Skyrius - 21

6K 323 10
                                    

*Alishos pozicija*
-Viską pasiėmei? - prie  Jack automobilio trynėsi mama kol jis dėjo mano daiktus.
-Nu viską pasiėmiau. Tu taip neisterikuok, mam. - atsidusau ir pasitaisiau šaliką.
-Nebijokit ponia, Furtado. Prižiūrėsiu aš ją. - išsišiepė Jack. Sumurmėjau be garso "kvailys", o jis pradėjo juoktis. Sakiau, kad kvailys.  - Viskas, turime važiuoti, nes visi jau išvažiavo prieš pusvalandį, o kelias irgi tolimas.
-Iki, mam, pasimatysime po savaitės. - apsikabinau su ja ir greit įsėdau į automobilį. Pradės po to seilėtis kaip su mažu vaiku. - važiuok tu greičiau, kad nepersigalvotų dar ji. - burbtelėjau ir paleidau muziką per visą automobilį.
-Kokia miela tavo mama. - Jack sucypė mergaitišku balsu.
-Eik velniop. - pliaukštelėjau jam per galvą ir pasirėmiau vėl į langą.
-----
Sustojome prie milžiniškos sodybos, viduryje kiemo buvo dviaukštis namas, šalia mažas namukas, kaip supratau pirtis, visą kiemą juosė milžiniška tvora. Kieme jau stovėjo Liam, Nash ir Niall automobiliai, o iš namo vis išeidavo visi pasiimti daiktų.
-Vėluojam. - Jack nusijuokė kai sustojome už Horan automobilio.
-Pff. - suprunkščiau ir išlipau iš automobilio.
-Maniau, kad jis tave į mišką nuvežė. - prie manęs pribėgo Sophia ir apkabino.
-Gintis moku. - nusijuokiau.
-Einam padėsiu nunešti tavo daiktus. - nuėjome prie bagažinės. - Tikriausiai jau žinai, kad būsi su Niall viename kambaryje. - linktelėjau. - nesijaudink, paruošiau tau atskirą antklodę.
-Gerai. - pasiėmiau kuprinę su savo daiktais, kompiuterį ir mėgstamiausią dekį, o Sophia paėmė mano kitą tašę.
-Maisto ir gėrimų pripirko vaikinai kokiam mėnesiui į priekį. Svarbiausia sotūs ir pagėrę. - įėjome į vidų. - Visi vaikinai svetainėje arba miega kambariuose, todėl taip ramu, viskas prasidės į pavakarę. Eime palydėsiu į tavąjį kambarį. - nusekiau paskui Soph į antrą aukštą. Čia tikrai pakankamai erdvi sodyba. - Tau sekasi, nes kambarys tolimiausias ir mažiausiai girdimas triukšmas. Žinai, kad visi Horan bijo, todėl jis prieš porą metų pirmas rinkosi kambarį, o dabar viskas nesikeičia. - sustojome prie pravirų kambario durų, o iš to kambario skverbėsi tyli muzika.
-Ačiū, kad palydėjai. - atsidusau ir grynai pravėriau duris. Niall gulėjo išsidrėbęs per visą lovą ir žaidė su kompiuteriu.
-O labas, lėlyte. - išsišiepė iki ausų. Kažkam labai gera nuotaika.
-Gerai, tu įsikurk, po to ateik į virtuvę, ten mane rasi. - linktelėjau ir Sophia padėjusi daiktus išėjo.
-Kaip čia tu pabėdusi nuo manęs savo noru sugrįžai? - iškėlė vieną antakį.
-Nesusireikšmink, nebuvo daugiau kambarių. - numečiau dekį ant lovos, o kompiuterį padėjau ant stalo. - Kuri spinta tavo? - parodžiau į dvi nedideles spintas.
-Abi. - patrūkčiojo pečiais.
-Nemanau. - atidariau pirmą pasitaikiusę ir išverčiau jo drabužius ant grindų. Jis staigiu judesiu atsidūrė priešais mane prispausdamas mus prie tos spintos.
-Rinksi. - suuzgė.
-Nemanau. - pavarčiau akis.
