*Alishos pozicija*
-Aš dar turiu nuvažiuoti į Harry ir Kamilos namus, nes pas juos yra mano buto raktai. – Sustojau prie automobilių stovėjimo aikštelės, kur buvo mano automobilis.
Jau buvo netoli vidurdienis ir mes po pusryčių nusprendėme pasivaikščioti po centrinį parką, o dabar važiuoti pas mane, pasiimti keletą daiktų ir važiuoti prie kokio vandens telkinio, o ne kiurksoti mieste, tarp mūrinių pastatų.
-Tai galime užvažiuoti, jei neturi atsarginių. Kaip tik pasisveikinsiu su jais, senai matėmės, tiksliau per mano atsisveikinimo vakarėlį. – Tal linktelėjo patraukdamas ranką nuo mano liemens.
-O kaip tavo automobilis? – pasidėjau rankinę ant savo automobilio kapoto ir joje pradėjau ieškoti raktelių.
-Alisha, aš tik vakar grįžau, nespėjau nei automobilio iš tėvų garažo pasiimti, čia atvažiavau su Uber, o po pusryčių planavau važiuoti pas tėvus. – Tal nusijuokė ir pakankamai kvailo mano klausimo. – Tu kaip visada su savo keistais klausimais.
-Žinau. – nusijuokiau kartu su juo ir atrakinusi transporto priemonę padaviau jam raktelius. – vairuosi tu šiandien. – mirktelėjusi įsėdau į keleivio vietą ir prisisegiau diržą. Tal užvertęs galvą atsiduso ir atsisėdo už vairo. – Tikiuosi, kad pameni kur randasi jų namai.
-Nesijaudink, pamenu, ne pirmą kartą esu Londone, Alisha. – Vaikinas mirktelėjo man ir išsuko iš automobilių aikštelės.
Man ir Tal besišnekučiuojant kelias neprailgo ir net nepastebėjus mes jau buvome prie Kamilos ir Harry namų. Kieme buvo abiejų automobiliai, tai reiškia, kad abu yra namuose, kas bebūtų keista jų, kaip sužadėtinių, šeimoje. Abu yra apsivertę vestuvių planavimu, o jei ne, tai turi dešimtis susitikimų darbo reikalais arba su draugais, tarp kurių dažniausiai būnu aš.
-Eime? – atsisegusi diržą išlipau iš automobilio ir mano pavyzdžiu pasekė Tal. – Pamatysi kaip Harry pasikeitė. – Nusijuokiau prisiminusi tą dieną kai jis pasiryžo nusirėžti savo ilgus plaukus.
-Ta prasme pasikeitė? – Tal pabeldė į duris.
-Pamatysi. – mirktelėjau jam ir nelaukusi užėjau į namus. – Kamila! Harry!- iš svetainės išgirdau žingsnius ir greit pasirodė pats Styles.
-Alisha. – jis mane stipriai apkabino, bet greit atsitraukė pamatęs Tal. – Sveikas sugrįžęs į lietingąją Angliją.
-Sveikas, jau pasiilgau tokio oro. – Harry pastebėjo kaip Tal sutrikusiai spokso į jo plaukus.
-Visiems tokia reakcija būna pamačius juos, bet greit priprasi. – numojo ranka. – atvažiavote raktų? -linktelėjau.
-Važiuosime prie kokio vandens telkinio truputėlį vėliau, nes labai gražus oras lauke, gal jūs irgi norėtumėte? – Pažvelgiau klausiamai į Tal ar jis tam neprieštarauja ir vaikinas tik papurtė galvą pritardamas man.
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️