Skyrius - 23

5.7K 316 8
                                    

*Alishos pozicija*
-Na, viskas prasidėjo 2013 metų rugpjūčio pabaigoje. Į miestą atsikėlė paprasta mergina Josephine dviejais metais vyresnė už mus visus, liaunos figūros, ilgų šviesių plaukų, skaisčiai žalių akių, tobulos šypsenos. Ji susibendravo su mumis visais, o Niall ji patiko iš pirmo žvilgsnio, ji irgi jam buvo miela, rodė dėmesio ypatingai daugiau nei kitiems vaikinams, visi iškart pamanė, kad jai jis irgi krito į akį. Nepraėjo nė pora mėnesių jis įsimylėjo Jose: dovanojo jai gėles, papuošalus, vedėsi į kavines, visokius atrakcionus, vežėsu į festivalius. Viskas buvo gražu iki 2013 metų pabaigos. Paaiškėjo, kad ji čia tik tiek trumpai buvo pas močiutę, kol tėvai susitvarkys santykius, o prieš išvažiuodama, naujųjų metų išvakarėse, išpylė jam viską tiesiai šviesiai, kad Josephinei Niall buvo reikalingas, tik pasismaginti, išnaudoti dėl dovanų, kelionių ir galiausiai, kad ji turi vaikiną tame mieste kur visada gyveno ir kur sugrįžo. Jose išvažiavo, o Niall susidėjo su T.J, Howard ir Leo, per vieną vakarėlį jie netikėtai susipažino. Niall pradėjo rūkyti žolę, tatuiruotis, įsivėrė auskarą į lūpą ir pradėjo mylėtis su visomis merginomis iš eilės, kurios jam atsiduodavo. Jis nesileidžia į santykius, jis sakė, kad nebemoka mylėti, jog vietoj širdies dabar tuščia vieta, nors visi žinome, kad jis bijo įsimylėti, todėl ir mano, kad tu tokia pat kaip ir Josephine. Štai ir tokia istorija, kurią aš žinau. - Louis susikišo rankas į treninginių kelnių kišenes.
-O iš kur tu viską žinai? - pasirėmiau į vien pavėsinės koloną.
-Aš ir Liam esam jam artimiausi draugai, kuriais jis pasitiki, todėl ir visą pusmetį buvau šalia jų. Manau, jis kada nors sutiks merginą, kurią pamils ir ji padės pamiršti Jose, nes ji tikrai pasielgė nežmoniškai su Niall. Jis buvo toks naivus ir geras, geriausias iš mūsų visų, dešimt, žmonių, ankščiau jis nė musės nebūtų nuskriaudęs, o dabar matai kaip su tavimi pasielgė dėl keleto drabužių. Jis pasikeitė labai pasikeitė ir daug laiko užtruks kol tu įrodysi jog esi netokia kaip Josephine ir jis priims tave į savo draugų ratą.
-Man kažkaip nerūpi ką jis galvoja apie mane, tai yra jo asmeninis reikalas. - perbraukiau pirštais per plaukus.
-Žinok matosi, kad tau jis krito į akį, nes manau, jei prieš merginą kas nors taip pasielgtų, ji tikrai nebūtų vienoje patalpoje su tuo žmogumi. Nors jis beveik visoms miesto merginoms kritęs į akį, o kitos dėl jo net alpsta. - Louis papurtė galvą išsiepdamas.
-Aš esu toks žmogus, kuris yra pratęs prie skausmo. - šyptelėjau ir tada prisiminiau, kad jis apie mano terapijas nieko nežino. Geriau ir nesakysiu.
-Matosi iš tavo akių ir elgesio. Gerai, eime vidun. Eleanor dar pagalvos, kad sukam romaniuką. - pamerkė akį ir apsisuko eiti į vidų, o aš jam iš paskos.
-Ačiū, kad viską papasakojai. - padėkojau prieš pat įeinant į vidų.
