2 sezonas. Skyrius - 43

3.8K 307 11
                                    

* Alishos pozicija *

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

* Alishos pozicija *

Užtraukiau pilną drabužių lagaminą ir pasiėmusi pasirodymų aprangas bei pagrindinius daiktus nusileidau į pirmą aukštą. Nebenoriu keliauti į Londoną, turiu blogą nuojautą jog ten kažkas bus, kas man labai nepatiks.
Koridoriuje manęs jau laukė Niall. Jis pasisiūlė nuvežti mane į oro uostą, kad nereiktų mokomoje aikštelėje laikyti automobilio.
-Sveika. - jis pasisveikino ir paėmė iš mano rankų lagaminą bei kitus daiktus, kad aš galėčiau apsiauti batus. - Aš nunešiu juos. - atsisėdau ant suoliuko ir pasiėmiau savo patogiausius baltus converse batus. Neskubėdama juos apsimoviau ir užsimaukšlinus beisbolo kepurėlę bei užsidėjusi nuo saulės akinius išėjau iš bendrabučio.
Niall stovėjo prie automobilio ir rūkė.
-Važiuojame jau? - sustojau priešais jį ir netyčiom įtraukiau cigarečių dūmų kas privertė mane nežymiai susiraukti.
Niall numetė cigaretę ant žemės ir sutrynė ją koja. Nekreipdama į Horan dėmesio, atsisėdau į automobilį ir prisisegiau saugos diržą.
Visą kelią važiavome tylėdami. Tikriausiai Niall ant manęs pyksta, nes aš vykstu su treneriu, kuris jo žodžiais gali mane nuvilioti, nors nemanau, kad taip bus. Dėstytojas kaip asmenybė yra įdomi, jis turi daug hobių, yra aktyvus, visada stengiasi su visais sutarti, mažai kada būna piktas, bet kaip vyras manęs nežavi, jis per daug didžiuojasi savo išvaizda ir raumenimis.
-Atvažiavome. - Horan įsuko į oro uosto aikštelę ir išjungė variklį. - Tave lydėti ar nueisi pati?
-Kaip nori. - atsisegusi saugos diržą išlipau iš automobilio ir pasiėmiau visus daiktus bei lagaminą.
-Tai tada susitiksime po savaitės. - jis atsisveikinęs užvedė automobilį, o aš tik linktelėjusi uždariau automobilio dureles ir nužingsniavau link oro uosto įėjimo. Šiek tiek nusivyliau, kad jis manęs nelydėjo ir kad net atsisveikindamas nepabučiavo, bet aš negaliu versti jo to daryti.
Atidavusi lagaminą į bagažo skyrių nuėjau link metalo detektoriaus kur jau manęs laukė Alperen, nes susiratėme ten susitikti. Treneris pamatęs mane išsišiepė ir pamojavo.
-Labas rytas. - pasisveikinau su dėstytoju.
-Sveika, pasiruošus vienuolikos valandų kelionei? - linktelėjau. - Tai eime tada.

Mums nusileidus Londone buvo rytas ir lijo stiprus lietus. Tipinis oras žiemos pradžioje Britanijoje, geriau jau snigtų, nei lytų.
Pasiėmę visus daiktus patraukėme link išėjimo, kur mūsų turėjo laukti viešbučio vairuotojas, kuriame mes apsigyvensime. Dairiausi ieškodama kokio žmogaus, kuris mūsu laukia, bet niekaip neradau ir tikriausiai tuoj sustirsiu nuo šalčio.
-Štai jis! - Treneris parodė į vaikiną su dideliu  juodu skėčiu, kuris vienoje rankoje laikė kortelę su trenerio pavarde.
Linktelėjusi pasiėmiau už lagamino rankenos ir sekiau paskui jį.
-Labas rytas, aš Joe, esu viešbučio vadybininkas ir nuvešiu jus ten. Visi vairuotojai yra šiuo metu užžimti, todėl atvykau aš. - pakėliau akis išgirdusi iki kaulų smegenų pažįstamą balsą. Negali būti, kad tai tas pats Joe, iš ankstesnių laikų.
-Leiskit paimsiu. - jis priėjo prie manęs ir paėmė iš mano rankų lagaminą su šypsena veide.

-Joe Sugg? - privalau įsitikinti ar tai tikrai tas pats Joe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Joe Sugg? - privalau įsitikinti ar tai tikrai tas pats Joe. (Jei neprisimenate jis istorijoje dalyvavo nuo 39 skyriaus)
- Sveika, Alisha. - jis mirktelėjęs nunešė mano lagaminą į automobilio bagažinę.
Stovėjau vietoje apšalusi ir bandžiau suvokti, kaip jis vėl pasirodė mano gyvenime kai jo planai buvo visai kitokie nei vadyba ir dar mūsų pykčiai draugystės pabaigoje.
-Furtado. - treneris pamosikavo man prieš nosį ranka prikeldamas iš transo. - Važiuojam. - Greit linktelėjusi įsėdau į automobilio galą ir stebėjau Joe. Jis buvo beveik nepasikeitęs, tik jo plaukai žymiai ilgesni,  žandikaulis dar ryškesnis ir užaugusi nedidelė barzdelė bei ūsai. Keista, kad beveik po trijų metų jis nepasikeitė.
Pasiėmiau telefoną ir greit parašiau Kamilai.

-----------

Siuntėjas: Alisha ♡

Gavėjas: Kamila :*

Spėk su kuo sėdžiu viename automobilyje.

-------

Siuntėjas: Kamila :*

Gavėjas: Alisha ♡

Su treneriu Alperen? :D

-------

Siuntėjas: Alisha ♡

Gavėjas: Kamila :*

Nee. Su JOE SUGG!!!!

--------

Siuntėjas: Kamila :*

Gavėjas: Alisha ♡

Netikiu, kaip jis ten atsidurė? Nufotografuok ir atsiųsk per Snapchat.

---------

Giliai įkvėpusi įjungiau Snapchat programėlę ir objektyvą atsukau į susikaupusį Joe. Tikiuosi, kad jis nepastebės. Paspaudžiau fotografuoti mygtuką ir greit pasigailėjau. Suveikė blykstė.
-Jei nori mano naujos nuotraukos, galėsim po to nusifotografuoti. - Joe pažiūrėjęs pro priekini veidrodėlį mirktelėjo, o mano veidą išmušė raudonis.

NUOMONIŲ :*

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now