*Alishos pozicija*
-Ten. - parodė į grupelę žmonių prie didžėjaus pulto apkabindamas mane iš nugaros. Skenavau žmones kol mano akys sustojo ties vienu vaikinu. NIALL?!
-Kas tas blondinas? - parodžiau į Niall apsimesdama, kad jo nepažįstų. Pažiūrėsim ką Thomas apie jį žinos, gal kažką ko aš nežinau.
-Jis Niall Horan. Aname universitete buvo savo komandos kapitonas, dabar bandys mane nuversti iš šio posto ir aišku pasiglemžti palaikymo šokėjų kapitonę, tai yra tave. Tačiau, faktas, kad taip nenutiks, jis per didelis pasipūtėlis, kad čia užimtų aukštą vietą ir tave sužavėtų. - tyliai nusikvatojo man į ausį. O kad tu žinotum, jog aš buvau dėl jo pametusi galvą.
-Kada prasidės krikštynos? - nukreipiau temą, nes man buvo smalsu pamatyti užduotis, o kaip visada buvusiam kažkur kapitonui būna žiauriausios.
-Vienuoliktą valandą. - pažiūrėjo į mano laikrodį ant riešo, kuris slėpė keletą dar neišnykusių randų. Taip, Thomas žino apie visą tą šūdą. - O kaip tik laikas. - pasiėmė telefoną ir greit parašė visiems futbolininkams: "Laikas. Visi į pagrindinį balkoną.". Per kelias akimirkas į balkoną sugūžėjo 11 vaikinų. Džiaugiausi, kad bent balkonas buvo didelis ir visi laisvai tilpome. Thomas Dj parodė, kad nutildytų trankią muzika. Kai kieme įsivyravo tyla visi atsisuko į balkoną, apart naujokus.
Kiekvienas universiteto narys žino visas tradicijas kaip vienuolikta valanda ir visa komanda esanti balkone prieš užduotis naujokams, kurie nori patekti į futbolo komandą.
-Ei, naujokėliai! - Thomas suriko ant dešimties vaikinų ir jie po vieną atsisuko į balkono pusę, bet aišku, tik ne Niall.
Bent čia nemaištauk.
Dar kartą peržvelgiau visus vaikinus. Tų vaikinų gretose pastebėjau Liam, Louis ir Nash. Ne ne ne, maldauju neatpažinkit. Klydau, jie mane atpažino ir stebėdami kažką kalbėjo. Velnias.
-Ei, tu, peroksidini! - vaikinas suriko ant Horan.
-Ei, Thomai, gal be įžeidimų. Nepasirodyk nepraustaburnis. - padėjau ranką ant jo peties. Rudaplaukis ramiai linktelėjo.
-Horan! - Vaikinas suriko jo pavardę ir tada Niall lėtai atsisuko. Jis pakėlė akis į balkoną ir sustingo kai jame pamatė mane. Galėjau atspėti iš jo išsitempusio kūno, pabąlusio veido ir deginančio žvilgsnio. Aš irgi buvau sutrikusi. Jo plaukai buvo žymiai ilgesni, kūnas vyriškesnis ir išryškėją veido bruožai.
-Žinau, kad graži mano mergytė, bet tau draudžiama į ją net spoksoti. - Thomas suprato į ką Niall taip spokso, todėl jo ranka atsirado ant mano liemens ir staigiu judesiu buvau priglausta prie tvirtos vaikino krūtinės. - Dabar formalumai. Naujokai prieš jus futbolo komanda į kurią jūs taip norite patekti. - mostelėjo į vaikinus. - O čia...mūsų komandos palaikymo šokėjų kapitonė Alisha. Ji prisideda prie sprendimo ar jus priimti į komandą. Tačiau, jūs jos nepapirksit savo gražiais veideliais. - visi žmonės tyliai juokėsi, apart manęs ir naujokų. Senas ir nejuokingas prikolas. -Gerai ša. Kiekvienas iš jūsų turėsit įvygdyti po tris užduotis, o komandos kapitonas, šiuo atveju Horan, keturias. Ketvirtoji manau pati sunkiausia. Per penkias minutes paprasto pokalbio įtikti Alishai. Jos negalima nė piršteliu paliesti. - susiraukiau nesupratusi, kas čia per užduotis? Visada būdavo įrodyti savo įgudžius sporte.
Nejau jis sumanė pažaisti su Niall nesusivaldymu?
-Thomai, kaip suprasti? - atsitraukiau nuo jo.
-Nauja užduotis, mažute. Ji žymiai sunkesnė šitam kvailiui. - mostelėjo į Niall.
-Žinojai, kad tu kvailys? - susiraukiau.
-Kvailys, kurį mylį. - prisitraukė mane per liemenį ir suglaudė mūsų lūpas prie visų žmonių.**********
Helou my bitches :D
Štai nauja, antra dalis.
Laukiu pasiūlymų kokias užduotis daryti, nes nelabai sugalvoju.
Ačiū iš anksto :*
With love Horan_Princess_69 ❤
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️