Skyrius - 20

6.2K 327 7
                                    

*Alishos pozicija*
Jaučiausi lyg ne savo kailyje, pakylėta link dangaus.
Jau buvau paguldyta ant lovos kai suvokiau ką darau. Aš leidžiu prie manęs lysti Niall.
-Ne. - nutraukiau bučinius, tačiau Niall nereagavo ir pradėjo bučiuoti mano kaklą. - Niall, sustok. - bandžiau vaikiną nustumti nuo savęs. - Lipk nuo manęs!! - suklikau per namus ir sukaupusi visas jėgas nustūmiau jį nuo savęs.
Horan žiūrėjo į mane sutrikęs kaip aš galėjau jį atstumti.
-Aš einu į kambarį miegoti. - atsistojau ir greitai dingau iš kambario.
-Skaistuolė! - man nespėjus uždaryti jo kambario duris išgirdau Niall repliką. Sukandau dantis ir stengdamasi tai ignoruoti grįžau į svečių kambarį. Paleistuvis.
*Niall pozicija *
Alisha greit pašoko nuo lovos ir dingo iš kambario.
-Skaistuolė! - surikau per visą kambarį ir atsisėdau ant lovos krašto. Neraliuota skaistuolė, Horan niekas neatsispiria, o šita kvailė.
Išsitiesiau per lovą, žiūrėjau į lubas ir galvojau apie jos randus. Nesuprantu kaip aš galėjau taip ramiai į juos reaguoti, nepalyginsi su įvykiu prie ežero. Aišku, man buvo sunku tylėti, tačiau nenorėjau jos išgązdinti, o ta kvailė vistiek pabėgo. Aš kaip niekada buvau atsargus ir švelnus!! Kada aš galėsiu ją pridėti į savo sąrašą? Oj arši gazelė, bet vistiek ji atsidurs saraše, aš esu tikras.
*Alishos pozicija *
Sunkiai pramerkiau užmiegotas akis ir pašokau lyg įkirpta. Kur aš?
Ašsidairiau po kambarį ir tada prisiminiau, kad esu pas Niall namuose.
Pasiėmiau nuo staliuko telefoną, jis rodė septintą valandą ryto. Tikiuosi jis miega, kag galėčiau išsmukti iš namų. Greit išlipau iš lovos ir persirengusi drabužiais paklojau lovą ir kuo tyliau išsliūkinau iš kambario. Namuose buvo tylu ir visur naktinės užuolaidos užskleistos. Niall tikriausiai miega ir man tuo geriau. Nenoriu kalbėti su juo iš po anos nakties.
Jau buvau prie kiemo durų kai už savęs išgirdau atsikrenkštimą. Mano kūnas įsitempė ir aš buvau priversta atsisukti. Už mano nugaros, gal trijų ar dviejų metrų atstumu, stovėjo Niall. Kaip jis sugebėjo be garso čia atsidurti? Jis buvo apsirengęs tik naktines kelnes. Damn, jo kūnas tikrai labai karštas, o tos tatuiruotės.
-Kur bėgi? - iškėlė vieną antakį, o aš nugurgiau seilę.
-Am, namo? - tai tikrai skambėjo kai klausimas jam.
-Dar tik septynios ryto. Nejau bėgi nuo manęs, skaistuole, nepadėkojusi už viską?
-Nėra už ką dėkoti. - burbtelėjau.
-Kokia nedėkinga lėlytė. Tavęs laukia Liam prie vartų, parveš namo. Kitą kartą turėsi atsidėkoti. - pamerkė akį.
-Jo jo kurgi ne. - suskėsčiojau rankomis ir išėjau iš namo. Mane iškart pasitiko šuo ir pradėjo šokinėti.
-Hey, meiluti. - pakasiau jo paausius ir nuėjau tiesiai prie vartų, prie kurių jau stovėjo Liam pilkas Audi automobilis.
