"Alina?"

418 47 8
                                    

Ollin nk. Time skip
Suljin Aleksin huoneen oven. Hän meni sänkynsä päälle istumaan, nosti hihansa ylös ja laittoi vyön käsivartensa ympärille. Otin häneltä neulan pois. "Etkö oo jo vetäny tarpeeks?" Kysyin. "No en läheskää." Hän vastasi. Huokaisin turhautuneena. "Etkö nää et yritän auttaa sua?" "En tarvii apuu. Oon ihan kunnossa." "No etkä oo. Anna mun auttaa sua." Sanoin. "Fine. Miten sä ajattelit auttaa mua?" "En mä tiiä viel, mut kyl mä keksin jotain." Sanoin.

Alinan nk.
Kuulin ovikellon soivan, joten nousin ylös sohvalta ja kävelin eteiseen avaamaan oven. Oven takana seisoi minulle tuntematon mies. "Moi Alina." Hän sanoi hymyillen. "Ale!" Huusin ja pian Aleksi seisoi vieressäni. "Mitä sä tääl teet?" Veljeni kysyi mieheltä. "Enkö mä saa tulla moikkaa ja kattoo miten mun lapsilla menee?" Mies kysyi.

Joonaksen nk. Time skip
Olimme katsoneet jo varmaan neljä elokuvaa. "Katotaaks viel yks vai haluutko tehä jotain muuta?" Niko kysyi. "Katotaa viel yks, jos sä siis vaa jaksat." Sanoin. "Kyl mä jaksan. Mitä katotaa?" "Päätä sä." "No käyks sul hiidenpata?" "Käy." Sanoin. Niko laittoi hiidenpadan pyörimään. "Jaksatko mennä kävelyl sit tän leffan jälkee?" Niko kysyi. "Jaksan." Vastasin.

Time skip
Kävelimme Nikon kanssa puistonpolkua pitkin, pitäen toisiamme kädestä kiinni. "Haluisiks sä muuttaa omaan kämppään mun kaa?" Niko kysyi. "Haluisin, mut meil kummallakaa ei oo töitä, ni miten me voitais maksaa vuokraa?" "No ei meidän ihan heti tarviikkaa muuttaa, se on sit tulevaisuudes." "Voidaanko me sit hankkii kissa?" Kysyin. Niko hymähti. "Voidaan me." Hän vastasi ja pussasi minua sitten poskelle.

"Haluisiks mennä moikkaa Tommii ja Joelii?" Niko kysyi. "Mennää vaa." Vastasin. Lähdimme kävelemään Tommin asunnolle päin.

Tommin nk. Time skip
Suutelin Joelia huulille ja hän suuteli takaisin. Hommamme kuitenki keskeytyi ovikellon soittoon. Nousin ylös sängystä, puin housut jalkaani ja kävelin sitten eteiseen avaamaan oven. Oven takana seisoi Joonas ja Niko. "Keskeytettiisk me jotai?" Niko kysyi virnuillen. "Ette. Herättiin just." Valehtelin ja päästin heidät peremmälle asuntoon. "Niko, Joonas...mitä te tääl?" Joel kysyi. "Tultii moikkaa teit." Niko vastasi. Joel vain nyökkäsi.

Menimme istumaan sohvalle. "Tiiätteks miten Ollil ja Alel menee?" Kysyin. "Ei me kauheemmi mitää. Olli laittaa kyl vähä välii viestii mis se sanoo ettei jaksa Alen kaman käyttöö." Joonas kertoi. "Eli se ei oo vieläkää lopettanu?" Joel kysyi. "Ei." Joonas vastasi. "Kumpa se lopettais." Sanoin ja kaikki nyökkäsi.

Aleksin nk.
Seisoin isääni vastapäätä ja Alina seisoi vieressäni. Ei tyttö tietenkään muistanut kuka tämä mies oli. "Miks sä oot tääl?" Kysyin uudestaan. "Mä tulin kattoo miten sul ja Alinal menee." Hän vastasi. "Ai..eli siis sillon ku meil on asiat hyvin meiän elämäs, ni sit sä vast tuut kattoo miten meil menee, mut sitku meiä asiat on päin helvettiä, sua ei kiinnosta miten meil menee." Sanoin ärtyneenä. "Ale mä-." "Aleksi. Älä käytä mun lempinimee." Sanoin.

"Aleksi mä en voinu tulla kattoo teitä." Hän sanoi. "Miks et?" "En haluu sanoo sitä Alinan kuullen." Mies sanoi. "Alina mee pitää Ollil seuraa." Sanoin siskolleni. Alina lähti huoneeseeni, laittaen oven kiinni. "No?" Kysyin. "Mä olin sillon veloissa." "Mis velois?" "Huumevelois....ja käytin kaikkee, en mä halunnu et te joudutte näkee mut siin kunnos." Hän kertoi.

"En halunnu vaarantaa teitä." Hän jatkoi. Naurahdin, jolloin mies katsoi minua kysyvästi. "Et halunnu vaarantaa meit?! Tiedätkö sä mitä meil on tehty sen jälkeen ku sä päätit vaa hylätä meidät!?" Huusin. Hän ei vastannut. "Et! Meidät on hakattu nii vitun monta kertaa et mä en pysty laskee niit! Meit on seksuaalistihyväkskäytetyy ja raiskattu! Mua on helvetti puukotettu jalkaan, koska halusin lähtee ulos!" Huusin. Tunsin kyyneleiden kohoavan silmiin, mutta en antanut itseni itkeä. "O-Onks Alinal myös tehty noin?" Hän kysyi. "Se on hakattu pariinki otteeseen.." Vastasin hiljaa. "Ja noi k-kaikki muut asiat?" "On tehty mulle..." Vastasin.

Olimme hetken hiljaisuudessa, kunnes Olli rikkoi sen. "Aleksi!" Hän huusi. Lähdin huoneeseeni. "Mitä?" Kysyin. Näin Alinan Ollin käsivarsilla. Katsoin lattialle ja siinä oli minikrippipussi missä oli ollut pillereitä, mutta nytten se oli tyhjä. "Ei helvetti." Sanoin. Taputin hellästi Alinan poskea. "Alina?" Kysyin. Tyttö avasi silmänsä hitaasti. "A-Ale mitä mu-ul tapahtuu?" Hän kysyi. "Ei mitään. Sul ei tapahdu mitään, mä pidän huolen siitä." Sanoin. Nostin Alinan syliini ja lähdin vessaan. Laskin Alinan lattialle ja tuin häntä toisella kädelläni. "Tää ei tunnu varmaa mukavalt, mut sun on pakko oksentaa." Sanoin. Työnsin sormeni hänen kurkkuun, jonka takia hän oksensi. Toistin saman pari kertaa, kunnes hän oli oksentanu tarpeeksi. Otin paperia, pyyhin hänen suun ja heitin paperin pönttöön. Jätin Alinan hetkeksi lattialle ja menin pesemään käteni, jonka jälkeen vedin vessan ja nostin Alinan syliini. Kävelin huoneeseeni ja laskin Alinan sängylleni makaamaan.
》《》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 740

Why me? 》Niko x Joonas《VALMISOù les histoires vivent. Découvrez maintenant