*Alishos pozicija*
-Aš labai labai bijau. - tryniau delnus į uniformą laukdama savo prancūzų kalbos egzamino.
-Tu mokinais visą šį mėnesį, todėl tikrai išlaikysi bent aštuoniasdešimt procentų. - Niall paglostė mano drebančią ranką. - Po tavo egzamino važiuosim pas daktarą, kad nuimtų gipsą. Gerai? - linktelėjau. Salės durys prasivėrė ir tai ženklas, kad pats metas eiti į egzaminą. Atsistojau su Niall ir pasiėmiau ramentus. - Sėkmės. Po dviejų valandų lauksiu tavęs čia. - Paglostė mano plaukus ir pakštelėjo į lūpas. - Svarbiausia nebijok ir viskas bus gerai. - pabučiavo dar kartą. Šyptelėjau, nuėjau į salę ir susiradusi sau vietą atsisėdau.*Niall pozicija*
Palaukiau kol Alisha nueis į salę, kurioje vyksta jos egzaminas ir atsisegęs uniformos švarką ir išėjau iš mokyklos. Kadangi vyksta egzaminas niekam nereikia į tas žudačias pamokas.
Išėjęs į lauką prisidengiau cigaretę ir užsidėjau savo Ray Ban akinius, nes neapsakomai spigino saulė, nors dar tik kovo pradžia.
-Eisi šiandien į futbolo treniruotę? - mano ausis pasiekė Haroldo balsas. Pasukau galvą į kairę pusę ir taip, ten stovėjo garbanius. Tikriausiai, Kamilą atvežė į egzaminą. Vis gi jie ten kažką suka, bet niekaip nesusuka arba mes nieko nežinome.
-Jei spėsiu su Alisha pas daktarų. - įtraukiau dūmą ir atsirėmiau į mokyklos sieną.
-Šiandien jai gipsą nuima? - linktelėjau. - Nu galėtumėt spėti.
-Bet jei tu nelankai treniruočių ko čia suki galvą? - suprunkščiau.
-Tiesiog parodomoji jūsų treniruotė ir aš ateisiu su Kamila. - truktelėjo pečiais.
-Tai jūs jau pora ar dar ne? - numečiau nuorūką ir sutrypiau.
-Nežinau. Nenoriu įsipareigoti kaip ir tu nenorėjai, bet kažkodėl tave suvystė Alisha.
-Žinau ir kažkodėl nesigailiu. Kur dabar varysi?
-Nežinau, nes vėliau man reiks Kamilą pasiimti. Tu kur?
-Nežinau. Varom gal kur nors per tą laiką?
-Galim. - linktelėjo.*Alishos pozicija*
-Prašau. - padaviau prižiūrėtojai lapus su prancūzų kalbos egzaminu ir atsistojau nuo kėdės. Užsimečiau ant pečių švarkelį ir išėjau iš salės. Niall nebuvo nė prie jos, nė prie mokyklos. Nejau jis mane pamiršo?
Tik ne vėl, Niall.
Atsidusau ir atsisėdusi ant suoliuko išsiėmiau telefoną.Aš: Niall, kur tu? Man jau pasibaigė egzaminas ir reikia į ligoninę jei pamiršai.
Sukau telefoną tarp delnų ir niekaip nesulaukiau atsakymo. Šaunu!
Sėdėjau kol suskambo mano mobilusis.
Mama.
-Klausau, mam. - pasirėmiau delnu galvą.
-Jau tu ligoninėje?
-Ne, Niall kažkur dingo. - atsidusau
-Atvažiuoju aš, nes esu netoli mokyklos.
-Gerai. - pabaigiau pokalbį ir atsistojau ramentų pagalbą.
Ne už ilgo aikštelėje pasirodė mama ir aš jau sėdėjau jos automobilyje pakeliui į ligoninę.
Suvibravo mano telefonas, kuris gulėjo ant kojos.Niall: Atsiprašau, mažute, buvau su Harry krepšinio varžybose ir visai pamiršau, kad tau baigėsi, o prisiminiau, kai Kamila paskambino Harry. Aš jau atvažiuoju.
Aš: Nesivargink, aš jau su mama prie ligoninės.
Paspaudžiau siųsti mygtuką ir mama jau įsuko į ligoninės kiemą.
-Palaukti tavęs ar eiti kartu?
-Palauk, aš ilgai neužtruksiu. - išlipau iš automobilio ir nusigabenau iki ligoninės durų.---------------
-Dar šitą įtvarą turi panešioti savaitę, o tada viskas galėsi laisvai lakstyti. - daktaras ant mano kojos uždėjo įtvarą. - O ramentų nebereikės. - šyptelėjo.
-Ačiū. - atsistojau nuo kėdės. - pagaliau jaučiuosi laisviau.
-Sėkmės toliau sveikstant.
-Viso gero. - išėjau iš kabineto ir kuo greičiau žingsniavau link mamos automobilio.*Niall pozicija*
Aš: Nesivargink, aš jau su mama prie ligoninės.
-Ji jau ten. - suurzgiau kai sustojau prie mokyklos su Harry.
-Pats kaltas, kad pamiršai ją. - suprunkštė garbanius. - Gerai, maniškė jau manęs laukia. Susitiksim futbolo treniruotėje.
-Davai. - užkūriau automobilį kai Harry uždarė dureles ir išsukau iš mokyklos aikštelės link Alishos namų. Dabar jau esu garantuotas, kad mergina ant manęs nežmoniškai pyksta. Nors pati žino su kokiu prasidėjo, tegu nedejuoja.
Niall Horan niekada nepasikeis.*********
Sveikos! Jei dar sveikos po visų švenčių, ne kaip aš :D
Tokia nuobodoka dalis, bet niekas nelindo į galvą. :)
With love An Irish wife ❤❤❤
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️