》Joonaksen nk. 2kk myöhemmin《
Kävelin Nikon perässä hänen huoneeseen. Hänen vanhempansa olivat lähteneet laivalle, joten olisimme Nikon kanssa kahdestaan. Laitoin reppuni huoneen lattialle ja jäi seisomaan. "Miks sä siel seisot?" Niko kysyi minulta. "Tota...-." "Tuu istuu." Hän sanoi. Kävelin varovasti lähemmäs sänkyä ja istuin sen reunalle. Tunsin kun Niko otti lantiostani kiinni ja nosti syliinsä. "Onks kaikki hyvi?" Hän kysyi ja siirsi hiuksiani korvani taakse. "On." Vastasin. "Vaikutat poissaolevalt." Hän sanoi. "Ai.....anteeks, oon väsyny, sori." Sanoin. "Et oo nukkunu taaskaa." Niko sanoi. "En, mut ei se haittaa. Jaksan ihan hyvin." Sanoin hymyillen väsyneesti. Niko pudisti vain päätänsä. "No mitä sä haluisit tehä?" Hän kysyi. "Ei välii. Mitä sä haluisit tehä?" Kysyin. Niko virnisti ja siirsi kätensä vyötäröltäni perseelleni. "Oisiks sä valmis menee sänkyy?" Hän kysyi. "Joo, oisin." Vastasin. Nikon virnistys kasvoi.Hän suuteli minua huulille ja minä vastasin siihen. Hän vei kätensä paitani alle selkäpuolelta. Sain kylmiäväreitä, kun hänen kylmä käsi kosketti paljastaihoani. Niko käänsi meidät makaamaan, niin että olin hänen alla. En tiennyt mitä minun pitäisi tehdä, joten annoin Nikon hoitaa kaiken. Hän veti minulta paidan pois, ennekuin ehdin estämään sen. Ruskeahiuksinen poika katsoi rintakehälläni olevia arpia. Käänsin pääni pois päin hänestä ja tunsin kyyneleiden kohoavan silmiini. Niko laittoi kätensä poskilleni, käänsi pääni itseänsä päin, pussasi minua huulille ja pyyhki jo valuneet kyyneleet pois peukaloillansa. "Ei mua haittaa. Ei sun tarvii hävetä niitä." Hän sanoi lempeästi. Nyökkäsin vain. Niko otti myös oman paitansa pois ja housunsa. Hän alkoi laskemaan housujani ja boksereitani alas. Kun hän oli saanut ne pois jaloistani, hän heitti ne lattialle. Hän otti omtakin bokserinsa pois, jolloin suljin silmäni, hävetti.
Tunsin Nikon huulet kaullalani. "Älä turhaa silmiäs sulje." Hän kuiskasi korvaani. Avasin silmäni varovasti. Naamani oli varmaan ihan punainen. Hän otti yöpöytänsälaatikosta liukuvoiteen ja kondomin. En keskittynyt siihen mitä hän teki. "Tää voi sattuu vähä, mut oo ihan rentona ni se sattuu vähemmä, okei?" Hän kysyi ja nyökkösin. Pian tunsin jotain työntyvän sisälleni hitaasti, se sattui ja tuntui epämukavalta. "L-Lopeta." Sanoin ja Niko lopetti. Hän silitti reittäni. "Rakas rentoudu." Hän sanoi. "E-En mä voi. Se sa-attuu." Sanoin. Niko suuteli minua huulille, suutelin takaisin. "Mä alan nyt liikuttamaan mun sormia, onks se okei sulle?" Hän kysyi. Nyökkäsin hiukan epävarmasti. Niko alkoi liikuttamaan sormiansa ensin hitaasti ja nopeutti sitten. Hän suuteli minua huulille, jotten keskittyisi kipuun niin paljon ja se auttoi, minua ei sattunut enää niin paljoa.
"Ooks valmis?" Hän kysyi. "J-Joo." Vastasin. Hän veti sormensa ulos, jonka takia vingahdin hiukan. Hän otti lantiostani kiinni ja katsoi minua sitten kysyvällä katseella, nyökkäsin vain. Hän työntyi sisälleni, laitoin käteni suuni eteen. Hän ei alkanut liikkumaan vielä, vaan odotti minun totuttelevan. "L-Liiku vaa." Sanoin ja hän alkoi liikkumaan hitaasti. Niko alkoi suutelemaan kaulaani ja nopeuttamaan tahtiansa. Purin alahuultani, jotta en huutaisi niin kovaa. Laitoin vapaana olevan käteni Nikon hiusten sekaan ja tukistin hiukan. Hän irrotti toisen käsistänsä lantiotani ja otti käteni pois suuni edestä, ja painoi sen patjaa vasten. "N-Nikoh!" Huusin. Tunsin kun hän virnisti kaulaani vasten. "Mgh...n-nopeemminh!" Huusin ja Niko alkoi liikkumaan nopeammin.
Hän nosti päänsä pois kaulaltani ja suuteli minua, suutelin takaisin. Kiedoin jalkani hänen vyötärölle. "T-Tuntuu ou-udolth." Sanoin, Niko naurahti. Hän irrotti otteensa kädestäni ja otti sitten miehuudestani kiinni, ja alkoi liikuttamaan kättänsä nopeaa tahtia. "Oon iteki lähel." Hän sanoi. "T-Tuun ihan ko-oht." Sanoin. "Tuu vaa." Niko sanoi ja hetken päästä minä laukesin hänen kädelle ja hän kondomiin. Hengitin todella raskaasti ja niin Nikokin. Hän työntyi pois minusta, otti kondomin pois, solmi sen ja heitti lattialle, jonka jälkeen hän tuli makaamaan viereeni. Niko laittoi kätensä vyötärölleni ja veti lähemmäs itseänsä, niin että minun pääni lepäsi hänen rintakehällä. "Tuntuko hyvältä?" Hän kysyi ja alkoi leikkimään hiusteni kanssa. "Joo." Vastasin. "Oot rakas, koita nyt levätä." Hän sanoi, nyökkäsin ja suljin silmäni.
》《》《》《》《》《》《》《》《》
Sanoja: 625Joo pieni time skippi tos, heheh
BINABASA MO ANG
Why me? 》Niko x Joonas《VALMIS
Fanfiction"Miks sä teet näin mul?!" "Teen mitä?" "Koulus kiusaat mua, mut jos ollaan kahestaan ni suutelet mua! Mitä helvettiä sä haluut mult?!" "Rakastan sua, okei?" poika sanoi. Hiljenin. Ei hän voinut rakastaa minua, ei mitenkään. ⚠️SISÄLTÄÄ⚠️ -boyxboy ...