Nuotraukoje Joe Sugg
*Alishos pozicija*
-Gerai, mam, einu į mokyklą. - užsisegiau paltuką ir užsimetusi kuprinę ant pečių išėjau iš namų. Mano veidą pasiekė šiltas vėjo gūsis sujudindamas mano plaukus. Įsidėjau ausinukus į ausis ir pasileidau dainą: Eva Gutovski - Literally my life ir spardžiau akmenukus, pasitaikiusius mano kelyje, tą daryti man netrugdė batai su nemažu kulnu.
Po truputėlį skubinau žingsnį, nes iki pirmos pamokos liko penkiolika minučių. Tik staiga į kažką atsitrenkiau ir vos neparvirtau ant užpakalio, bet mane sugavo. Greit pakėliau akis, mane sugavo vaikinas, labai gražus vaikinas: šviesiai rudų plaukų, aukštas, su ryškiais veido bruožais ir žaliomis akimis.
-Aš Atsiprašau. Vos neparvirtai per mane. - padėjo man išsitiesti ir pakėlė iškritusias mano ausines.
-Viskas gerai, pati įsidėjusi ausinukus ėjau ir žiopsojau sau tik po kojomis. - šyptelėjau ir pasiėmusi iš jo ausinukus įsidėjau į palto kišenę.
-Aš Joe. - ištiesė man ranką.
-Alsiha. - Paspaudžiau ją. - Bet jau turiu bėgti, nes vėluosiu į pamokas.
-O aš į paskaitas. Iki. - apsikeitę šypsniais prasilenkėme ir greit nužingsniavome savais keliais.
Greitu žingsniu žengiau link mokyklos, prie kurios manęs turėjo laukti Eleanor ir Ema, nes mums kartu istorija.
Niekaip iš galvos nedingo tas gražus vaikinas, o jo akys tokios ryškiai žalios, kad bet kuri mergina išsilydytų jas pamačiusios.
Alisha, nealpk dėl jo. Tu jį matei pirmą ir paskutinį kartą savo gyvenime.
-Labas! - Ant manęs užšoko Ema ir apsikabino. Ji tikrai pakvaišusi mergiotė.
-Sveika sveika. -atsitraukiau nuo jos ir ėjau link Eleanor.
-Kas yra? - ji sustabdė man kelią ir prie mūsų prisidėjo El.
-Atsitrenkiau į tokį gražų vaikiną ir jis toks malonus. - atsidusau. - Žodžiu diena prasidėjo puikiai.
-Ir kas tas tavo gražuolis? - už mano nugaros pasigirdo iki kaulų smegenų pažįstamas balsas.
-Koks tavo reikalas? - greit apsisukau ir neklydau, ten buvo Niall.
Keista, jis šiandien atrodo labai padoriai: tvarkingai sukelti plaukai, vėl jokio auskaro lūpoje, apsivilkęs mokyklos švarku, po švarku languoti marškiniai užsekti iki paskutinės sagos, taip paslėptos visos jo tatuiruotės, kuprinė ant peties, aptemti juodi džinsai ir Nike Air sportbačiai.
-Nesidomėk svetimomis merginomis, Sierra supyks. - išsišiepiau iki ausų, vis dėl to suvokiu, kad man patinka jį erzinti, nors ir kažkiek buvo skaudu, kad aš nesu Sierros vietoje.
-Jai nerūpi kuo aš rūpinuosi. - pavartė akis. Kieme nuaidėjo skambutis į pamoką.
-Alisha, eime. Niall, pasipyksi su ja vėliau. - mane už riešo sučiupo Ema ir nusitempė į mokylą.
-------
-Šiandien gali daryti ką norite, nes turiu reikalų. - istorijos mokytoja, t.y sena boba, kuri tikriausiai jau net nežino kiek jai metų, atsisėdo prie kompiuterio ir klasėje pasigirdo triukšmas.
Užsikėliau kojas ant laisvos kėdės ir įsijungiau Twitter. Naujas sėkėjas. Paspaudžiau to vaikino profilį. Ten buvo Joe. Paspaudžiau atsekti ir nejučiomis prikandau lūpą.
*Niall pozicija*
-Šiandien gali daryti ką norite, nes turiu reikalų. - istorijos mokytoja, atsisėdo prie kompiuterio ir klasėje pasigirdo triukšmas. Neišauklėti laukiniai.
-Einam šiandien į vakarėlį? - prabilo Antony kai aš susikėliau kojas ant stalo, atsisegiau švarko sagą ir pro kampą stebėjau ką Alisha daro mobiliajame, nes sėdėjau skersai už jo.
-Ne, turiu reikalų. - papurčiau galvą.
-Nu kaip nori. - Antony vėl įniko į telefoną.
Toliau stebėjau ką lėlytė daro telefone. Ji įsijungė Twitter ir kažką pasekė, paskaitė aprašymą po pagrindinę nuotauką ir įjungė ją. Ten buvo Joe Sugg. Štai ir jos gražuolis žaliaakis.
Alisha prikando apatinę lūpą ir greit išjungė nuotrauką, nes iš priekio atsisuko kaliausės klasiokės.
Joe Sugg - diždiausias miesto paleistuvis, net didesnis už mane. Aš bent turiu amžiaus limitą, o jam nerūpi ar mokinė, ar studentė, ar jau subrendusi moteris.
Tas paleistuvis, kalės vaikas, 100% bandys pasisavinti mano lėlytę.
Niekada to nebus.
******
Yay! Parašiau dalį!
Laukuu nuomonių :*
With love An Irish wife ❤
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️