*Alsichos pozicija*
-Nu ir išeidamas jis man pasakė, kad tai geresnė pamoka man buvo nei su matematikos mokytoju. - šnekėjau su Kamila, Ema, Sophia ir Eleanor per Skype. Tiksliau pasakojau viską kas buvo su Niall, nes Kamila tik grįžusi namo, po mūsų apsipirkinėjimo, paskambino visoms merginoms.
-Dar viena Horan auka. - atsiduso Ema. - neprasidėk su juo. Visi žinome koks jis.
-Žinau, jis man nerūpi. Čia viskas buvo netikėta. - pabaigiau rašyti prancūzų kalbos uždavinius.
-Tikėkimės. Šiandien aš eisiu susitikti su Harry. - per visą ekraną išsišiepė Kamila.
-Jūs kasdien einat beveik susitikti. - nusijuokė Sophia.
-Ne, eisim į pasimatymą. Į kiną. - išraudo šviesiaplaukė.
-O gal bus antra pora mūsų šaikikėj? - pasityčiojo iš kažkur atsiradęs prie Eleanor Louis. - Sveikos, mergikės.
-Jis viską girdėjo? - išsižiojau.
-Nebijok negirdėjo, ką tik atėjo. Viskas baigiam kalbėti, pakalbėsime rytoj mokykloje. - paspaudžiau pabaigti pokalbį ir toliau įnikau į namų darbus.
-------
Pasiėmiau iš spintelės dailės bloknotą ir piešimo reikmenis, nes per laisvą pamoką einu į papildomas dailės pamokas. Vis geriau negu valkiotis po kavinukes su visais.
-Ei tu! - prie manęs atsidūrė Sierra su savo kaliausėmis. Uždariau spintelę ir atsisukau į jas.
-Ko nori, Sierra? - pasirėmiau į spintelę. Vėl prasidės jos sena dainelė. Einu neilgai į šią mokyklą, bet ji jau mane knisa.
-Dink nuo Niall, jei jis kartą su tavimi pasilaižė, tai nieko nereiškia. - peroksidinė pavėlė savo priklijuotus plaukus.
-Ką? Ką?- susiraukiau. Iš kur ji žino? Nejau jis papasakojo šitai kalei?
-Pasižiūrėk. - ištiesė man telefoną. Jame buvo įjungtas susirašinėjimas su Niall.
N- "Susitinkam už pusvalandžio? "
S- "Taigi, tu mane palieki!"
N- "Man reikia sekso, lėlyte. Pasilaižiau su ta šventuole Alisha, bet žinai jos tokios šventos, tai nei bučiuotis moka. "
S- "Tu su ja bučiavaisi?"
N- "Taip, tai buvo baisiausia patirtis mano gyvenime."
Viskas kas buvo susirašinėjime. Skaitosi baisiausia patirtis jo gyvenime? Pašlemėkas. Jei jam buvo šlykštu bent galėjo nepasakoti didžiaisiai mokyklos kaliausei.
-Aš prie jo nelendu. Pati to nenorėjau. Jis tavo. - šyptelėjau dirbtina šypsena ir atidaviau jai telefoną. Alisha, neverk. Tu prie to jau pratusi.
-Gerai, kad daugiau tokių dalykų nesužinočiau. Nenoriu pyktis iš nieko. - linktelėjau ir greit nuskuodžiau į mokyklos tualetą. Man to reikia. Dabar pat.
Įlindau į pačią pirmą kabiną ir iš kuprinės išsitraukiau darbų peiliuką. Nusiėmiau nuo kairės rankos apyrankes ir rėžiau keletą juostų per riešą. Leidau kraujui lašėti ant grindų ir atsirėmiau į sieną. Kaip gera, lyg visos bėdos būtų dingusios. Alisha, tu turi būti viena ir tavęs niekas neskaudins. Tu pati tai žinai, visi tai žino. Tau nelemta turėti draugų.
Sėdėjau ant tualeto dangčio kai suskambo mano mobilusis, buvęs ant kuprinės. Ekrane švietė Liam vardas ir jo nuotrauka. Perbraukiau sveika ranka per ekraną atmesdama skambutį. Praėjus keletą sekundžių vėl jis suskambo. Atsidususi paėmiau telefoną į ranką ir paspaudžiau atsiliepti.
-Nu? - užspaudžiau ranką su servetėle norėdama sustabdyti kraujavimą.
-Kur tu esi? Tavęs visi ieško? - prispaudžiau su petimi telefoną ir nuvaliau peiliuką.
-Eisiu į dailės kabinetą. - įmečiau peiliuką į kuprinę.
-Ema irgi ten, bet tavęs nėra. Sakyk kur esi.
-Koks tavo suknistas reikalas? - numečiau ragelį ir apsibintavau ranką. Uždėjau visas apyrankes ir pasiėmusi kuprinę išėjau iš tualeto.
Koridorius jau buvo tuščias po skambučio. Greitu žingsniu patraukiau link trečio aukšto, kuriame yra dailės kabinetas.
-Lėlyte! - mano ausis pasiekė, to pašlemėko balsas. Ignoravau jį ir toliau ėjau koridoriumi. - Ko bėgi, lėlyte? - Horan atsidūrė prieš mane, todėl buvau priversta sustoti.
-Ko nori? - suurzgiau ir norėjau praeiti, bet jis neleido.
-Kas tau darosi? - susiraukė.
-Dink. Man. Iš. Kelio. Šiukšle. - suurzgiau ir pastūmusi jį nuėjau tiesiai koridoriumi. Ranka nusibraukiau ištryškusią ašarą. Kas tau darosi Alisha?
*Niall pozicija*
-Alsihai, kažkas ne taip. Paskambinau tai vos ne pasiuntė ant trijų raidžių. - Liam išpūtė dūmą kai rūkėme kitoje kelio pusėje nuo mokyklos su Louis ir Nash.
-Mane šiukšle išvadino. Ai matosi, kad ji nestabilios psichikos. - įtraukiau dūmą. Rimtai ji atrodo lyg trenkta, vakar šypsojosi, o šiandien mane šiukšle išvadino. Keista, kitą būčiau iškoliojęs, bet taip nedariau jai. Matau, kad jai kažkas negerai.
-Jai viskas gerai. Tik kai kas knisa jos ir taip prastą gyvenimą. - Louis sutrypė cigaretės nuorūką. Tommo kažką žino.
-Ką žinai? - iškart ėjau prie reikalo.
-Nieko, o jei ir žinau, tai negaliu sakyti. Davai, manęs El laukia. - jis greit nuėjo link mokyklos.
-Jis kažką žino, jam Eleanor pasakė. - įsimečiau mėtinuką į burną.
-Paklausiu Sophios, gal man pasakys. - Liam numetė nuorūką ant šaligatvio.
-Mačiau prie jos šiandien Sierra. Gal būt ji kažką pasakė apie mus visus. - į pokalbį įsiterpė Nash. Velnias, ta kalė parodė jai SMS, esu garantuotas.
-Ta kalė. - suurzgiau. - Reikia išsiaiškinti.
-Horan ramiai. Pats su tokia susidėjai.
-Eik velniop, Nash. Einu išsiaiškinsiu. - pasiėmiau kuprinę nuo žolės ir patraukiau link mokyklos. Atsiims ta kalė jei kažką pasakė apie mane blogai.
****
Šaunuolė aš!
Vėl diena ankščiau parašiau dalį :*
Laukiu nuomonių ilgų ko norite toliau ( man tada lengviau oreantuotis) ir nepamirštam vote!!
With love Er :*
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️