*Alishos pozicija *
-Kelkis! - mane kažkas stipriai pakratė ir aš greit pašokau iš miegų į kažką stipriai trenkdama galvą. Geriau prasimerkusi apsidairiau ir suvokiau, kad aš vis dar esu Horan mašinoje, prie savo namų.
-Kiek valandų? - nusižiovojau ir pasitryniau pakaušį.
-Penkta ryto. Ilgiau nelauksiu kol tu miegosi. Man irgi reikia pasiruošti į mokyklą. - linktelėjau ir išlipau iš automobilio. - Iki rytojaus ir jei pamatysiu Michael lendant prie tavęs pasakysiu Liam.
-Kai man rūpėtų. - užtrenkiau dureles ir nukulniavau į vidinį kiemą. Sustojau prie kopėčių ir suvokiau, kad jo automobilyje palikau savo kožą. Velnias, o nei numerio neturiu, kad paskambinčiau ir liepčiau parvežti.
Parsiropščiau į kambarį ir net nėjau miegoti. Patraukiau iškart į vonią praustis ir ruoštis į mokyklą.
-----
-Ei, nemiegok. - man į ranką kumštelėjo Jack per geografijos pamoką.
-Aha. - pasitryniau akis.
-Ką tu veikei naktį, kad miegi? - atsisuko į mane ir vėrė žvilgsniu.
-Su Horan buvau vakarėlyje. - atsiverčiau vadovėlį, kad mokytoja nežiūrėtų į mane.
-Su Horan? - išsižiojo. Linktelėjau. - Kokia jis čia proga tave vežėsi?
-Ale Sierra negali, tai mane pakvietė. Nesigilink.
-Įdomu kažkaip. Jis niekada merginų nekviečia išskyrus Sierros.
-Ai nerūpi. Pirmas ir paskutinis kartas kai einu su juo kur nors.
-Pasakei ir pati nepatikėjai. - prunkštelėjo ir toliau klausėsi ką mokytoja pasakojo.
Paišiau paraštėse neaiškias linijas ir galvojau kodėl aš taip pasidaviau matematikos mokytojui? Jaučiuosi lyg kokia paleistuvė. Leidausi bučiuojama mokytojo, bet kodėl Horan neleido man taip elgtis ir taip supyko? Taigi, jis manęs taip nekenčia ir vis kenkia. Uh, kaip viskas man painu.
-Einam po pamokos į kavinukę su visais, nes laisva pamoka visiems išskyrus Liam, Sophia ir Nash? - Jack pabaksnojo mane tušinuku.
-Ką? Aha, gerai. - linktelėjau susivokusi.
-Kas tau darosi? Matau, kad kažkas slegia tavo galvelę. - pavėlė mano plaukus.
-Nieko, viskas gerai. - pasitvarkiau suveltus plaukus.
-Aha aš ir taip sakyčiau. - palinksėjo galva ir vėl nusisuko nuo manęs.
------
-Kas tau yra? - man į ranką kumštelėjo Kamila.
-Ką? - pabudau iš transo.
-Tu savo kavą maišai jau geras tris minutes. - pakėliau akis nuo kavos ir su manimi susitiko Horan žvilgsnis. Jis tikrai nujautė apie ką aš galvoju, nes jo veidą puošė kalta šypsena.
-Viskas gerai. Tiesiog, neišsimiegojau. - nusukau žvilgsnį nuo Horan ir gurkštelėjau kavos.
-Ai nu gerai tada. - linktelėjo ir toliau įsiliejo į pokalbį su Elenor ir Ema.
-Alisha, tu pas mane automobilyje palikai savo kožą. - Niall prabilo ir visų klausiami žvilgsniai buvo susmeigti į jį, lyg klaustų: " Ką Alisha veikė su tavimi?". - Ko jūs čia žiūrit? Ji buvo su manimi vakarėlyje, nes Sierra negalėjo.
