Bandau grįžti į senas vėžias, bet vėl nesėkmingai, neįmanoma susikaupti...
*Alishos pozicija*
Pasiėmiau nuo spintelės traškučių pakelį, bei pieno kokteilį, kurį atnešė Harry iš kavinukės netoliese ir nužingsniavau į svetainę. Ant sofų ir kilimo buvo sukritę beveik visi draugai ir žiūrėjo naują filmą "Batman VS Superman", nors merginos norėjo žiūrėti kažkokį romantinį filmą, o aš prie jų neprisidėjau ir sutikau su pastaruoju.
Atsisėdau laisvoje vietoje, greta Kamilos ir Niall, ant kilimo ir atsiplėšiau traškučių pakelį, o jie kimšo popcornus.
-Duok kokteilio. - Niall ištiesė ranką siekdamas mano vienkartinio puodelio.
-Kur tavo? - susiraukiau atsisukdama į jį. Horan iškėlė tuščią puodelį. - Negausi. - gurkštelėjau ir padidėjau šalia savęs.
Filmas jau įpusėjo, o Harry ir Kamila nenustojo pliurpti nuo filmo pradžios, apie kažkokią artėjančią jų kelionę per Kalėdų atostogas, jei gerai išgirdau ir neklystu. Numečiau ant stalo pustusčią traškučių pakelį ir susmukau patogiau ant žemės, o Horan sukikeno iš mano pozos. Kumštelėjau jam į ranką susiraukdama, o jis dar garsiau kikeno kumštelėjęs atgal. Kas jam negerai.
Nutraukiau net neprasidėjusį barnį ir įsijungiau programėlę "snapchat", nes vėl pradėjau bendrauti su pussesere Gabby. Man vis dar nejauku prisiminus ką ji darė su Niall prieš porą metų, bet tai buvo senai ir ji pasikeitė ir tapo padori.(Gabby, jei pamiršot.)
Buvau gavusi keletą Snap iš draugų, iš kitų miestų ir vienas iš jos:
Tyliai sukikenau ir pati įsijungiau efektus ir suradusi pandos efektą nusifotografavau:
-Matosi, kad giminės. Abiejoms dėmėsio trūkumas. - prunkštelėjo Niall.
-Rimtai, Niall? Kas prieš keletą dienų šuns veidą naudojo? - kilstelėjau antakį atsisukdama į jį.
-Jei ginčijatės tai eikit iš čia, trugdot žiūrėti filmą. - suurzgė Nathan. Pavarčiau akis ir toliau įnikau į telefoną, bet mano dėmesys buvo vėl išblaškytas dėl rankos, kuri apjuosė mano pečius. Tai buvo Horan ranka. Jis pasilenkė prie mano ausies.
-O ji vis dar seksuali, kaip prieš du metus? - pakuždėjo.
-Dink nuo manęs. - pastūmiau jį ir atsistojau nuo žemės.
Niurzgėdama nužingsniavau į virtuvę ir užsikaičiau virdulį raminančiai arbatai, kurią pastaruoju metu dažnai ją geriu. Pasiruošiau puodelį su arbata ir atsisėdau ant didelės palangės laukdama kol užvirs vanduo.
Siūbavau kojomis ir žiūrėjau į žemę.
-Aš ir arbatos norėčiau. - į virtuvę įėjo Niall.
-Kodėl tu mane persekioji? Negali palikti manęs ramybėje? - pakėliau akis nuo grindų į jį.
Tai jau tikrai pradeda atsibosti, jo tas kabinėjimasis ir perkeltinis tyčiojimasis iš manęs kiekvieną kartą. Aš irgi esu žmogus, kuris turi jausmus ir nori būti gerbiamas, o ne žeminamas.
-Tiesiog aš ir noriu arbatos. Kas tau negerai? - atsisėdo greta manęs, ant palangės.
-Tu klausi kas man negerai? - susiraukiau. - Tai kas tau negerai? Kodėl tu nepalieki manęs ramybėje ir visada stengiesi pakenkti, nors aš tau nieko nepadariau?
-Nežinau. - truktelėjo pečiais. - Tada gyvenimas įdomesnis būna. - sukikeno.
-Nekenčiu tavęs, nes tu nesistengi gerbti žmonių. - nulipau nuo palangės ir užsipyliau arbatą.
-Gerai gerai, pikčiurna, nekalbėsiu su tavimi jei nenori. - suskėsčiojo rankomis. - Atsiribosiu nuo tavęs įsivaizduojama siena.
-Gerai. - linktelėjau sutikdama.
-Gerai.
-Gerai.
-Ne negerai! - nulipo nuo palangės ir priėjo prie manęs. - Negerai. - papurtė galvą.
-Ko dar nori iš manęs? - atsisukau į jį.
-Nežinau. - truktelėjo pečiais. - Šiaip mėgstu tave erzinti ir tiek. - išsišiepė iki ausų. Papurčiau galvą ir pasiėmusi puodelį su arbata išėjau į savo kambatį stengdamasi jį ignoruoti.*Niall pozicija*
Sekiau paskui Alishą į viršų kalbėdamas kaip aš ją amžinai užknisu, o mergina tylėjo ir nieko neatsakė, bet iš jos veido mačiau, kokia ji susierzinusi.
Ji įėjo į kambarį ir norėjo užtrenkti duris, bet spėjau sutrugdyti su koja ir pats įėjau.
Ji pasidėjo puodelį ant spintelės ir įsijungusi televizorių atsigulė ant lovos, o aš greta jos.
-Pyksi dabar? - sukikenau gulėdamas ant pilvo ir stebėdamas ją. Alisha linktelėjo ir žiūrėjo į televizoriaus ekraną. - Kodėl pyksti? Neturi dėl jo. - pirštų pagalvėlėmis paglosčiau jos apnuogintą pilvuką, bet greit gavau per nagus. - Auč. - papūčiau pirštus, bet vėl nepasiduodamas gražinau juos ant merginos pilvo, o Alisha sukikeno nebeišlaikiusi. - Viskas nebepyksti.
-Tu paleistuvis esi.
-Žinau. - sukikenau padėdamas galvą ant jos pilvo, vietoj savo rankos. Stebiuosi, kad ji dar leidžiasi taip liečiama, nes kita jau būtų trenkusi. - Kodėl mes ne apačioje su visais?
-Eik jei tu nori, nes aš noriu pagulėti ramiai. - pasiėmė savo puodelį ir priglaudė jį prie lūpų.
-Nenoriu. - papurčiau galvą ir pakėliau galvą nuo jos pilvo. - Duok ir man arbatos. - pasiėmiau iš jos puodelį ir gurkštelėjau, o tada padėjau ant naktinio staliuko. Pasikėliau kumščiais ir priartėjau prie jos veido, vos nesuliesdamas mūsų lūpas. Alisha instinktyviai užsimerkė ir jau tikėjosi bučinio truputėlį praverdama lūpas.
-Jei nieko nebūtų namuose, tu jau taip negulėtum. - grubiai sujungiau mūsų lūpas...NUOMONIŲ ♡
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️