideharsoa reiteni ympärille tiukasti. Tein saman toiselle. Nostin housuni ylös ja keräsin tavarani, jonka jälkeen menin pesemään sakset ja käteni. Kuivasin sakset käsipaperiin ja laitoin ne takaisin taskuuni, jonka jälkeen kuivasin käteni. Katsoin lattialla olevaa verilammikkoa. Kävelin pois vessasta ja näin siivoojan käytävällä, joten kävelin hänen luokse. "Hei tuol vessas on aika iso lammikko verta lattialla, jollain varmaa ollu haava jossain, ni jos sen vois siivota, ku se haisee aika paljo." Sanoin. Siivooja nyökkäsi, jonka jälkeen hän meni vessaan. Huokaisin helpotuksesta ja lähdin takaisin luokkaan.

*
Istuin takaisin Ollin viereen. "Kaikki hyvi?" Olli kysyi ja minä nyökkäsin. Oloni oli vähän heikko, mutta en antanut asian häiritä.

Nikon nk.
Kävelin tupakkapaikalle, sillä tiesin Joelin olevan siellä. Kävelin vanhemman pojan luokse ja istuin hänen viereen. "Haluutko sä puhua?" Kysyin. "Mistä?" Joel kysyi. "No vaiks siit mitä sen sun äidin uuden miesystävän kans tapahtu." Sanoin. "Ei se tehny mitään." "No ihan varmaa teki, käytyäydyit tosi oudosti aamul." "Se vaa koski mun reiteen, entä sitte. Ei ainakaa hakannu." "Se ahdisteli sua?" "Mmm....mut sain 400€, eikä se tehny mitään sen pahempaa." "Joel kerro sun äidil, enneku on liia myöhäst." "Mut jos mä kerron, ni sit joudutaan takas mun isän luo, enkä mä haluu sinne. En kyl haluis asuu tuollakaa." "Ei teidän välttis tarvii muuttaa takas sun isän luo, voittehan te mennä jonneki sukulaisel tai sä voit muuttaa yksin asumaan." "Ei mul oo varaa asuu yksin." Joel sanoi. Huokaisin. Halusin auttaa kaveriani, mutta en tiennyt miten.

"No mut, miten sul ja Joonaksel menee?" Hän kysyi hymyillen. "Meil menee hyvin." Vastasin. "Kiva." Hän sanoi, nyökkäsin. "Mennääks ruokalaa?" Kysyin ja nousin ylös maasta. Joel nyökkäsi. Autoin hänet ylös ja me lähdimme takaisin sisälle koulurakennukseen.

Päästyämme ruokalaan, haimme ruuan ja menimme sitten istumaan Aleksin, Ollin ja Joonaksen kanssa samaan pöytään. "Joel kaikki hyvi?" Aleksi kysyi ja Joel nyökkäsi. "No mitä te teette koulun jälkee?" Olli kysyi. Aleksi alkoi virnuilemaan, jolloin Olli ilmeisemmin potkaisi häntä, sillä poika irvisti kivusta. "Pervo." Olli sanoi Aleksille. "En mä ees sanonu mitään." Mustahiuksinen poika sanoi. "Mut sä ajattelit." Olli sanoi. "Me varmaa katotaa jotai leffaa Nikon kaa." Joonas vastasi Ollin kysymykseen. Olli nyökkäsi. "Mä varmaa meen Tommil ryyppää." Joel sanoi. Nyökkäsimme. "Aleksi ei vielkää vastannu siihe kysymyksee." Sanoin kiusaten. "No eiks se oo jo aika ilmiselvää mitä mä aion tehä ku koulu loppuu?" Aleksi kysyi virnuillen. Naurahdin. "Eli Ollil on siis käty, olettaisin." Sanoin ja Aleksi nyökkäsi.

Olli läpsäisi Aleksia olkapäälle. "Alee." Olli sanoi nolona. Aleksi hymähti ja veti Ollin lähemmäs itseänsä. "Mitä? Älä yhtään esitä ettetkö sä................." Lopun Aleksi kuiskasi Ollille, joten en kuullut sitä. Olli punastui ja työnsi Aleksin hiukan kauemmas. Aleksi alkoi nauramaan. "Okei okei, en kiusaa sua enempää." Aleksi sanoi. Tunsin kun Joonas nojasi olkapäähäni. Laitoin käteni hänen hiuskiin ja pörrötin niitä, jonka jälkeen painoin pusun niiden sekaan. "Kaikki hyvin?" Kysyin. "Joo. Vähä vaa heikko olo." Joonas vastasi. "Haluutko lähtee?" Kysyin ja Joonas nyökkäsi. "Okei. Syödää eka ja sit lähetää." Sanoin ja Joonas nyökkäsi.
》《》《》《》《》《
Sanoja: 723

Okei, eli päätin nyt lisää ne sivuhahmot kans tähä Q&A;han

Nikon isän kyssärit

Nikon äitin kyssärit

Joonaksen isän kyssärit

Anitan kyssärit

Joelin isän kyssärit

Joelin äitin kyssärit

Miken kyssärit

Aleksin tädin kyssärit

Aleksin sedän kyssärit

Alinan kyssärit

Arvon kyssärit

Why me? 》Niko x Joonas《VALMISWhere stories live. Discover now