*Alishos pozicija*
-Manęs nepakviesi pas save? - susiraukė likęs stovėti kitoje kiemo pusėje.
-Pasvajok, Horan. - apsisukau ir nužingsniavau į vidų palikdama Horan stovėti kieme. Nusispyriau batus ir nuėjau tiesiai į viršų. Numetusi mobilųjį patraukiau tiesiai į vonią, reikia atsigauti truputėlį. Įmečiau drabužius į skalbinių dėžę ir palindau po šiltu dušu. Tai padėjo truputėlį man atgauti sveiką protą ir jėgas. Nusipraususi išlipau iš dušo ir truputėlį apsišluosčiusi apsisukau kūną rankšluosčiu. Purtydama šlapius plaukus išėjau iš vonios kambario ir sustingau tarpduryje. Ant mano lovos sėdėjo Niall.Jis nužvelgė mane nuo galvos iki kojų ir kreivai išsišiepė, pasekiau jo žvilgsniu ir suvokiau, kad stoviu tik su trumpučiu rankšluoščiu, kuris nelabai ką ir dengė.
-Ką tu čia suknistai veiki? - suurzgiau eidama link spintos pasiimti apatinių ir drabužių. Stengiausi ignoruoti fakta, kad esu tik su rankšluosčiu.
-Tu nepakvietei, tai pats atėjau. - truktelėjo pečiais atsiremdamas rankomis į lovą.
-Tu neturi teisės eiti į šitą bendrabutį, o ypač į mano kambarį. - atsidariau spintą iš ieškojau drabužių kai pajutau tvirtas rankas sau ant klubų. - Trauk rankas! - trenkiau per Niall pirštus ir pastūmiau alkūnėmis jį nuo savęs, bet greit buvau atremta į spintą.
-Kokia pikta. - nusijuokė jis man prie veido.
-Paleisk, kvailį! - pasimuisčiau, bet jis vis tiek manęs nepaleido.
Niall prisispaudė dar arčiau ir grubiai suglaudė mūsų lūpas.
- Paleisk!- stipriau pasimuiščiau ir bandžiau jį nustumti, bet jis nepasidavė ir pirštais užkabino rankšluostį, kuris netikėtai nukrito nuo mano drėgno kūno.
- Pasiilgau tavęs, lėlyte.- jis gundančiai sušnibždėjo man prie ausies. Nesupratau kas man darosi.
Aš pasidaviau impulsui ir pati prisitraukiau jį prie savo lūpų, Niall rankos nuslydo mano liemeniu iki užpakaliuko ir jį tvirtai suspaudė, aš išleidau tylią dejonę jam į lūpas, o Horan nežymiai nusišypso.
Šiek tiek šoktelėjau ir apsivijau kojomis jo liemenį, o Niall pajudėjo link lovos ir po kelių akimirkų pajutau švelnius patalus ir vaikinas mane užgulė visu svoriu. Niall be perstojo glostė mano kūną ir bučiavo kaklą. Net nesuvokiau ką darau, rankomis suėmiau jo palaidinės kraštus ir nutempiau ją nuo nuostabiai ištreniruoto vaikino kūno. Pirštų galais perbėgau per jo presą ir kilau iki kaklo, o vaikinas, savo žydromis akimis, stebėjo mane.
- Nesigailėsi šito? -jis paklausė palinkdamas virš mano veido.
- Niekada,-tariau ir pagavusi už kaklo prisitraukiau bučiniui, sugraibiau Niall diržo sagtį ir po kelių nesėkmingų bandymų numoviau kelnes.
Buvau tikrai pasiilgusi jo, jis nuostabus ir aš manau, kad vis dar jaučiu jam šiltus jausmus arba tai tik mano silpnumo akimirka pamačius pusnuogį vaikiną. Mano apmąstymus nutraukė staigus įėjimas į mano vidų. Išriečiau nugarą truputį suklykdama ir suleidau nagus į vaikino nugarą.Niall judėjo lėtu tempu, o iš mano burnos veržėsi dejonės, man tiesiog nėjo jų suvaldyti. Po kiek laiko Niall pradėjo judėti greičiau, iš malonumo braižiau Niall nugarą, o jo lūpas palikdavo dejonės arba tylus urzgimas, kuris mane veždavo dar labiau, likus nedaug dūrių iki viršūnės Niall vos girdimai sušnibždėjo:
-Aš myliu tave.- jo lūpas paliko atodūsis ir Horan sukrito ant manęs mums vos tik baigus. Rankomis apsivijau jo kaklą ir priglaudžiau lūpas prie jo kaktos patraukusi drėgnus plaukus.
-Senai kada taip besimylėjau. - nusijuokė Horan rankomis pasikeldamas nuo manęs.
-Niall, aš gerai girdėjau, kad tu mane myli? - prikandau nekaltai lūpą. Niall akys greit tapo bejausmės, o iš veido it dūmas išnyko šypsena.
-Ne. Tau pasigirdo. - jis greit nulipo nuo manęs ir pradėjo rengtis. - Aš tau nieko nebejaučiu senai. - jis kuo greičiau užsisegė džinsų sagtį, o aš apsukau savo kūną antklode.
-Tai tu po visko dabar taip ir išeisi? - nustebau atsisėsdama ant lovos krašto.
-Taip. - blondinas pagriebė savo palaidinę ir išskuodė pro duris.
-Ir gerai! Ir dink iš čia! Pašlemėkas! - rėkiau į uždarytas duris ir pagriebusi knygą nuo naktinio staliuko paleidau į jas. Užsidengiau delnais veidą ir tyliai sukūkčiojau. Jis suknistai pasinaudojo mano silpnumu ir kažkokiais jausmais jam.Taip netikėta :D
Laukiu nuomonių ir taip, žinau, dabar manęs visos nekęs...
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️