-Prieš mane akių niekas nevarto. - mano žandikaulį pervėrė skausmas nuo Horan rankos. - Lėlyte, ši savaitė tikrai tau nebus saldi, jei nedarysi kaip liepsiu. Supratai? - prisimerkė paslėpdamas savo pajuodusias akis. Tylėjau ir nieko nesakiau. Aš pratusi prie skausmo. - Aš klausiu ar supratai? - jis patraukė mane truputį nuo spuntos ir trenkė į ją. Pajaučiau ganėtinai stiprų skausmą galvoje, tai tikriausiai buvo nuo priklijuotos metalinės pakabos ant durų. Linktelėjau ir užsimerkiau, kad nepravirkčiau, negalėjau kęsti tokio stipraus skausmo žandikaulyje ir galvoje.
-Uh sugadinai man nuotaiką. Sutvarkai čia viską kol grįšiu. - Jis paleido mano žandikaulį ir greit dingo iš kambario.
Jam tik išėjus aš priklupau prie jo drabužių ir drebančiom rankom juos rinkau. Ašarų nelaikiau, vistiek niekas jų nepamatys.
-Mačiau kaip Niall piktas išė...lėlyte, kas nutiko? - klydau. Kambaryje atsidūrė Liam ir pamatęs mane priklupo priešais.
-Nieko viskas gerai. - stengiausi laikyti kuo stabilesnį balsą.
-Meluoji. Pažiūrėk į mane. - lėtai pakėliau galvą ir jis greit susiraukė. - Čia jis tau padarė? - palietė žandikaulį. Suinkščiau dėl skausmo, bet nesupratau ką jis turi omenyje. Greit pašokau nuo grindų tiesiai prie veidrodžio. Mano visas žandikaulis buvo mėlynas nuo jo tvirtų rankų.
-Jis supyko, kad išmečiau jo drabužius. - nusišluosčiau ašaras.
-Ir taip reikėjo padaryti tik dėl suknistų drabužių. - palietė mano galvą. - čia prakirsta. Einam pas merginas, jos viską sutvarkys.
-Ne. - papurčiau galvą.
-Einam tik. Dabar visi vaikinai lauke, tai niekas nepamatys. Palik tuos drabužius pats susitvarkys ir tu tikrai su juo nemiegosi čia. Jis neš savo subinę į svetainę nieko nežinau. - linktelėjau ir nusekiau paskui jį į apačią
-------
-Jis nesveikas. - Eleanor tepė man nemažą makiažo sluoksnį ant žandikaulio, o Kamila valė prakirstą galvą. -Privalo tavęs Atsiprašyti. Taip elgtis negalima. Neleistina. Tu mergina.
-Žinau. Kaip atsitiko, taip. Nieko nebepakeisim. - toliau sėdėjau tylėdama kai pro virtuvės duris įėjo kitos merginos.
-Sutvarkėm ir tavo, ir jo daiktus, o čia nuo kambario raktas. Neleisk jo ten. - Ištiesė man nedidelį raktelį.
-Tai vaikiška merginos. - tyliai nusijuokiau.
-Bet veiksminga. - papūtė lūpas Ema.
-Nu gerai.
-Viskas baigėm. - Eleanor susidėjo visas savo makiažo priemones. - dabar eik apsirenk kažką šilčiau ir eisim į lauką, nes ten jau turėjo būti paruošti kepsniai.
-Aš nesu alkana. - atsistojau nuo kėdės.
-Tavęs niekas neklausia. Greit eini. - linktelėjau ir nuėjau į kambarį. Iš pradžių patraukiau tiesiai prie veidrodžio. Melynės buvo paslėptos, bet vistiek galima suprati, kad kažkas ne taip. Pasiėmiau nuo lovos pončą ir išėjau iš kambario. Namuose nieko nebuvo, todėl turėjau viena eiti ten.
Kieme visi beveik buvo susėdę prie stalo, tik Niall ir Louis rūkė prie tvoros.
-Labas ko dar nemačiau. - šyptelėjau.
-Sveika, lėlyte. - kaip vienas pasisveikino Harry ir Nash.
-Čia neužimta? - parodžiau į kėdę.
-Ne. - papurtė galvą Sophia. Atsisėdau ir tuo metu prie stalo atsirado Niall. Jis pažvelgė tai į mano žandikaulį, tai į akis. Jis nesitikėjo, kad aš iš  vis išeisiu iš kambario. Netikėta ką, Horan?
****
Yay!! pagaliau baigiau!!!
Laukiu nuomonių ir ačiū, kad skaitote :*
With love An Irish wife :*

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now