》Joonaksen nk.《
Istuin huoneeni lattialla ja tuijotin seinää missä oli jotain kuvia minusta ja Nikosta, olihan siellä minusta ja Ollistakin ja niin edelleen. En pystynyt nukkumaan, sillä pelkäsin koko ajan että Niko ei herää. En ole oikeastaan pystynyt nukkumaan kunnolla siitä asti kun hän vaipui koomaan.》Ollin nk.《
Olin kävelemässä keittiöstä huoneeseeni, mutta ovikello soi, joten menin avaamaan oven. Oven takana seisoi Aleksi. Päästin pojan sisälle ja suljin sitten oven. Huomasin ettei hän ollut selvinpäin ja hänen onneksi vanhempani eivät ole kotona. Kävelimme huoneeseeni. "Et sit osaa olla selvinpäin." Sanoin hiukan pettyneenä. Poika ei sanonut mitään takaisin. Huomasin että hän näytti todella hermostuneelta. "Alekis." Sanoin. Poika käänsi katseensa minuun. Kävelin hänen luokse, laitoin käteni hänen poskille ja pussasin häntä huulille, jolloin hän rauhottui vähän."Noni, mikä on?" Kysyin. "Mä tota.....mä mokasin, taas." Hän vastasi. "Miten?" "Tiiät et pääsin vast tänää vankilast." "Joo." "Menin heti ostaa huumeita ja juomaan, jonka jälkeen mä huusin mun adobtioäidil. Nyt se varmaa soittaa poliiseil tai potkii mut pihalle sen asunnost, eikä mul oo mitään paikkaa mihin mennä." Hän sanoi paniikissa. "Ei se sua ulos heitä, oon varma siit." Sanoin. "Haluun päästä päihteist eroon, oikeesti haluun...en-. En vaa tiiä miten. En osaa olla ilman niitä, niist tulee jotenki rauhallinen ja helpottunu olo, ihan niinku ei olis mitää mitä pelätä tai kantaa vastuuta mistää." Hän kertoi.
"Ootko ajatellu katkol menemist?" "En. En haluis taas olla jossain monta kuukautta tai pidempäänki. En haluu jättää sua taas yksin." "No voisiks sä sit antaa mulle kaikki huumeet mitkä ostit, ni et pysty ottaa niitä ja jos sun tekee mieli ostaa lisää, ni tuu vaa tänne." "Mitä jos mä teen jotain sulle?" "Et sä tee. Niihän sä oot mul sanonu, ettet sä tekis mul ikinä mitää." "Entä jos mul on pahat vierotusoireet?" "Siks sun pitää lopettaa pikkuhiljaa. Mä autan sua." Sanoin. Aleksi halasi minua. "Kiitti." Hän sanoi. "Ei se mitää." Sanoin hymyillen.
》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 313
KAMU SEDANG MEMBACA
Why me? 》Niko x Joonas《VALMIS
Fiksi Penggemar"Miks sä teet näin mul?!" "Teen mitä?" "Koulus kiusaat mua, mut jos ollaan kahestaan ni suutelet mua! Mitä helvettiä sä haluut mult?!" "Rakastan sua, okei?" poika sanoi. Hiljenin. Ei hän voinut rakastaa minua, ei mitenkään. ⚠️SISÄLTÄÄ⚠️ -boyxboy ...