2 sezonas. Skyrius - 3

4.4K 293 13
                                    

*Alishos pozicija*

-Paskutinė užduotis! - Sėdėjau ant baro kėdės šalia visų futbolilinkų kai Thomas vaikščiojo prieš likusius 8 naujokus, nes keletas pasidavė iškart po pirmos užduoties.
Nenaujiena.
Visi vaikinai buvo išterlioti kažkokia mase, net nežinau kokia, nes antros užduoties neleido stebėti nei vienai merginai. Kartais užknisa nedidelė diskriminacija šitame universitete.
Liam stovėjo krašte, greta Louis, ir nejučiomis mano žvilgsnis susitiko su juo. Vaikinas mirktelėjo ir nusisuko link Thomo.
-Kiekvienam iš jūsų bus duota po penkis bokalus alaus ir pirmi du išgėrę pateks į pagrindinę sudėtį, o likę priklausys ar kapitonas įvykdys jam specialią užduotį, jei ne, visi, apart tuos du, keliaus į atsarginę sudėtį, kartu su jūsų didvyriu kapitonu. - Thomas praeidamas silpnai stumtelėjo Niall. Mačiau kaip blondinas suspaudžia kumščius, sukanda dantis ir laikosi jam netrenkęs.
-Atneškit alų! - Thomas grįžo prie manęs ir pro duris atėjo keletas vaikinų su padėklais ant kurių buvo bokalai. Manau, tai laukiamiausia visų universiteto mokinių dalis, nes palyginus su pirma užduotimi vidinis kiemas buvo prigrūstas žmonių, lyg šprotų skardinė.
Vaikinas atsistojo už mano kėdės ir uždėjo rankas ant mano pečių.
-Dabar, tai bus vaizdų. - nusijuokė ir pasilenkė prie manęs. - Man nepatinka kaip Niall Horan ir dar trys vaikinai žiūri į tave. Lyg pažinotų labai gerai.
-Nu aš dabar nieko nepadarysiu, kad jie mane stebi. - sumurmėjau kai paskelbė užduoties startą ir visi vaikinai pradėjo gerti alų lyg vandenį, tik vienas Niall neskubėjo ir jį gurkščiojo pasimėgaudamas. Jis žinojo, kad vis tiek laukia pokalbis su manimi ir tai lems jo likimą, o ne šis kvailas alaus gėrimas. Jis geriau užleis vietą kažkuriam iš savo draugų. Šaunuolis.
-Viskas! Yeah! - Užriko Nash išgėręs paskutinį bokalą ir numetęs jį ant žemės.
-Vsio!! - po jo paskutinį bokalą numetė Louis ir jie susidaužė rankomis.
-Lash team!! - abu sušoko savo trumputį laimėjimo šokį.
-Gerai, nereikia mums jūsų tų maivymusi. - Thomas paleido mane iš iš dėžės iššėmė dvi universiteto  futbolo palaidines ir padavė jiems. - Sveikinu. - paspaudė vaikinams rankas. - Gerai, dabar ketvirta užduotis. Horan, ateik čia. - Thomas atvedė blondiną prie manęs, o aš iškart išsitempiau nulipusi nuo kėdės. - Duodu tau penkias minutes. Maldauk dievo, kad mano mažutė tavęs pasigailėtų. Alisha, žinai, kuri patalpa? - linktelėjau.
<...>
-Turi penkias minutes. - Arthur nuspaudė laikmatį ir uždarė kambario duris. Stovėjau veidu į duris ir giliai įkvėpiau.
-Tiesiog palaukime tas penkias minutes ir aš pasakysiu, kad išlaikei testą. Sėkmės, tau komandoje.  - atsisėdau ant krėslo, net nepažvelgusi į vaikiną. 
-Koks Thomas lovoje? - aiktelėjau išgirdusi klausimą ir tada jau pakėliau akis į vaikiną. Koks jo reikalas? - Žinau, kad nėra geresnis nei aš, bet ar bent pusė to yra? - nusijuokė.
-Nežinau. - sumurmėjau. - Nepamenu ar tu geras buvai. Žinai, esi toks neįsirėžiantis į atmintį. - pasitvarkiau plaukus.
-Sakai? - atsisėdo greta manęs. Linktelėjau. - Kodėl aš netikiu? - nervingai nusikvatojo.
Cha, Horan, nejauku pasidarė?
-Nes nenori pripažinti tiesos. - išsišiepiau.
-Lėlyte, tu pati nejauti ką kalbi. -  palinko arčiau manęs. - Nu aš matau kaip tu žiūri į mano lūpas. - Papurčiau galvą neigdama, nors tai buvo kažkiek tiesos. - Nemeluok. - pasilenkė prie pat mano veido ir aš iš įpročio užsimerkiau. Niall lūpos buvo beveik prie pat manųjų kai pasigirdo durų rakinimas...

*********

Hey hey hey!!!

Nauja dalis ^^

Tokia nevykus...

Bet vis tiek laukiu nuomonių :*

With love Horan_Princess_69 ❤❤

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now