*Alishos pozicija*
-Aš ir taip pakankamai ramus. - jis lenkėsi prie manęs. Jo lūpos greit susitiko su manosiomis.
-Po velniais! Dar vieni per tą pačią dieną! Gal hormonai jums siaučia visiems?! - balsas, nuo durų, privertė Niall nuo manęs atšokti.
-Eleanor, dink iš čia! - Horan piktas užriaumojo per visą kambarį.
-Kvailį, nerėk ant manęs! Aš atėjau pakviesti Alishos žiūrėti antrą filmą, todėl tu man neaiškink jei nelaikai savo suknisto draugo kelnėse bent vieną savaitę! - Tyliai suprunkščiau stovėdama už Horan nugaros. Pastebėjau, kad tik Calder gali taip pasakyti nebijodama pasėkmių nuo jo, nu dar Liam, kuris taip gerai užvožė Niall, kad dabar mėlynė net patamsėjo.
-Ne, ji niekur neis! - Horan pusbalsiu suriko, o El su dideliu trenksmu išėjo iš kambario.
-Einu aš filmo žiūrėti. - pasitraukiau nuo palangės ir patraukiau link durų, tačiau Niall mane sugavo už palaidinės.
-Niekur tu neisi, lėlyte. - prisitraukė mane per liemenį iki savęs.
-Niall, neužknisk. Man jau atsibosta tavo žaidimai, jei visos dėl tavęs alpsta, tai nereiškia, kad ir aš. - atsirėmiau į jo krūtinę rankomis.
-Nemeluok pati sau. - išsišiepė iki pat ausų lyg triumfuotų. Nu c'mon, tu man net neįdomus.
-Nustok. Aš atvažiavau pabūti su draugais, o ne trintis su paleistuviu. - stengiausi atsitraukti, bet nesėkmingai.
-Tai ir aš tavo draugas.
-Tu sakei, kad aš tau niekas, todėl ir tu man nesi kažkas svarbiau. - stumtelėjau jį iš visos jėgos nuo savęs. Greit apsisukau ir nuėjau į apačią palikdama Horan vieną kambaryje.
*Niall pozicija*
-Tu sakei, kad aš tau niekas, todėl ir tu man nesi kažkas svarbiau. - Alisha stumtelėjo mane iš visos jėgos nuo savęs. Greit apsisuko ir išėjo iš kambario. Uh, kokia užsispyrusi. Kaip man ją palenkti į savo pusę ir iškvosti man rūpimus klausimus apie ją, gal net su ja permiegoti? Nejau jai neužtenka, kad Jose buvo mano pirmoji meilė, kuri išplėšė mano širdį iš krūtinės ir sutrypė su žemėmis?
Kritau veidu į lovą ir giliai atsidusau. Ji tokia vaikiška, bet iš išvaizdos tokia subrendusi ir tikrai labai graži. Nors pala, su daug gražių merginų mylėjausi, tai nemanau, kad ji išskirtinė.
Gulėjau geras pora valandų kol iš apačios nesigirdėjo jokio garso susijusio su filmu ir pasigirdo kiemo durų trenksmas. Tikriausiai visi išėjo į prie ežero. Atsistojau nuo lovos ir pasiėmęs ciagrečių pakelį išėjau į balkoną parūkyti. Keista, šiandien bus pirmoji cigaretė per visą dieną. Atidariau balkono duris ir mane pasitiko gaivus pušyno oras. Tikriausiai vienintelė vieta, kur galiu būti nieko neveikdamas, tai ši sodyba. Jei būtume mieste, tai pats pirmas visus ištempčiau, o kai būnu čia niekur neinu su jais ir dažniausiai laiką praleidžiu vienas kieme, balkone arba savo kambaryje su kompiuteriu arba miegodamas. Prisidegiau vieną cigaretę ir pasirėmiau į balkono turėklą.
*Alishos pozicija*
-Tu tikrai nenori eiti? - Jack patempė lūpą sustojęs prie durų.
-Ne aš prastai miegojau, tai nusnūsiu dabar, o jūs eikit. - išlydėjau visus prie ežero, o pati nėjau, nes labai noriu miego ir eisiu nusnūsti, kaip supratau Horan kažkur išėjo, nes per visą filmą nepasirodė svetainėje. Išvis visi sakė, kad sodyboje jis mėgsta leisti laiką vienas, nors tai jam nebūdinga.
Greit nuėjau į miegamąjį. Neklydau, jo čia nėra, man tuo geriau. Nusispyriau šlepetes ir susirišusi plaukus į kuoduką, atsiguliau savo lovos pusėje, įsijungiau muziką per ausinukus, nusiėmiau visas apyrankes, niekada nemėgstu miegoti su jomis. Patogiai įsitaisiau lovoje ir užsiklojusi nosį, ilgai netrukus užmigau.