-Labas rytas, lėlyte. - Liam stovėjo pasirėmęs į automobilį ir rūkė.
-Labas. - šyptelėjau ir sustojusi prie automobilio susikišau rankas į džinsų kišenes. Pažvelgiau į automobilį ir pro galinį langą pamačiau miegant Sophia.
-Kodėl ji miega čia? - parodžiau į galinį langą.
-Buvome vakarėlyje kelios valandos už miesto, todėl tik dabar grįžom ir Niall paskambino paprašė, kad parvežčiau. - numetė nuorūką ir sutrypė.
-Aaa supratau. - įsėdau į keleivio vietą ir prisisegiau diržą.
-O kaip tau sekėsi? Buvo? - pakilnojo antakius.
-Nebūk kvailas. Man jo kažkoks draugas Leo davė žolės, todėl ir negalėjau grįžti namo, tiksliau pats Niall neleido.
-Leo? - susiraukė, o aš linktelėjau. - nebendrauk su juo ir dar tais T.J ir Howard jei neklystu, jie narkomanai ir alkoholikai. Žodžiu Niall virtimo į tokį padėjėjai.
-A aišku. - atsirėmiau į langą ir žiūrėjau į besikeičiančius vaizdus.
------
Gulėjau lovoje ir slinkinėjau per savo Twitter sieną telefone. Grįžau namo ir aišku buvau apiberta klausimais. Ar Niall mano vaikinas? Kaip jis elgėsi? Ir kas baisiausia! Ar mes pasimylėjome? Sėdėjau ir leipau juokais dėl jos tokių klausimų.
-Dukra. - pro duris įkišo galvą mama. - pas tave atėjo draugės.
-Tegu ateina čia. - net nepakėliau akių nuo telefono iki tol kol buvau išmesta iš lovos Kamilos ir Emos. -Kvailės. - pasitryniau sutrenktą užpakalį.
-Pasakok! - abi kaip viena pasakė.
-Ką? - sutrikusi atsisėdau ant lovos.
-Ką veikėt pas Niall? - palinko prie manęs Kamila.
-Nieko. - pavarčiau akis.
-Jūs pasimylėjot? - išsižiojo Ema.
-Nejuokauk! Atstūmiau aš jį!! - numojau ranka ir išsitiesau ant lovos. - mes tik trumpai pasilaižėm ant jo virtuvinio stalo.
-Ūūūūūū!!! - abi subaubė.
-Aš aišku jį atstūmiau ir jis išvadino mane skaistuole. - apsiverčiau ant pilvo.
-Tipinis Niall. - atsiduso Kamila. - Atsimeni, kad kitą savaitę atostogos?
-Rimtai? Visai buvau pamiršusi. - trenkiau sau per galvą. - Ir ką siūlai?
-Na aš, Ema, Nash, Jack, Eleanor, Niall, Louis, Harry, Sophia ir Liam važiuosime į Nash sodybą nuo pirmadienio iki penktadienio. Gal ir tu norėtum? Tiksliau tu privalai važiuoti.
-Na nežinau. - papurčiau galvą.
-Ai yra vienas dalykas jei važiuosi. - pasikasė kaklą.
-Nu? - prisimerkiau.
-Supranti bus taip, kad tu ir Niall turėtum miegoti viename kambaryje, nes yra 5 kambariai ir esam visi susiskirstę nuo senai, o Niall visada miega vienas ten. Nu supratai.
-Nemanau, kad tai gera mintis.
-Horan jau žino ir jis neprieštaravo, kaip supratau tu dabar jo tikslas, nu žinai, kad atsidurtum jo saraše. - į pokalbį įsiterpė ir Ema.
-Ir lažinamės, kad jame nebūsiu? - suprunkščiau.
-Tai skaitosi važiuosi??
-Su malonumu. - linktelėjau.
*****
Štai ir nauja dalis!!!!
Laukiu jūsų nuomonių apie visą istoriją!!!
Ačiū labai, kad skaitote ❤❤
With love An Irish wife :*

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now