》Ollin nk. Time skip《
Kuulin ulko-oven avautuvan ja menevän kiinni. Nousin ylös lattialta ja kävelin eteiseen, jossa näin Aleksin kännissä. Kävelin Alinan huoneenovensuulle ja suljin oven, jonka jälkeen kävelin takaisin eteiseen. "Aleksi mitä vittua?" Kysyin pojalta. "Pääkii." Hän sanoi ja käveli ohitseni huoneeseensa. Menin hänen perään ja suljin hänen huoneen oven."Et oo tainnu vaa juoda. Oonko oikees?" Kysyin. "Voitko antaa olla jo. Joo, oon kännissä ja aineissa, entä sitte?" "Ai entä sitte? Koska sä lopetat?" "Jaa a kuule, en varmaa ikinä." Hän sanoi.
》Alinan nk.《
"Olli!" Kuulin veljeni huutavan. Ja pian hänen huoneen ovi paiskautui seinään. "Päästä irti!" Kuulin Ollin huutavan. "Anna ne takas nyt!" "Tai mitä?!" "Sä et haluu tietää! Anna ne takas!" Aleksi huusi. "Ai! Päästä irti!" Olli huusi.Kuulin pamahduksen, joten nousin ylös lattialta ja menin katsomaan mitä he riehuivat. Päästyäni huoneestani, näin Ollin seinäävasten ja veljeni piti hänen ranteista kiinni. Menin heidän väliin ja työnsin Aleksin kauemmas Ollista, jolloin tämä päästi irti ja otti pari askelta taaemmas. "Lopeta! Älä satuta Ollia!" Huusin. "En mä sitä satuttanu." Aleksi sanoi. "Alina mee takas sun huoneesees." Olli sanoi minulle. "En." Sanoin. "Alina mee takas sun huoneesees nyt!" Aleksi huusi. "En mene!" "Ali-." "Aleksi lopeta." "Olli pääkiinni!" Veljeni huusi. "Mä meen vast sitku mä tiiän et sä et satuta Ollia!" "Mä en satuta sitä!".
Käännyin Ollia päin. "Ei Ale mua satuta." Olli sanoi. Hymähdin vain ja lähdin takaisin huoneeseeni, sulkien oven.
》Aleksin nk.《
"Paljon otit?" Olli kysyi. "Onks sil välii?" Kysyin. "Oot agressivine ja suutut helpommin." Olli sanoi. "Otin tarpeeks." Sanoin ja kävelin lähemmäs Ollia. Otin hänen leuasta kiinni ja suutelin häntä, johon hän vastasi. Liutin toisen käteni hänen housuihin, jolloin hän otti kädestäni kiinni ja otti käteni pois. "En haluu." Hän sanoi. "En mäkää." Sanoin ja otin sitten huumeet hänen housujen taskusta.》Nikon nk. Time skip《
Makasin Joonaksen sängyllä ja hän makasi puoliksi päälläni. Silittelin hänen hiuksia ja tuijotin kattoa. Käänsin katseeni Joonakseen ja huomasin että hän nukkui. Siirsin hänet varovasti pois päältäni ja nousin sitten ylös sängystä, ja kävelin keittiöön.Otin keittiökaapista lasin ja täytin sem vedellä. Otin lääkepurkkini keittiöntasolta ja otin sieltä yhden pillerin. Heitin pillerin suuhuni ja join vettä päälle. Laitoin tyhjän lasin tiskialtaaseen ja lähdin takaisin Joonaksen huoneeseen.
》《》《》《》《》《
Sanoja: 365Seuraavas osas skippaan pari kuukaut
YOU ARE READING
Why me? 》Niko x Joonas《VALMIS
Fanfiction"Miks sä teet näin mul?!" "Teen mitä?" "Koulus kiusaat mua, mut jos ollaan kahestaan ni suutelet mua! Mitä helvettiä sä haluut mult?!" "Rakastan sua, okei?" poika sanoi. Hiljenin. Ei hän voinut rakastaa minua, ei mitenkään. ⚠️SISÄLTÄÄ⚠️ -boyxboy ...