Kotiutuminen

537 56 20
                                    

Joonaksen nk. 2kk myöhemmin
Jätin kenkäni eteiseen ja kävelin huoneeseeni. "Ootko viel ilmottanu Nikol et sä oot kotona?" Isäni kysyi takaani. "Mä soitan sille kohta." Vastasin. "Selvä. Mä meen tekee ruokaa." Hän sanoi ja lähti huoneestani. Katselin huonettani. Olin unohtanut miltä huoneeni näytti. Kävelin kirjoituspöytäni luokse ja avasin laatikon. Laatikossa näin terottimenteriä. Otin terät käteeni ja heitin ne huoneeni roskikseen. Kävelin vessaan ja laitoin oven lukkoon, jonka jälkeen menin hoitamaan tarpeeni. Saatua tarpeeni hoidettua, vedin housuni ylös ja vedin vessan, jonka jälkeen menin pesemään käsiäni. Käsiäni pestessäni, katsoin käsivarsiani. Huokaisin. Kuivasin käteni käsipyyhkeeseen ja laskin hihani alas, jonka jälkeen lähdin vessasta.

Time skip
Istuin huoneeni sängyllä ja selasin puhelintani. Hetken päästä huoneeni avautui, joten käänsin katseenis en suuntaan ja näin Nikon. Poika käveli huoneeseeni ja sulki oven. Nousin ylös sängyltä ja menin halaamaan Nikoa. Hän halasi minua myös ja painoi pusun hiusteni sekaan. "Ihanaa nähä et sä oot vihdoinki kunnossa. Mul on ollu iha hirvee ikävä sua." Niko sanoi. "Mullaki ollu sua." Sanoin. Erkaannuin halista ja pussasin Nikoa huulille, ja hän pussasi takaisin. "Onhan sul nyt kaikki hyvin?" Hän kysyi erkaannuttua suudelmasta. Hymyilin hänelle. "On mulla." Vastasin. "Hyvä. Se on tärkeintä mulle." Hän sanoi hymyillen.
》《》《》《》《》《
Sanoja: 195

En päässy eteen päi j apäätin tehä taas Q&A, ja siis ajattelin skippaa ehk vuoden. Ja saa antaa ehdotuksii, jos on.

Nikon kyssärit

Nikon isän kyssärit

Nikon äitin kyssärit

Joonaksen kyssärit

Joonaksen isän kyssärit

Anitan kyssärit

Ollin kyssärit

Ollin isän kyssärit

Ollin äitin kyssärit

Aleksin kyssärit

Aleksin sedän kyssärit

Joelin kyssärit

Joelin äitin kyssärit

Joelin isän kyssärit

Miken kyssärit (Joelin puolisä)

Tommin kyssärit

Mun kyssärit


Why me? 》Niko x Joonas《VALMISDonde viven las historias. Descúbrelo ahora