*Alishos pozicija*
-Mokiniai, pats metas jums pradėti ruoštis Anglų kalbos egzaminui, kuris bus balandžio viduryje, jei norite išlaikyti bent aštuoniasdešint procentų. - Mokytojas išdalino mums aplankus su sutrumpintomis visomis anglų kalbos taisyklėmis, kurių gali prireikti egzaminui. Praverčiau savo aplanką ir įsidėjau į kuprinę nuskambėjus skambučiui.
-Manau, kad jis per anksti liepė ruoštis, dar tik sausis. Reikia džiaugtis laisvomis pamokomis, o ne arti kelis mėnesius iš eilės. - Kamila atsiduso išėjusi iš klasės link mokyklos išėjimo su manimi, nes dabar turime laisvą pamoką.
-Aš kažkaip nieko prieš, kad jau reikia ruoštis. - užsidėjau kepurę ir šaliką, nes kaip labai keista Birminghame labai šalta žiema.
-Tai aišku, kai tu moksliukė, o kai aš tokia nesu. - nusijuokė. Sužaižaravau akimis į ją, o mergina iškėlė rankas parodydama jog pasiduoda.
-Alisha! - prie kieminių durų pamačiau Joe su kuriuo nebendravau po to nutikimo jo bute t.y visą mėnesį. Stengiausi kažkodėl vengti jo. Gal tai kažkiek buvo Niall įtaka, bet dabar, Niall išvažiavęs pagal mainų programą į Ispaniją, žaisti futbolo kartu su Liam, Nash ir Louis.
-Sveikas. - šyptelėjau pusė lūpos. - Kodėl tu čia? - sukišau rankas į palto kišenes.
-Na, man labai keista buvo kai tu tiek laiko man neatsakei. Gal būt numerį pasikeitei? - papurčiau galvą.
-Aš viską sužinojau kas vyko tarp tavęs ir Josephine, todėl nelabai noriu palaikyti ryšių. Eime, Kamila. - pasiėmiau ją už parankės ir vedžiausi toliau nuo Joe.
-Nesupratau, Alisha, palauk! - jis pasivijo mus ir užstojo kelią. - Kas tau ką papasakojo, kad dabar manęs nekenti?
-Niall. Niall viską papasakojo.
-Jis meluoja, nes pavydi man tavęs. - suskėsčiojo rankomis.
-Man nerūpi. - patūmiau jį, bet Sugg sugavo mane už riešo.
-Ne. Nestumdysi manęs. - papurtė galvą. - Nepamiršk, kad Horan nėra, todėl tu nesi dabar įpantingai saugi, jis tavęs neapsaugos. - Greit sumirksėjau nesuprasdama. - Kai bus tamsu nevaikščiok viena, mieloji. - paleido mano riešą ir nuėjo nuo mokyklos.
-Kas čia ką tik įvyko? - tyliai sumurmėjau sutrikusi.
-Čia rimtai Joe Sugg buvo? - pritarė man Kamila, o aš linktelėjau.
-Eime. Nenoriu apie tai galvoti. - tempiausi ją link artimiausio Starbucks. Jau buvome netoli kai suskambo mano mobilusis.
-Niall skambina. - perbraukiau pirštu per ekraną ir pridėjau telefoną prie ausies.
-Ką Joe Sugg tau sakė prie mokyklos? - net nespėjau pasisveikinti kai mane pasitiko jo piktas balsas.
-Am...Nieko. - atsisėdau prie staliuko, o Kamila nuėjo užsakyti kavos.
-Sakyk, vis tiek sužinosiu ir šiaip jis nespaustų tavęs už riešo. - suurzgė. - Sakyk.
-Kas tu man, kad turėčiau atsiskaitinėti?! - pyktelėjau.
-Alisha, nepradedame. Sakiau, kad apie mūsų santykių statusą pakalbėsime kai grįšiu iš Ispanijos. - Niall tonas iškart nurimo.
-Tai tada kalbėsime ir apie Joe.
-Nebandyk padėti rage... - Niall dar kažką sakė, bet aš pabaigiau pokalbį ir numečiau telefoną ant staliuko.*Niall pozicija*
-Nebandyk padėti rage... - pasigirdo keli greiti supypsėjimai, tai reiškia, kad ji pabaigė pokalbį viduryje mano sakinio. - Numetė ragelį. - suurzgiau ir atsisėdau ant stadiono vejos greta Louis, Nash ir Liam.
-Nieko nepasakė apie tai? - Louis suko kamuolį tarp rankų.
-Pasakė, kad pakalbėsime kai grįšiu, o tai bus tik po poros savaičių. - išsitiesiau ant žolės ir prisidengiau veidą, kad taip nespigintų saulė.
-Nu ir tu nekaip šnekėjai apie jūsų santykius po tos nakties. - papriekaištavo Nash.
-Nu taip. Aš vengiu tos temos, nes nenoriu įsipareigoti nors ir jaučiu jai jausmus. Aš nenoriu santykių.
-Taip ji ir nuo tavęs pabėgs. Nelauks tavęs amžinai. Nepamiršk, kad dabar paskutiniai metai ir po to jūs išvažiuosite į skirtingus koledžus arba universitetus. Turi džiaugtis kol ją gali turėti, nes kitas pasinaudos šia laime.- atsiduso Liam.
-Nesiseiliok, Payne ir eime žaisti kol treneris negrįžo. - atsistojau nuo vejos ir paspyriau kamuolį link vartų..*******
Yay!! Parašiau!!
Sunkiai, bet parašiau pagaliau dalį.
Kaip pastebėjote peršokau mėnesį į priekį. :/
Malonu matyti, kad ana dalis surinko 92 ☆.
Laukiu nuomonių, meilės :*
With love An Irish wife ❤❤
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️