-Nėra už ką. - uždariau lauko duris.
-Va kur jūs! - mus pasitiko Nash. - žiūrėsim visi filmą, jūsų tik ieškojom.
-Koks filmas? - pasidomėjau sekdama jį.
-Nežinau, panos išrinko, o po to bernai rinks.
-Tokia tradicija. - Nash ir Louis kaip vienas pasakė ir abu susidaužė kumščiais.
-Radau, kieme abu tikriausiai rūkė! - Nash sukrito ant sofos, o Louis atsisėdo greta Eleanor ant sėdmaišio. Man nebuvo vietos ant jokių sofų.
-Sėsk greta Jask ir Niall ant grindų. - Harry parodė į priekį sofos. Linktelėjau ir atsisėdau tarp vaikinų, nes ten buvo didžiausiais tarpas.
-Koks filmas? - pasilenkiau prie Jack.
-Su meile, Rouze. Žinai seilionės. - numojo ranka ir ant mano kojų padėjo dubenį su popkornais. - Tu viduryje sėdi, todėl ir saugok.
----
-Kas čia per nesąmoningas filmas?! - užbaubiau viduryje filmo, kai galutinai suvokiau, kad romantika ne man, tai suknistai banalu!
-Nu, didesnio šūdo negalėjot surasti! - Niall man pritarė.
-Bent vienu dalyku sutaria. - Nash pakilnojo antakius, o aš tik pavarčiau akis.
-Šššš! - visos merginos sušnypštė lyg gyvatės aš iškėliau rankas pasiduodama ir greit iš kelnių kišenės išsitraukiau telefoną ir įsijungiau žaidimą. Nepraėjus nė kelioms minutėms telefonas buvo išplėštas iš mano rankų ir atsirado Niall rankose.
-Ei! - pusbalsiu riktelėjau.
-Įdomus žaidimas. Aš pažaisti irgi užsimaniau. - Jis iniko į žaidimą, o aš suraukiau nosį ir sukryžiavau rankas ant krūtinės. Nei filmas įdomus, nei su telefonu galiu pažaisti. Čia tai gyvenimas!
-Išsikrovė. - telefonas atsirado mano rankose po gero pusvalandžio. Paspaudžiau atrakinimo mygtuką. - Sakiau, kad išsikrovęs.
-Uh. - suurzgiau ir padavusi dubenį su popkornais Jack atsistojau. Tiesiu taikymu nunešiau pakrauti telefoną, nes jei mama skambins ir aš neatsiliepsiu jai pakriks nervai. Stovėjau prie staliuko ir laukiau bent 1%, kad galėčiau įjungti telefoną. Nervingai trypiau vietoje ir pagaliau jį galėjau įjungti.
-Ko čia taip trypčioji? - mane privertė krūptelti Niall balsas.
-Kai kas iškrovė mano telefoną. - burbtelėjau ir padėjau įjungtą telefoną ant staliuko.
-O gal aš norėjau jį iškrauti? - jis artėjo prie manęs, o aš klausiamai susiraukiau. - Kitaip tu būtum čia neatėjus. Žinojai, kad prie Horan negalima nešioti palaidinių su tokiomis iškirtėmis, nes tai mane užveda?
-Ką čia pezi, Horan? - sutrikau.
-Nu tu per daug lankstaisi ir šiaip rodai savo figūrą. - jis mane prirėmė prie palangės.
-Gal ramiau? - atrėmiau rankas į jo krūtinę, kad mus skritų kuo didesnis atstumas.
-Aš ir taip pakankamai ramus. - jis lenkėsi prie manęs. Jo lūpos greit susitiko su manosiomis.
-Po velniais! Dar vieni per tą pačią dieną! Gal hormonai jums siaučia visiems?! - balsas, nuo durų, privertė Niall nuo manęs atšokti...
****
Kai ką kankina nemiga :D
Vėl palikau intrigą muochacha :D
Šiaip tokia nuobodoka, bet ne esmė.
With love An Irish wife ❤

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now