"........,.. shutter."

465 46 9
                                    

Aleksin nk. Time skip
Olli meni viereeni makaamaan ja heitti käsiraudat lattialle. Käännyin selkä Olliin päin. Silmistäni alkoi jostain syytä valumaan kyyneleitä. "Sattuuks sua?" Olli kysyi. Pudistinpäätäni. "Mikä sul sit o?" Hän kysyi. "M-Mäki oon pettäny sua....pari vuot sitte, ku travitsin huumeit ja mul ei ollu rahaa." Kerroin. "Sellasta....no tasois ollaa." Hän sanoi ja halasi minua takaapäin.

Nikon nk.
Kannoin Joonaksen suihkusta hänen huoneeseen. Olin vaihtanut lakanat sängystä. Laskin Joonaksen sängylle ja menin sitten sammuttamaan valot. Menin Joonaksen viereen. Laitoin käteni hänen lantiolle ja vedin hänet kiinni itseeni. Veidn peiton päällemme. Asetin pusun Joonaksen hiusten sekaan. "Rakastan sua." Sanoin. "Mäki sua." Joonas sanoi. Suljin silmäni ja yritin nukahtaa.

Tommin nk.
Joel nojasi minuun. Laitoin käteni hänen olkapäille ja painoin pusun hänen hiusten sekaan. "Haluuks kattoo viel yhen elokuvan?" Kysyin. "Katotaan vaa." Hän vastasi. "Selvä. Valkkaa sä leffa, ni mä meen tekee poppareit." Sanoin. Joel nyökkäsi. Nousin ylös sohvalta ja kävelin keittiöön.

Otin kaapista mikropopcornit. Avasin paketin ja otin sieltä yhden. Otin muovin piis pakkauksen päältä ja heitin muovin roskiin, jonka jälkeen laitoin paketin mikroon. Ei siinä mennyt kauaa, kun popcornit olivat valmiit. Otin ne pois mikrosta ja kävelin olohuoneeseen. Kaadoin popcornit kulhoon ja istuin sitten Joelin viereen. "Minkä leffan valkkasit?" Kysyin. "Tälläsen kauhuleffan, ku shutter." Hän vastasi. Nyökkäsin.
》《》《》《》《》《
Sanoja: 211

Why me? 》Niko x Joonas《VALMISTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang