2 sezonas. Skyrius - 40

4.1K 299 16
                                    

Iš karto Atsiprašau jei dalis nevykusi, bet dabar man yra labai sunkus laikotarpis...aišku, ne toks sunkus, kad negalėčiau nieko daryti...

aišku, ne toks sunkus, kad negalėčiau nieko daryti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Alishos pozicija*

-Gruodį dalyvausiu porinių šokių varžybose su savo dėstytojų. - sėdėjau virtuvėje, ant kėdės, prie palangės, ir sukau rankose automobilio raktelius kalbėdama su mama.
-Tai kiek tam dėstytojui metų jei šoksit kartu? - ji nusistebėjo.
-Nežinau, daugiausiai dvidešimt penkeri. - gurkštelėjau apelsinų sulčių iš stiklinės ir atsirėmiau į kėdės atlošą.
-Vajej, Alisha, kaip šiaip sekasi?
-Normaliai, bet su Thomu išsiskyriau prieš keletą savaičių.- Vale įėjusi į virtuvę norėjo kažką man sakyti, bet pamačiusi, kad kalbu telefonu, nutilo.
-O jis man taip patiko. Geras vaikas labai buvo. - mama atsiduso. - Gal kažkas nutiko, kad taip viskas išėjo?
-Papasakosiu grįžusi per Kalėdas. Labai ilga istorija. - perbėgau pirštais per plaukus. - Kamila atvyko čia pagal mainų programą. - šyptelėjau pati sau.
-Rimtai?! Šnekėjau su jos mama, tai sakė, kad su Harry abu yra perkelti, bet nemaniau, kad pas tave. - į bendrabučio kiemą įvažiavo juodas "Volvo" markės automobilis ir iš jo išlipo, kas gi daugiau, jei ne Niall, Harry, Liam, Louis ir Nash. Harry ir Liam nešė keletą krepšių iš prekybos centro,  o Louis nešė keletą alaus pakuočių. Nejau jie čia planuoja praleisti visą penktadienio vakarą ir gerti pas mus?
-Kaip tik atvažiavo Harry. - sukikenau pamojuodama vaikinams, kurie mane pamatė. - Turiu eiti.
-Perduok visiems linkėjimus. Susiskambinsim kitą dieną. Ate. - pabaigiau pokalbį ir padėjusi telefoną ant palangės nuėjau pasitikti jų.
-Sveiki. Planuojat gerti čia? - sustojau koridoriuje atsiremdama į sieną. Niall nusimovęs batus priėjo prie manęs ir pabučiavo į kaktą šyptelėdamas.
-Truputėlį. Pas jus didesnės raiškos televizorius, o rodys futbolo varžybas. - visi vaikinai linktelėjo sutikdami, bet ne Liam, jis stebėjo Niall elgesį su nepatenkinta veido išraiška.
-Alisha, galime trumpai pasikalbėti? - linktelėjau ir apsimovusi sportbačius nusekiau Payne į kiemą. - Kaip suprasti? - Liam atsisuko į mane.
-Čia tu apie Niall? - linktelėjo. - Na, mes, kaip ir susitaikėme.
-Tai jūs pora?! - pusbalsiu suriko. Greit papurčiau galvą, nes mes pora tikrai nesame. - Tai kaip viską suprasti?
-Nežinau pati ir neklausk manęs, nes vis tiek neatsakysiu. - atsirėmiau į duris sukryžiuodama rankas po krūtine.
-Supratau, kad nieko nesupratau. Žiūrėk tu man, jei jis įskaudins tave, pasmauksiu savomis rankomis, nes tokie kaip Horan nesikeičia. - jis perbėgo pirštais per plaukus nusijuokdamas.

 - jis perbėgo pirštais per plaukus nusijuokdamas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Eime į vidų? - linktelėjau. Abu koridoriuje nusimovėme batus ir nuėjome tiesiai į svetainę.
Vaikinai sėdėjo ant sofų, merginos ant sėdmaišių, o Hannah buvo prie Louis ir jis žaidė su jos pirštais kažką pasakodamas. Liam sukrito netoli Vale, o aš dairiausi ieškodama kur atsisėsti ir, aišku, man nebuvo vietos.
-Eikš. - Niall paėmė mano ranką ir pasisodino prie savęs apkabindamas apie liemenį.
-Niall, į mus visi žiūri. - pasimuisčiau nejaukiai ir patraukiau jo rankas nuo savo liemens, kai visų akys nukrypo į mus.
-Nu ir kas? - jis vėl apkabino mane, bet šįkart tvirčiau.
Tai buvo tikrai nejauku ir aš nenorėjau visiems pripažinti, kad aš susitaikiau su Horan.
Tau gėda būti prie jo. Tu gėdyjiesi Horan.
Papriekaištavo mano sąžinė.
Papurčiau galvą nuvydama mintis ir stengiausi ignoruoti visų žvilgsnius. Ilgai netruks, kol sulauksime klausimo, kas tarp mūsų vyksta.
-Kas tarp jūsų yra? - sakiau, kad kažkas nesusilaikys, o tai šįkart buvo Vale.
-Spėk, jei tau taip įdomu. - Niall išsišiepė žiūrėdamas merginai tiesiai į akis.

 - Niall išsišiepė žiūrėdamas merginai tiesiai į akis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Prasideda pykčiai.
-Geriau taip nebūtų, kaip aš pagalvojau.
-Gaila, bet taip ir yra. - blondinas mirktelėjo Valei ir vėl atsirėmė į sofos atlošą. Brunetė pažiūrėjo piktai į mane, o aš nustačiau apgailestaujančią veido mimiką, kad nepaklausiau jos.
-Vale, tu nespausk jų taip. Čia abiejų asmeninis gyvenimas į kurį kištis tu neturi teisės. - Louis apgynė mane, pamatęs Vale veido mimiką, kuri nebuvo teigiama.
-O kai ji žliumbs apsikabinusi pagalvę, kai jis ją mes lyg panaudotą žaislą, tu guosi? Ne, guosiu aš, todėl neaiškink ką man daryti! - brunetė surikusi ant jo pašoko iš sėdimosios pozicijos ir išėjo iš svetainės.
-Einu pasikalbėsiu su ja. - atsistojau nuo sofos ir nusekiau paskui merginą į žaidimų kambarį. - Vale, paklausyk. - įėjusi į patalpą uždariau duris.
-Ko nori? - ji sėdėjo ant palangės ir mėtė į žemę žaidimo kamuoliuką.
-Suprantu, kad tu mane saugai, bet aš per daug jaučiu jam šiltus jausmus, kurių negaliu paslėpti ir paprastai jį atstūmti. - atsisėdau greta jos.
-Aš žinau, kad jis tave įskaudins ir labai greitai. - mergina sugavo kamuoliuką ir atsuko akis į mane. - Alisha, patikėk, aš žinau tokius kaip jis.
-Aš ir žinau, bet suprask, meilė daro savo. - atrėmiau galvą į langą.
-Nu gerai, čia tavo gyvenimas, bet neleisk būti skaudinama. Tu verta geriausio. - ji šiltai mane apkabino...

 - ji šiltai mane apkabino

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

NUOMONIŲ :))

P.S Gal būt savaitgalį sulauksite mano naujos istorijos su Joe Sugg :)

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now