Puukko

904 74 11
                                    

Aleksin nk. Seuraavana päivänä
Heräsin olohuoneen lattialta. Yritin nousta ylös, mutta en pystynyt. Käteni eivät jaksanert kannatella ruumiinipainoa, joten tipuin lattialle uudestaan, joka teki todella kipeää. Irvistin kivusta. Ovikello soi, joten yritin raahata itseni eteiseen, mutta sitten tätini käveli luokseni, hän iski jonkun terävän esineen nilkastani läpi, jolloin huusin kivusta ja silmistäni alkoi valumaan kyyneleitä. "Pidä pääs kiinni tai mä isken ton puukon jonneki muualle." Hän sanoi minulle. Nyökkäsin vain ja laitoin käteni suuni eteen. Tätini avasi oven. "Onks Ale tääl?" Kuulin Nikon kysyvän. Näin sen verran rappukäytävään, että huomasin myös Tommin ja Joelin, Nikon siasta. "Se lähti kouluun sen poikaystävän kaa." Tätini sanoi.

"Me kuultiin huutoa täält." Joel sanoi. "Mul on telkkari päällä." Tätini sanoi. Yritin nousta sen verran että saisin puukon pois nilkastani, mutta en kuitenkaan ylettänyt siihen. "Aleksin kengät on viel tääl, joten se ei lähteny mihinkää." Tommi sanoi. "Se otti jotkut toiset kengät." Tätini sanoi, valhe sekin oli. En minä omistanut muita kenkiä. "Jätkät mä oon täällä!" Huusin. En välittänyt tätini uhkauksesta. Nainen yritti sulkea ovea, mutta pojat pääsivät silti sisälle asuntoon. "Aleksi!" He huusivat kun näkivät minut. He kävelivät luokseni ja menivät polvilleen jotta olisivat minun tasollani. "Ale tää tulee sattuu aivan helvetisti, mut yritä kestää se." Tommi sanoi. "Mitä sä niinku teet?" Kysyin. "Mä nostan tätä puukkoo vähän, ku se on tos lattias kiinni. Joel soita sä ambulanssi ja Niko koita pitää Aleksin toinen jalka mahdollisimman paikoillaan." Tommi sanoi. Joel kaivoi puhelimensa taskustansa, Niko otti jalastani kiinni ja Tommi alkoi vetämään puukkoa, jolloin minä tietenkin huusin kivusta ja silmistäni alkoi vielä enemmän valumaan kyyneleitä. "Tommi ä-älä saatana koske siihen!" Huusin. "Mun on pakko saada se irti tosta lattiasta, yritä nyt kestää se." Hän sanoi ja jatkoi. Yritin potkaista häntä toisella jalallani, mutta Niko tietenkin esti sen. "Ale se on koht irti." Tommi sanoi minulle. "Ambulanssi ja poliisi on tulos tänne." Joel kertoi.

Nikon nk. Time skip
Pimpotin Ollin kotioven ovikelloa. Oven tuli avaamaan Ollin isä. "Onks Olli kotoo?" Kysyin. "Miks?" Mies kysyi. "Mul on sil tosi tärkeet asiaa." Vastasin. "Selvä. Olli tääl on joku sun kaveri ovel!" Hän huusi ja pian Olli oli ovella. Hänen isänsä lähti. "No?" Olli kysyi. "Aleksi o joutunu sairaalaa teholle." Kerroin. "Mitä? Miks?" Olli kysyi huolissaan. "Sen täti hakkas sen tosi pahasti." Vastasin. Ollin silmistä alkoi valumaan kyyneleitä. "Jos haluut mennä kattoo sitä, ni pääset mun kyydil." Sanoin. Olli nyökkäsi. Hän laittoi kenkänsä jalkaan, otti kypärän ja me lähdimme.

Ollin nk. Time skip
"Mä jätän teiät kahestaa." Niko sanoi ja lähti huoneesta. Kävelin lähemmäs sairaalasänkyä ja istuin tuolille. Olin ottamassa Aleksin kädestä kiinni, mutta hän veti kätensä pois. "Ale-." "Miks sä oot täällä?" Hän kysyi. "Tulin kattoo sua." Vastasin. "Tiiät et oon sulle vieläkin vihanen. En oo antanu sulle viel anteeks." Hän sanoi. "Mä tiedän. Mut oon oikeesti pahoillani, ei mun pitäny sanoa sun vanhemmista mitään." "Mut sanoit. En oo viel valmis antaa sul anteeks." "Mut Aleksi-." "Olli voitko lähtee. En jaksais puhuu sun kaa nyt." Hän sanoi. Nousin ylös tuolilta. Pussasin Aleksia poskelle. "Rakastan sua." Sanoin, jonka jälkeen lähdin huoneesta.

Joonaksen nk. Time skip
Kävelin keittiöön. Avasin jääkaapin, katsoin olisiko siellä mitään syötävää, mutta en löytänyt mitään. Suljin jääkaapin oven. Huomasin sivusilmälläni puukon keittiöntasolla. Käännyin puukkoa päin ja jäin tuijottamaa sitä. Minua alkoi yhtäkkiä ahdistamaan. Käänsin katseeni käsiini, haavat olivat lähteneet paranemaan ja haihtumaan, mikä ahdisti minua vielä enemmän. Kävelin lähemmäs tasoa ja otin puukon käteeni. Jäin tuijottamaan sen terää. Käteni alkoi tärisemään. Tee se. Kuulin jonkun sanovan pääni sisällä. Painoin terän rannettani vasten. "Joonas?" Kuulin isäni kysyvän. Tiputin puukon kädestäni ja käännyin isääni päin. "Nii?" Kysyin. "Onks kaikki hyvi?" Hän kysyi. Aloin hymyilemään. "Tietenki o. Taidan lähtee Ollil." Sanoin ja kävelin eteiseen laittamaan kenkiä jalkaan.
》《》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 609

En oo varma et pitäiskö mun skippaa pari kuukaut täs vai vuos?

Why me? 》Niko x Joonas《VALMISTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang