*Alishos pozicija*Apsimoviau aukštakulnius ir pasitvarkiusi plaukus nužvelgiau save veidrodyje, atrodžiau paprastai, bet mano akiai gražiai: kūno spalvos aukštakulniai, languota vintažinio stiliaus suknelė, ant viršaus smėlio spalvos paltas, ryškiai rožinės lūpos ir garbanoti plaukai (aprangos nuotrauka viršuje). Nenorėjau išsipustyti, nes tai tik paprasta vakarienė su senu draugu, jei taip galiu jį pavadinti. Pasiėmusi nuo spintelės delninę išėjau iš apartamentų ir iškart sutikau trenerį Alperen, kuris ėjo nuo savo apartamentų link lifto.
-Labas vakaras. - pasisveikinau su juo ir palaukiau kol prieis prie manęs.
-Sveika. Išeini kažkur? - linktelėjau. - Aš irgi einu susitiksi su senais draugais, kurie čia gyvena. - abu patraukėme link lifto.
-Aš tai eisiu vakarieniauti su Joe, kuris vežė mus į viešbutį, jis yra senas mano draugas. - įžengiau į liftą ir paspaudžiau pirmojo aukšto mygtuką.
-Tai jau supratau tik kai pasisveikinote. - šyptelėjo atsiremdamas į lifto sieną. - Svarbiausia nedink niekur, nes ryt aštuntą treniruotė bus.
-Gerai. - liftui sustojus pirmame aukšte išėjau į vestibiulį ir apsidairiau ieškodama Joe. Jis stovėjo prie administracijos stalo ir kalbėjo tikriausiai su kurjeriu. Vaikinas vilkėjo juodą kostiumo švarką, džinsus ir juodus Vans sportbačius.-Sėkmės. - treneris šyptelėjo ir nuėjo tiesiai link išėjimo, o aš link Joe. Jis pamatęs mane kažką pasakė kurjeriui ir priėjo.
-Sveika dar kartą, nuostabiai atrodai. Maniau, kad vis gi persigalvojai ir neisi. - susikišo rankas į džinsų kišenes išsišiepdamas.
-Neturėjau priežasties, dėl ko persigalvoti. - šyptelėjau. Buvo keista būti su juo vieno ūgio, pasirodo jis nėra labai aukštas kaip anksčiau atrodė.
-Eime? Esu užsakęs staliuką restorane, Londono centre. - linktelėjau. Išėjome į žvarboką Londono orą, kuris privertė mane truputėlį sudrebėti, o Joe tai pastebėjo. - Nebijok, važiuosime automobiliu, per šalta eiti. - su tais žodžiais prie mūsų sustojo naujas Audi R8 automobilis.
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️