Skyrius - 28

6K 302 15
                                    

*Alishos pozicija*
- Kodėl rausti? - pakėlė mano veidą už smakro ir perbraukė per lūpas, kad jas atleisčiau. Tik staiga Niall pasilenkė prie manęs ir suglaudė mūsų, nuo šalčio sušalusias lūpas. Kelias akimirkas stovėjau sutrikusi, nesuprasdama kas vyksta, kai Niall silpnai krimstelėjo mano apatinę lūpą prisitraukdamas už liemens arčiau savęs. Tiesiog negalėjau jam atsispirti ir truputėlį pasistiebusi apkabinau jo kaklą. Bučinio skonis buvo keistai saldus, cigarečių ir šokolado skonis susimaišęs viename su mano valgytais vaisiais ir visa tai sudarė tobulą derinį, o prie visko dar prisidėjo šaltas Niall auskaras lūpoje. Mano skrandyje sklandė suknisti drugeliai, parodydami, kad aš jį tikrai įsimylėjau.
Per karštą bučinį mano oda pašiurpo nuo žvarbuko kieme, todėl Niall buvo priverstas atsitraukti.
-Tau šalta? - patrynė mano pečius. Kai jis nori gali būti mielas, toks, apie kokį pasakojo Louis prieš keletą dienų.
-Truputėlį. - prikandau lūpą vis dar jausdama vaikino lūpų skonį ir drugelius pilve.
-Eime į vidų. - linktelėjau ir apsisukusi nužingsniavau į vidų, o paskui mane Niall. Valgomajame jau buvo tuščia, iš svetainės sklido vaikinų riksmai, o merginų iš viršaus.
-Aš einu pas merginas. - parodžiau į viršų.
-O aš į svetainę, tikriausiai rodo kokias futbolo varžybas. - linktelėjau ir užlipau laiptais į viršų. Merginų juokas sklido iš Eleanor kambario. Kuo greičiau ten nuėjau ir tik pravėrus duris keturios poros akių susmigo į mane.
-Kas? - sutrikusi uždariau duris.
-Ką ten darei su Niall? - sumurkė Ema persisvėrusi per lovą.
-Nesupratau. - atsisėdau ant kėdės, greta stalo.
-Matėm kaip meiliai bučiavotės. - išsišiepė Eleanor, o aš išraudau lyg burokas. - Gerai bučiuojasi jis?
-Eleanor! - užsidengiau paaraudusius skruostus, o iš merginų lūpų išėjo garsus "Awwww".
-Nemanai, kad ir jos turi žinoti? - Kamila atsisėdo greta manęs, ant rašomojo stalo.
-Ka turim žinoti? - susižvalgė kitos merginos. Aš atsisukau į Kamila ir ji padrąsinamai linktelėjo.
-Am...aš įsimylėjau Niall. - sumurmėjau kuo tyliau.
-Ne ne ne, tu negali. Tu negali jo įsimylėti. Jokiu būdu! - nuo lovos pašoko El, lyg būčiau pasakiusi apie kažko mirtį.
-Kodėl? - sutrikau ir prikandau jau drebančią lūpą.
-Tu matai koks jis! Jis ne žmogus, jis pabaisa! Kad pora kartų buvo mielas, tai nereiškia, kad jis visada toks bus. Jam reikia tik sexso iš tavęs! Kaip tu nesupranti?! - suskėsčiojo rankomis. Mano akyse jau kaupėsi ašaros, užknisa kai esu dėl to labai jautri.
-Eleanor, ramiau. Jis toks nėra, jam tiesiog reikia švelnios merginos, kuri jam padėtų pasikeisti. - prie jos atsirado Sophia.
-Buvo Josephine! Bet ir ta padėgo nuo jo! Kaip jūs nesuprantate, kad jis yra siaubūnas?! - nebegalėjau klausyti Eleanor įžeidimų Niall atžvilgiu, todėl greit išbėgau iš to kambario ir nusileidau į apačią, tiesiai į virtuvę. Man žūt būt reikia vandens. Prisipyliau pilną stiklinę skaidraus skysčio ir trijais gurkšniais viską išgėriau.
