Skyrius - 31

5.8K 313 20
                                    

Helou!!
Pakankinau truputėlį, tačiau pagaliau radau laiko ir parašiau dalį, gal truputėlį nevykusią, bet ką jau padarysi, kita gal bus geresnė.
P.S Ačiū labai už jau 1k su viršum žvaigždučių ir beveik 10k peržiūrų. :*
Dabar linkiu gero skaitymo :*
*****
*Alishos pozicija*
-Labas. - pribėgau prie Jack ir apsikabinau draugiškai.
-Sveika. - išsišiepė. - Eime į kavinukę šalia parko? Labai noriu karštos kavos puodelio. - linktelėjau ir abu pasukome link jaukios kavinukės.
-Kur tavo pusseserė? Nejau ji neatvažiavo? - žengiau su Jack koja į koją traiškydami ant žemės, jau nukritusius, parudavusius, lapus.
-Atvažiavo, bet nepamiršk, kad čia ji tik dėl Niall, todėl net nenoriu žinoti ką jie daro svečių kambaryje palikti dviese. - perbėgau ranka per besitaršančius nuo vėjo plaukus.
-Ooo. Kodėl aš nesistebiu dėl šios padėties? - nusijuokė ir atidarė kavinės duris mane praleisdamas pirmą. Linktelėjau padėkodama ir įžengiau pirma į kavinukę, kurioje jau buvo nemažai žmonių, tiksliau jaunimo.
Atsisėdome prie staliuko ir užsisakę gėrimų kalbėjome kol suskambo mano mobilusis.
Išsiėmiau iš džinsų kišenės. Gabbie.
-Gabbie. Tikriausiai kavalierius išėjo, tai tapau reikalinga. - perbraukiau per ekraną ir pridėjau telefoną prie ausies. - Klausau.
-Kur esi? - kitame laido gale pasigirdo jos cypiantis balsas.
-Kaip ir sakiau su Jack išėjusi. - pasirėmiau į stalą.
-Kurios vietoje esate? - kitame telefono gale pasigirdo kirminių durų rakinimo garsas.
-Kam tau?
-Ateisim su Niall. - sukikeno.
-Uh...- suurzgiau. - kavinukėje gale parko.
-Gerai ateiname.
-Aha. - pabaigusi pokalbį numečiau telefoną ant stalo. - ateina barbė ir kenas.
-Tavo pusseserė ir Horan? - suprunkštė Jack.
-Nu. - gurkštelėjau savo karštos Latte. - užkniso jie mane, prisikniso.
-

Gal ji mano, kad tavo visi draugai karšti kaip Niall ir bandys visus pakabinti. - pakilnojo antakius.
-Nu dar vienas. - padėjau kaktą ant stalo.
-Gi aš juokauju, nemanau, kad ji man patiktų. Mano ir Horan skoniai skiriasi. - pasirėmė.
-Tu tuo tikras? - pakėliau galvą, o Jack linktelėjau. - Bent tiek gerai. - tuo momentu pro duris įėjo mano vadinamieji Barbė ir Kenas. Štai ir visų merginų akys pakabintos į Niall, o vaikinų į Gabbie.
-Alisha! - Gabbie pamojavo ir pribėgo prie mūsų staliuko. - Labas aš Gabbie. - ištiesė Jack ranką. Vaikinas ją nuskenavo akimis. Jo tikrai ne toks kaip Niall.
-Jack. - Gabbie tyliai sukikeno ir atsisėdo greta jo, o Horan prie manęs paspaudęs Jack ranką.
-Ar čia prieis kažkas ar reiks nueiti pačiai? - Gabbie apsidairė.
-Ateis. - burbtelėjau ir per mano kūną perėjo šalčio banga kai šalta Niall ranka atsirado ant mano kojos. Patraukiau ją su savo ranka, bet jis nepasidavė.
-Baik. - tyliai burbtelėjau.
-Ką aš darau? - nustatė nekaltą veidelį.
-Uh...- suurzgiau ir ignoravau jį. Gal pats atsiknis kai negaus atsako iš mano pusės. Kas jis mano esąs, vieną akimirką vos nesimyli su mano pussesere, o dabar prie manęs lenda. Jis toks savimi pasitikinti narcizas.
-Alisha, gal šiandien eime į vakarėlį? - mano mintis nutraukė Jack balsas.
-Jo galime. - pakėliau veidą nuo puodelio.
-O mūsų tai nepakviesi? - susiraukė Gabbie. Tylėk, barbe.
-Horan ir jo palydovei kvietimo nereikia. - Niall mirktelėjo Gab ir ji tyliai sukikeno. - Aš atvažiuosiu iki tavęs ir tada pas merginas, tai būsim apie dešimtą prie jūsų namų.
-Palyginsim Los Angeles ir jūsų vakarėlius. Kuris geresnis. - Gabbie suko plaukų sruogą ant piršto ir kikeno savo firminiu juoku. Jau tai mane pradeda užknisti.
-Aišku, kad šitie, nes čia bus Horan. - Niall pasitvarkė plaukus. - Einu parūkyti, Alisha, eime su manimi.
-Aš nerūkau. - burbtelėjau.
-Eime. - spustelėjo mano koją ir aš linktelėjau atsistodama. - mes tuojau grįšime. - apsivilkau odinukę ir nusekiau paskui jį į lauką.
-Ko nori? - pasirėmiau į kavinukės sieną, o Niall prisidegė cigaretę.
-Kaip sekėsi su Jack? - jo balse girdėjosi pašaipa.
-Puikiai. - pavarčiau akis.
-Tu negali trintis su kitais. - priartėjo prie manęs.
-Kodėl? - susiraukiau.
-Nes tu priklausai man. - jo frazė sukėlė man juoką. - Mačiau kaip manęs pavydi Gabbie, tai taip akivaizdžiai matėsi.
-Aš? Tavęs pavydžiu? Juokauji vaikine. - nusišluosčiau juoko ašaras.
-Taip man. - prisispaudė prie manęs. - Nuo tos akimirkos kai leidaisi bučiuojama. Kuri pasibučiuoja su Horan, ta priklauso man, lėlyte. - jo žodžiai buvo ir juokingi ir malonūs man, kai esu visa širdimi jį įsimylėjusi. - Tu priklausai man.
-Nejuokauk. - bandžiau jį nustumti nuo savęs. Jis tik nusijuokė ir jėga sujungė mūsų lūpas. Muisčiausi, tačiau tai buvo beprasmiška, todėl apkabinau jo kaklą ir pasidaviau jausmams.

****
Laukiu nuomonių ko tikitės tolinesnėse dalyse.
With love an Irish wife ❤

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now