》Joonaksen nk.《
Istuin sänkyni reunalla ja käärin sideharsoa haavojeni päälle. Kuuntelin samalla musiikkia, joten en keskittynyt siihen mitä ympärilläni tapahtui. Teki mieli tehdä lisää haavoja, mutta en jaksa käyttää aikaani niiden hoitamiseen. Nousin ylös sängyn reunalta ja vein haavanhoitotarvikkeet lipastolleni, ja juuri silloin isäni avasi oven. Laitoin käteni missä oli sideharso, niin selkäni taakse. "I-Isä...." Sanoin pelästyneenä."Miks sul on sideharsoi tos?" Hän kysyi ja osoitti lipastoa. "Tota..." Sanoin. "Näytä sun kädet." "En t-tehny sitä." "Näytä mul. En suutu." Isäni sanoi rauhallisesti. Otin käteni pois selkäni takaa ja näytin isälleni. Hän huokaisi pettyneenä. "Joonas." Hän aloitti. "Tää ei toistu, vannon. Oikeesti." Sanoin. "Kuin syviä ne oli?" "Pintanaarmuja vaa." Valehtelin. Isäni nyökkäsi. "Tuu syömää. Ja Joonas. Jos sul on paha olla,ni tuu puhuu mul. Älä enää satuta ittees, jooko?" "Joo joo." Sanoin. Isäni lähti huoneestani. Hain itselleni hupparin vaatekaapistani, laitoin sen päälleni ja lähdin sitten keittiöön. Istuin pöydän ääreen ja aloin syömään.
》Nikon nk.《
Kävelin kaupasta kotiin. Mietin koko matkan ajan sitä mitä Joonas oli sanonut minulle. Hänkö muka oli neitsyt? Mietin, sillä ei siinä ollut järkeä. Ei ainakaan minulle. Hänellähä oli ihan vitun hyvä kroppa, kyllä nyt joku olisi jo mennyt painamaan häntä, mutta no ei näköjään. Ellei se sitten ollut vale.Heitin tupakkani maahan ja astuin sen päälle, jonka jälkeen avasin rappukäytävän oven. Kävelin pari kerrosta ylös päin, kunnes olin kotiovellani. Kaivoin avaimet taskustani ja avasin oven. Astuin eteiseen suljin oven, otin kengät pois ja kävelin keittiöön. Nostin kauppakassin keittiön pöydälle ja aloin purkamaan tavaroita oikeille paikoille. Kun olin saanut kaikki oikeille paikoille, lähdin huoneeseeni. Laitoin oven kiinni ja menin sänkyyni makaamaan. Otin puhelimen käteeni, menin instagramiin ja selasin sitä.hetken aikaa, kunnes aloin etsimään Joonaksen profiilia.
Selailin eri profiileja jonkun aikaa, kunnes löysin sen oikean. Aloin seuraamaan häntä. Odotin hetken aikaa, kunnes hän hyväksyi seuraamispyyntöni. Päätin laittaa hänelle vietiä.
》Vietit《
N. Moilanen
Mite menee?Porko
Kui sua kiinnostaa?N. Moilanen
Kunha kysyn, onks se vääri?Porko
Ei, mut on toi aika fucked up kysyy silt kenet melkee raiskasit koulus. Luuleks et mul menee hyvin.N. Moilanen
Kuule, oon pahoillani siitä. En tarkottanu....sait vaa mu hormoonit sekasin.Porko
Joo nii varmaa. Halusit vaa et kärsisin enemmä.N. Moilanen
Se ei ollu tarkotus. Haluun hyvittää sen sulle. Ihan mitä vaan.Porko
Ei oo mitään mitä sä voisit antaa mul.N. Moilanen
No kyl ny jotain on mitä sä haluisit.Porko
No ei oo. Nyt jätä mut rauhaan.N. Moilanen
Joonas hei, mul on viel asiaa.N. Moilanen
Porko?Mahtavaa. Se ei enää puhu mul. Ajattelin. Sammutin puhelimeni ja laitoin sen yöpöydälleni.
》《》《》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 424
ESTÁS LEYENDO
Why me? 》Niko x Joonas《VALMIS
Fanfic"Miks sä teet näin mul?!" "Teen mitä?" "Koulus kiusaat mua, mut jos ollaan kahestaan ni suutelet mua! Mitä helvettiä sä haluut mult?!" "Rakastan sua, okei?" poika sanoi. Hiljenin. Ei hän voinut rakastaa minua, ei mitenkään. ⚠️SISÄLTÄÄ⚠️ -boyxboy ...