-Alisha, nesikrimsk. Ji taip pat reagavo kai Kamila įsimylėjo Harry. Ji irgi sakė, kad jis nėra žmogus, o pabaisa arba hipis, kuris netinka tokiai kaip Kamilai, o dabar pritaria visomis keturiomis už jų santykius, kurie jei būtų. - į virtuvę įžengė Sophia ir atsisėdo priešais mane, už stalo.
-Nesuprantu, kodėl ji taip reaguoja. - sukau stiklinę tarp delnų.
-Bent aš manau, kad ji nori išlikti vienintelė pora su Louis mūsų draugų grupelėje ir kad nebūtų gražesnės poros už juos. Mano akimis, tai jūs mielai atrodote ir Niall gal truputėlį sušvelnėja prie tavęs, tačiau nesitikėk, kad jis pasikeis ir taps angeliuku, jis nebebus manau toks, nebent jį palauš kažkas.
-Aš nesiruošiu nieko daryti. Manau, jam net nepatinku, jis iš manęs nori tik sexso, pats taip sakė ir manau nemeluoja. - įdėjau stiklinę į indaplovę.
-Tačiau jis ir nesibučiuoja su merginomis be reikalo, kaip tai buvo šiandien ir nemiega su jomis apsikabinęs. Manau, tu ta miela iššimtis jo gyvenime.
-Sophia, malonu girdėti tokius žodžius, bet nenoriu dėti vilčių, kurios vistiek subliukš. - atsirėmiau į spintelę ir pažvelgiau į duris, pro kurias įėjo Harry.
-O ką jūs čia veikiat? - sutriko mus pamatęs.
-O ką tu čia veiki? - nusivaipiau.
-Alaus atėjau. Jei norit prisijunkit, žiūrim futbolą. Nors pala, jūs merginos, jums tai neįdomu. - iš šaldytuvo iššėmė dvi pakuotes alaus.
-Dabar iš principo eisim. Einam, Alisha. - Sophia prigriebė du buteliukus mix'o ir vieną pametusi man parodė, kad sekčiau paskui ją, o ji sekė paskui Harry.
-Geriau niekada nesakyk, kad merginai kažkas nepatinka, nes tada jai specialiai patiks. - įėjome į svetainę. Harry padalino visiems po butelį, o kitą pakuotę padėjo ant stalo ir sukrito į sėdmaišį. Sophia atsisėdo greta Liam, o aš likau stovėti, nes nebuvo kur sėstis.
-Eikš. - Jack pasislinko ir turėjau sėstis prie jo.
-Matai, kad tu ją tuoj sutraiškysi. Sėskis čia, daugiau vietos. - Niall pamojo šalia savęs ant foteliuko.
-Ne, man ir čia gerai. - šyptelėjau. Nors ir esu įsimylėjusi jį, vistiek nešokinėsiu paskui Horan dūdelę.
-Kaip nori. - patrūkčiojo pečiais ir toliau nusisuko į televizorių. Gurkštelėjau mix'o ir žiūrėjau į televizorių, kuriame lakstė maži žmogeliukai. Niekada nesupratau to žaidimo, man krepšinis labiau prie širdies.
-Nesąmonė. - subaubė Louis kai, kaip supratau, Anglijos komanda pralaimėjo Brazilams ar kam ten. - Dėl ko aš nekenčių Brazilų. - atsistojo nuo sofos ir pasiėmęs savo butelius išėjo iš svetainės.
Visi po truputį išsivaikščiojo ir likau tik aš su Sophia, Liam ir Niall.
-Gal pažiūrėkim filmą? - prakalbo Sophia. Visi sutikome linktelėdami. - Einu popkornų.
-Aš išrinksiu filmą. - Liam įjungė kompiuterį ir prijungė prie televizoriaus.
Išsitiesiau per sofą, nes pradėjo skaudėti nugarą dėl senos traumos. Uždengiau akis ranka ir trumpam užsimerkiau akis.
*****
Labutis!
Nauja dalis!
Laukiu nuomonių kokio Niall elgesio toliau norit? Gal kad jie artėtų, ar, kad vėl taptų kaip seniau? :)
With love An Irish Wife :*

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now