Skyrius - 58

5.1K 311 16
                                    

*Alishos pozicija*

-Na, mes kaip ir pora. - pavarčiau akis išrausdama.
-Ką?! - visos merginos išsižiojo ir aš linktelėjau patvirtindama naujieną.
-Sveikinu!! - ant manęs užšoko laiminga Ema, o Eleanor nieko nesakiusi išėjo iš kambario su dideliu durų trenksmu.
-Ačiū, maže. Kas jai? - parodžiau į išėjusią El.
-Taigi, pati žinai, kad jai tai nepatinka. Ji prieš jūsų santykius. - Greta manęs sukrito Sophia.
-Aš ir pati manau, kad jie nebus labai ilgi. Tiesiog laikini malonumai ir viskas. - truktelėjau pečiais.
-Alisha. - pro kambario duris pasirodė Niall galva. Štai ir pasirodė. - Aš važiuoju namo, tave parvežti ar pasiliksi čia? - Horan įėjo į kambarį.
-Manau parvešk, nes reikia pradėti ruoštis man prancūzų kalbos egzaminui. - pasiremdama į lovą atsistojau. - Iki, merginos. - nuėjau prie Niall.
-Čiau, balandėliai. - Soph nusiuntė mums oro bučinuką, o aš tyliai sukikenau.
-Iki iki, Sophia. - sumurmėjo Niall ir apkabinęs mane per liemenį padėjo išeiti iš namų ir įsėsti į automobilį. - Namo? - linktelėjau ir pasirėmiau į langą. Niall nieko nebesakė ir įjungęs muziką pasuko link mano namų.

*Niall pozicija*

-Mes, tiksliau tu, egzaminą rašai tik po mėnesio, tai kam tu mokiniesi jau? - išsitiesiau per Alishos lovą kai ji sėdėjo prie stalo ir tvarkė užrašus.
-Aš noriu būti rami kai reiks rašyti egzaminą. - mergina padėjo aplanką ir atsisuko į mano pusę.
-Nesuprantu kaip aš įsimylėjau moksliukę. - atsidusau ir apsiverčiau ant nugaros. - Tai man nebūdinga.
-Tau būdinga mylėtis su ilgakojėmis trumpasijonėmis miesto paleistuvėmis. - burbtelėjo.
-Na tu nesi ilgakojė trumpasijonė paleistuvė, o apart tavęs jau keletą mėnesių su niekuo nemiegojau, todėl nesu toks. - iškišau liežuvį.
-Kokie mes išsimokslinę. - pavartė akis ir atsistojusi nuo kėdės atsisėdo ant lovos krašto.
-Ne, tiesiog, aš esu labai gudrus. - atsisėdau greta jos.
-Gerai gerai. - mergina padėjo galvą ant mano peties. - jaučiuosi tokia nusikalusi, o dar rytoj į mokyklą.
-Nori, kad pasilikčiau? Man pirma pamoka laisva, todėl spėčiau grįžti namo ir susiruošti ryt ryte kai nuvežčiau tave. - permečiau ranką per jos pečius.
-Kažin ką man mama sakys.
-Tau jau aštuoniolika, Alisha. Mama tikrai neprieštaraus. - suprunkščiau, o ji sutikdama linktelėjo. - Todėl Horan lieka čia.
-Tu kažkoks keistas. Prieš porą mėnesių tau ant visko buvo nusispjauti, svaidei kandžias replikas mano pusėn, o dabar rūpiniesi manimi,  nebenešioji auskarų ir šiaip esi labai pasikeitęs.
-Tu mane verti keistis, nežinsu kaip, bet verti ir gal būt tai į gerą. - šyptelėjau.
-Tikiuosi. - apkabino tvirtai mane. Tai ganėtinai keista. Aš prie to nepratęs.
Horan, jei būsi su Alisha priprask. Sumurmėjo mano pasamonė.

--------------------

-Nu ateik. - persisvėriau per lovą kol Alisha dar sėdėjo prie savo užrašų, o aš jau susiruošiau miegoti. 
-Dar keletas sakinių ir viskas. - parodė pirštu, kad palaukčiau.
-Išmesiu visus lapus jei per dešimt sekundžių negrįši į lovą. - padėjau galvą ant pagalvės.
-Ir...viskas. - padėjo visus lapus į stalčių ir atėjo iki lovos. - Kaip man sunku su tuo gipso luitu ant kojos. - atsigulė į kairę lovos pusę ir prisislinko prie manęs.
-Man tai ne. - užsikėliau ją ant savęs ir apklojau antklode. - Dabar jau gali miegoti. - patraukiau plaukus jai nuo veido.
-Labanakt, Niall. - apkabino savo gležnomis rankutėmis mane.
-Labanakt, gražuole...

**********

Hey hey hey!

Štai dar viena dalis. :)

Laukiu dauuuug ir ilgų

With love An Irish wife ❤❤

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now