Skyrius - 49

5.1K 311 8
                                    

*Alishos pozicija*

Grįžusi iš Niall iškart persirengiau į savo PINK firmos treningus ir nusileidau į apačią. Turiu pasikalbėti su mama dėl disney land ir ką dabar daryti kai sužinojau jog Niall man jaučia simpatiją? Kas kas, bet mama tikrai man patars. Ji visada man patardavo kai labai reikėdavo.
-Mama, - įėjau į virtuvę ir atsisėdau už stalo.
-O jau grįžai, kur buvai, kad man neatsiliepei? - Mama atsisuko į mane. - Buvau pas draugus, o mano telefonas išsikrovęs. Mam, mums reikia labai rimtai pasikalbėti. Tiksliau man reikia tavo patarimo. - supyniau savo pirštus ir pradėjau kramtyti lūpą.
-Kas nutiko? Matau, kad neviniesi. - Mama atsisėdo prieš mane.
-Atsimeni mano mokyklos direktoriaus žmonos sūnų Niall James Horan? - linktelėjo. - Na, jis man labai patinka ir galima sakyti aš jį įsimylėjusi...per vakarėlį jis man padovanojo du bilietus į DisneyLand ir šiandien dar prisipažino, kad aš jam patinku.  - giliai įkvėpiau pabaigusi viską pasakoti.
-Ir kame čia bėda jei tu jam patinki, o jis tau? Dukra, tau jau 18 ir tu dar nesi turėjusi normalaus vaikino. Jei tu būsi su juo laiminga atsakyk jam tuo pačiu ir abu važiuokit per žiemos atostogas į tą kelionę. Pasidžiauk paskutiniais metais kai esi ne ant savo užpakalio. - Šyptelėjo, o aš tyliai sukikenau.
-Gerai. Ačiū, Mama, už patarimą. - apkabinau ją ir greit užbėgau laiptais. Susiradau palte telefoną ir greit įjungiau. Buvo keletas praleistų mamos skambučių ir keturias SMS žinutės.

Kamila: Lekiam šiandien apsipirkti su visomis merginomis?

Kamila: Ei šikne!

Kamila: surasiu, užmušiu, kad neatrašai. Aš tau rimtai sakau.

Niall: Tavo išlėkimą, supratau kaip bėgimą nuo bėdų, lėlyte. Tačiau, niekada nepabėgsi nuo manęs. :)

Atsisėdau ant grindų šalia spintelės, nes manau, tarp manęs ir Niall laukia ilgas pokalbis apie šiuos "jausmus".

Alisha: Aš nebėgu nuo problemų, bet nenoriu girdėti melų iš tavo pusės...

Niall: Tu manimi netiki? Pati gi žinai, kad Niall Horan žodžiais nesisvaido. Šiandien aštuntą vakare prie tavo namų.

Alisha: Kas tau sakė, kad aš kažkur važiuosiu su tavimi?

Niall: Nieko nenoriu girdėti. Arba savo noru, arba per prievartą važiuosi.

Tyliai suurzgiau ir susiradau Kamilos numerį. Reikia jai paskambinti, nes kitaip ji man galvą nusuks pirmadienį mokykloje.
-Tau dabar ar vėliau į galvą? - po keleto erzinančių signalų pasigirdo piktas Kamilos balsas.
-Ir tau labas, o šiaip tai vėliau. - sukikenau.
-Kur tu suknistai buvai?! - pavarčiau akis atsidususi.
-Kaip žinai buvau pas Joe, o po to pas Niall.
-Ką tu ten veikei?
-Aaaa veikiau... - nutęsiau.
-Pasakok!
-Nerėk!
-Gerai, pasakok. - jos balso tonas nukrito keliais laipsniais.
-Niall pasakė, kad aš jam patinku. - tyliai sucypiau iš laimės.
-O tu ką??
-Aš pabėgau...- prikandau lūpą.
-Tu ką?! Pabėgai?! Tu rimtai?! - vėl. Vėl balsas lyg mano piktos mamos.
-Nu... bet aštuntą valandą jis mane kažkur vešis.
-Awww, viską turėsi papasakoti, o dabar bėk ruoštis nes jau pusė septynių.
-Gerai. - pabaigiau pokalbį ir greit nubėgau į vonią ruoštis pasimatymui, jei galiu jį taip vadinti...

********

Labutis!

Nauja dalis po 3 dienų pertraukos :3

Iškart pranešu, kad ryt nebus, nes važiuoju pasižmonėti :D

O dabar jau laukiu nuomonių :**

P.S kažkaip nesirašo man šiandien :/

With love An Irish wife ❤❤❤

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now