*Niall pozicija*
Numečiau nuorūką į peleninę ir dar keletą minučių pastovėjęs grįžau į kambarį. Uždariau balkono duris ir numečiau šaltą treningą ant kėdės, nes kambaryje buvo pakankamai šilta. Girdėjau tylią muziką, pasukau galvą į kairę pusę. Lovoje miegojo Alisha, manau atskyriau iš jo šviesių plaukų galų. Kaip ji sugebėjo taip tyliai čia atsirasti? Ai manau, tai ne mano bėdos.
Pasiėmiau nuo spintelės savo kompiuterį ir įsijungiau naujausią walking dead sezoną. Ha, žinau tai tikrai mano keistas hobis, bet tas serialas mano mėgstamiausias. Atsiguliau į savo lovos pusę ir įsijungiau antrą seriją. Buvau įpusėjęs sezoną kai Alisha pasijudino, prasimerkė ir susmeigė savo akis į mane.
-Geras serialas. - suprunkštė pažvelgusi į ekraną.
-Žinau. - pavarčiau akis ir padėjau kompiuterį ant naktinio staliuko. - Visi išėjo prie ežero? - linktelėjo. - Dabar negrįš iki kokio vidurnakčio. - pasiėmiau telefoną ir įsijungiau Twitter. Kaip visada naujos 10 žinučių, tik nuo merginų. Net neperžiūrėjau ir padėjau atgal telefoną į jo pradinę vietą, nes vistiek dažniausiai žinučių turinys yra taspats, o tokios merginos, kurios pačios siūlosi man yra neįdomios.
-Ką veiksim? - atguliau ir pakėliau galvą į lubas. Kaip niekada jos pasidarė įdomios.
-Nežinau. - ji pasidėjo ausinukus ir jau lipo iš lovos kai aš ją sugavau ir pasiguldžiau po savimi. Negaliu valdyti hormonų prie Alishos, nes žinau, kad ji man taip lengvai nepasiduos, todėl yra labai garbus kasnelis. - Tu vėl pradedi? - atsiduso, o aš sukandau savo auskarą lūpoje laikydamas šypseną.
-Aš siūlau laiko prastumimo būdą, lėlyte. - pasilenkiau link jos ir liežuviu paliečiau merginos lūpas. Ji žiūrėjo susmeigusi akis į mane ir nė nekrustelėjo. Šaunuolė. Apžiūrėjau jos veido kontūrus ir mano akys vėl sustojo ties lūpomis. Lėtai pasilenkiau ir suglaudžiau mūsų lūpas.
*Alishos akimis*
Vėl. Vėl tos suknistos drugelių kautynės pilve. Kas tau darosi? Jis vakar tave sužalojo, o šiandien tu leidiesi bučiuojama.
Nors jam už tai trenkė Liam.
Nustok galvot, Alisha, nes pykstiesi net su savimi pačia.
Užmerkiau akis ir leidausi įvykiams rutuliotis patiems. Kuo atsargiau rankomis apkabinau jo kaklą ir Niall palinko dar arčiau manęs. Jo kairė ranka atsirado po mano palaidine ir kilo aukštyn kol suspaudė vieną krūtį per liemenėlę, o aš cyptelėjau. Tai ganėtinai skausminga buvo. Jis tik tyliai nusijuokė ir toliau tęsė savo veiksmus.
Maniau, kad po mano cyptelėjimo jis patrauks ranką, bet ne. Jis tik atlaisvino gniaužtus ir pradėjo ją lėtai masažuoti. Fuck, tai tikrai malonu. Jaučiau kaip susijaudinu nuo jo tokio elgesio.
Dešine ranka jis lėtai glostė mano vidinę šlaunų pusę. Viskas aš sudrėkus.
Įvėliau pirštus į ko plaukus ir truputėlį papešiau nuo ko Horan suurzgė. Ilgai netrukus jaučiau kažkokį gumbą prie savo kojos. Pasirodo, kad aš dar galiu kažką jaudinti.
Alsiha, nustok galvoti, viską gadini.
Išjungiau paskutines mintis ir atsipalaidavau. Gal po penkių minučių tokių glamonių Horan patraukė dešinę ranką nuo mano kojos ir pakėlė galvą. Žiūrėjo tiesiai man į akis, bet rankos nuo krūtinės nepatraukė.
-Hm. - atsikrenkščiau.
-Vertinau tavo B dydį. Visai nieko, tačiau dar galėčiau pamatyti realiai, kad įvertinčiau dešimtbalėje sistemoje. - ištraukė ranką iš po mano palaidinės, o mano skruostus išmušė raudonis. Kodėl aš taip lengvai jam pasidaviau?
******
Fuck yeah!!
Nauja dalis!
Laukiu jūsų nuomonių :*
With love an Irish wife ❤❤
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️