-Wouw! Nuo kada tu vežiojiesi kitas merginas į vakarėlius, o ne Sierra? - nusistebėjo Harry, o Niall sukando savo lūpos auskarą.
-Koks tavo reikalas, Harry? - suurzgė ant vaikino.
-Gerai aš tik klausiu, nesikarščiuok! - suskėsčiojo rankomis garbanius.
-Užknisat. Ką aš negaliu jokios merginos vežtis į vakarėlį? Gi jis nieko nereiškia. Ar aš nusivešiu ar ten susirasiu. Kvailiai jūs esat. Alsiha, einam paduosiu tavo striukę. - linktelėjau ir pakilau kartu su Niall nuo stalo. Pasiėmiau kuprinę ir nusekiau paskui pro duris.
-Kur tavo automobilis? - apsidairiau gatvėje, bet jo BMW nemačiau.
-Prie mokyklos. Nekenčiu būti su jais kai reikia teisintis. - Niall prisidegė cigaretę ir paspyrė akmenuką.
-Mmm. - ėjau tyloje, susikišusi rankas į sarafano kišenes.
-Aš turėčiau atsiprašyti kaip elgiausi su tavimi pirmosiomis dienomis. Man nederėjo. - Horan pavėlė plaukus spausdamas tarp lūpų cigaretės filtrą.
-Viskas gerai. Aš pratusi prie tyčiojimosi ir tokių panašių nesąmonių. - šyptelėjau, bet tikrai nenuoširdžiai.
-Todėl ir pjausteisi? - Niall numetė cigaretę ant žemės ir sutrypė ją.
-Nenoriu apie tai kalbėti. To nedarau savaitę, todėl ir stengiuosi neprisiminti. - pasitaisiau apyrankes, kurios slėpė randus.
-A gerai. - likusį kelią ėjome tyloje. Stebėjausi kodėl Niall manęs atsiprašė ir dar maloniai bendravo? Gal būt Liam ji paspaudė? Ne, nemanau, Liam pats jo bijo.
-Imk. - Horan ištiesė man odinukę ir užrakino savo automobilį.
-Ačiū. - šyptelėjau ir sugniaužiau savo rankose.
-Einam? Vistiek dabar matematika. Man labai įdomu kaip išsisuksi nuo mokytojo. - nusikvatojo Horan kai įėjome į mokyklą. Koridoriais jau vaikščiojo mokiniai, bet kaip taisyklė visi traukėsi Niall iš kelio.
-Pupuliuk!! - iš kažkur pasigirdo cypiantis Sierros balsas ir tik man spėjus sumirksėti ji buvo užsikorusi ant Niall kaklo.
-Eik tu nuo manęs. - Horan nukėlė ją nuo savo kaklo.
-Kas yra? Nejau dėl šitos tu mane palieki? - susiraukė ir su pasišlykštėjimu parodė į mane.
-Mes net nebuvome pora ir tikrai ne dėl jos, ji man per šventa. - kas po velniais jam darosi su ta šventa?!
-Mažuti, aš žinau, kad grįši pas mane, o aš tavęs lauksiu. - išsišiepė ir nuėjo link savo spintelės.
-Uh kaip ji mane knisa. - burbtelėjo. - Eini? - linktelėjau ir sekiau paskui jį.
-Galiu paklausti? Kodėl tu su ja jei ji tave nervina?
-Seksas ir viskas. - patrūkčiojo pečiais, lyg tai būtų natūralu.
-A aišku. - nutęsiau. Daugiau nekalbėjome iki matematikos kabineto.
Tik įėjau pro duris mane pasitiko gašlus mokytojo žvilgsnis ir šypsena per visą veidą. Velnias prisidirbau...
***
Laukiu jūsų nuomonių apie dalį.
Be to dalys dažniausiai bus tik kas antrą dieną, nes tuo pačiu rašau istorijos Don't worry, be happy 5 sezoną "Forever".
With love Er :*
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️