*Alisha pozicija *
-Imk ir einam žaisti pas savo gaujikę. - Liam įkišo man į rankas raudoną stiklinę su kažkokiu neaiškiu skysčiu. Pažiūrėjau nepatikliai į tos stiklinės turinį. - nebijok. Čia tik degtinė su kola. - šyptelėjo drąsinančiai, kad galiu gerti.
-Nu pasitikėsiu. - gurkštelėjau ir jaučiau kaip mano skrandžiu nubėga šiltas skystis. Yeah, čia degtinė. Nors ir esu mėmė, bet tokį daiktą skiriu.
-Eime. Jei ką Niall sakys, aš apginsiu nesijaudink. - šyptelėjo ir nusitempė laiptais į viršų, kuo toliau nuo visos tos trankios muzikos ir girtų paauglių. Priėjome kažkokias baltas duris, už kurių sklido juokas.
-Eime. - stipriau suspaudė mano ranką ir pravėrė duris. Į mus susmigo devynios poros akių. - Ve sugrąžinau ją. - pasitraukė į šoną parodydamas mane.
-Alisha! - visos merginos pašoko ir puolė mane apkabinti. - mes atsiprašome. Turėjome likti su tavimi. - nuo jų visų sklido alkoholio kvapas.
-Gerai gerai. Aš čia tik dėl to, kad Liam mane atsitempė.- atsitraukiau nuo jų.
-Nepyksti ant mūsų? - Kamila patempė lūpą.
-Ne, viskas gerai. - linktelėjau ir greit atsisėdau tarp Jack ir Liam. Niall buvo nustebęs, kad aš vistiek čia atvykau. Negaliu jam pasiduoti, tik ne dabar.
-Ką žaidžiat? - prabilau peržvelgdama visus.
-Tiesą drąsą. - prabilo Harry pasitvarkydamas savo plaukus.
-O visai nieko. - užsiverčiau visą stiklinės turinį, reikia man drąsos.
-Gerai prieš tai buvo Jack eilė, tad dabar tavo. Pati kalta, kad ten atsisėdai. - sukikeno Ema. - Nu, Alisha, tiesa ar drąsa?
-Tiesa. - reikia būti pradžioje atsargiai.
-Kurio iš šių žmonių labiausiai nekenti?
-Niall. - net nedvejodama pasakiau ir visi nustebo dėl mano tiesos. - Ką?! Sakėt, kad tiesa, tai pasakiau tiesą.
-Kai... - Horan kažką pradėjo sakyti, bet aš jį nutraukiau.
-Nebijok manęs nesujaudins tavo frazė: "kai rėksi mano vardą sexso metu kitaip kalbėsi". Horan, tai atgyvena. - numojau ranka ir atėmiau iš Liam stiklinę. Iškart visą užsiverčiau ir jaučiau kaip dar labiau apsvaigstu.
-Raminkis, lelyte. - Liam norėjo atimti iš manęs stiklinę, bet ji jau buvo tuščia.
-Jau tuščia. - susikenau. - Nu, Liam, tiesa drąsa?
-Drąsa, lelyte.
-Mmmm...atnešk man dar kokteilio. - nustačiau šuniuko akytes. Liam atsidusęs išėjo iš kambario. Sėdėjome tyloje keletą akimirkų kol Liam grįžo su keletu stiklinių. -Ačiū.
-Negaila, Lėlyte. Nu, žaidžaim toliau. Niall, tiesa drąsa?
-Drąsa. - Horan išpūtė cigaretės dūmus į viršų.
-3 minutes pasibučiuok su Alisha prancūzišku bučiniu. - nusišypsojo devil smile.
-Ne! - abu surikom kartu.
-Aš laukiu. - išsišiepė. Matėsi, kad jis džiaugiasi jog gali priversti Niall klausyti jo bent dabar.
-Tu kentėsi, žmogau. - Horan pagrūmojęs pirštu jam atsistojo, atėjo iki manęs ir atsisėdo tarp manęs bei Liam. Užsiverčiau likusį skystį dėl drąsos ir atsisukau į jį.
-Gal nebus taip blogai. - pasilenkė prie manęs ir suglaudė mūsų lūpas. Sėdėjau įsitempusi ir jaučiau kaip visi mus stebi. Horan krimstelėjo man į lūpą, kad jas praversčiau. Tas jo auskaras, neneigsiu, daro stebuklus. Tikrai geras jausmas. Net nepajaučiau kaip jo liežuvis atsirado mano ir burnoje, o mano rankos buvo apsuktos apie jo kaklą. Jaučiau jo burnoje cigarečių ir alkoholio skonį. Pala panos sakė, kad jis negers. Ai nesvarbu man.
-Okay viskas! - mus vienas nuo kito atitraukė Jack.
-Buvo visai nieko. - Horan pavartė akis atsistodamas.
-Yra buvę ir geriau. - burbtelėjau. Taip, aš melavau. Jis bučiavosi nuostabiai. Horan pervėrė mane žvilgsniu ir atsisėdo į savo vietą.
------
-Kur Liam? - apsidairiau po kambarį. Liam žadėjo mane parvežti, bet kažkur netikėtai dingo. Kambarys man pakankamai gerai liejosi. Kam aš tiek gėriau? Alisha, negerk tiek daug kaip dabar.
-Kažko ieškai? - prie manęs atsisėdo man atrodo Niall. Velnias, kaip viskas liejasi.
-Kur Liam? - atsirėmiau į jį. Manau tuoj vemsiu.
-Jis apačioje. -jaučiau kaip jo ranka lenda po mano suknele.
-Neliesk manęs! - trenkiau jam per ranką ir bandžiau atsistoti. Kad ir esu girta, bet tikrai neleidsiu jam priekabiauti prie manęs.
-Tai leisk bent nuvesti pas Liam. - atsistojo. Pala, kodėl jis toks malonus?! - Eime.
-Ne ne ne. Tu per daug malonus. Aš su tavimi nemiegosiu. - papurčiau galvą.
-Aš to net nenoriu. Einam, kol nesupykau. Nepamiršk ką aš galiu.
-Eik velniop. - sukryžiavau rankas ant krūtinės.
-Pupa, nesiutink manęs. - buvau staigiu judesiu priremta prie sienos. - Visi žinome kad tau patiko kaip aš bučiuojuosi ir mielai tai pakartotum, nes už mane geresnių čia nėra. - žiūrėjau į jo auskarą lūpoje kai jis kalbėjo.
-Jo jo jo. - tiesą pasakius beveik nieko negirdėjau.
-Žinau, kad tau patinka mano auskaras. Matau kaip jį stebi. - Horan jį sukando su šypsena.
-Atsiknisk, Horan. - atsipeikėjusi norėjau jį nustumti, bet neturėjau išvis jėgų.
-Žinok, pupa, aš gaunu visko ko noriu. O dabar aš noriu tavęs savo lovoje.
-Dink tu man iš akių. - bandžiau jį nustumti nuo savęs vėl ir tuo atsijungiau...
------
-Alisha! - pabudau nuo kažkieno purtymo.
-Nerėk. - susiėmiau už galvos ir praplėšiau akis. Prieš mane tūpėjo visos merginos. - Kur aš?
-Pas Sophia. Pasakok kas vakar nutiko. - suspirgėjo Eleanor.
-Ta prasme? - atsisėdau lovoje pasitrindama akis. Nieko neprisimenu iš vakar. Nič nieko nuo tiesos drąsos žaidimo pabaigos.
-Nu tave Horan atsijungusią iš antro aukšto atnešė ir liepė Liam parvežti namo, tačiau jis jau buvo trūkęs, tad jis pats parvežė tave ir mus. Ir to jam net nereikėjo liepti. - Ema greit viską sumalė, o aš bandžiau atgaminti kas ten, kambaryje, įvyko. Nesisekė.
-Okay. Ko neprisimenu to nebuvo. Kelintadienis šiandien? - papurčiau galvą.
-Nesijaudink, šeštadienis. Gerai tada, dabar papasakok viską kodėl tu pjaustaisi. Mums Liam pasakė, kad pamatė tave taip darant terasoje. Tau reikia išsipasakoti, kad daugiau taip nedarytum. - visos merginos susėdo aplink mane. Man tikrai nebuvo tokia nuotaika, kad pasakočiau.
-Aš tai jau darau nuo 14 metų, nemanau, kad man pasipasakojimas padės. - žaidžiau su pirštais.
-Padės. Man ir taip buvo, nemeluosiu, o pasipasakojau ir jau 2 metai kaip rankose to daikto nelaikiau. - išsišiepė Ema.
-Nu gerai. - atsidusau ir pradėjau pasakoti viską nuo pradžių.
*Niall pozicija* ( Ha nesitikėjot :D )
-Fuck.fuck.fuck. Duok kokių vaistų nuo galvos. - Jack sukrito šalia manęs ant lovos kai aš žaidžiau su XBOX.
-Kažką sakei?! - specialiai garsiai pasakiau. Man patinka erzinti kitus, pagiringus, kai aš pats negėriau. Bet kai jau man pagirios būna, geriau nesiartinti. Išvis ne mano draugai prie manęs nesiartina, merginos tai trinasi, kad sukelčiau joms malonumą.
-Nerėk. Vaistų reikia. - paslėpė galvą po pagalve.
-Paprašyk mano mamos. Apačioj yra, visiems davė vaistų prieš išeinant. Tai tu paskutinis likai. - sustabdžiau žaidimą.
-Okay. Davai, seniuk. Po pietų susieisim riedlenčių aikštelėje. - nusirito nuo lovos ir greit dingo iš kambario.
Sėdėjau ir geras pora valandų žaidžiau su XBOX kai prisiminiau, kad iš vakar turiu video kai ta mėmė sakė, kad yra nekalta ir laikys savo skaistumą iki vestuvių.
Tuoj mes atkeršysime už mano sugėdinimą prieš visus. Tikrai ji nebus pirmas žmogus, kuris pažemins Niall Horan.
Pasiėmiau iš po lovos kompiuterį ir įsijungiau YouTube.
-Niall, - pro duris įkišo galvą Ian. Taip, mano pavėtis mokyklos direktorius.
-Ko nori? - pakėliau akis nuo kompiuterio.
-Galėtum savo draugelių čia nesivedžioti, nes ir taip tavo mamai reikia daug nervų su darbu.
-Neaiškink ir dink iš mano kambario. Čia mano namai, nepamiršk, kad tu čia atsikėliai, o ne aš. Duris uždaryk iš kitos pusės. - burbtelėjau. Ian greit dingo iš mano kambario kaip ir visada.
Grįžau atgal prie savo plano. Nu ka, Alisha, žiūrėsim ar čia ilgai tempsi.
*****
Helou!!!
Kaip keista, bet pas mane liejasi įkvėpimas :D
Turiu dar vieną dalį, tad rašykit nuomones ar norit, kad Niall bei Alisha liktų tokie patys kaip yra?
Ir jei bus pakankamai įkelsiu vėliau dalį :*
With love Er :*
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️