Skyrius - 17

6.2K 324 13
                                    

*Alishos pozicija*
Kuo toliau, tuo labiau nekenčiu matematikos pamokų. Kiek pakeliu akis mano žvilgsnis susitinka, su mokytojo gašliu žvilgsniu ir prieš akis iškyla tas vakarėlis, todėl esu priversta visada buti nuleidusi galvą, o tai knisa.
Paišiau paraštėse rutuliukus kai prieš mano akis išdygo sulankstytas lapelis. Pasiėmiau jį į rankas ir kuo nepastebimiau išlanksčiau:
"Važiuojam į vakarėlį už miesto?"
Pasisukau į Niall pusę, jis apsimetė lyg net ne jis būtų raštelio autorius. Kodėl jis mane kviečia į kažkokį vakarėlį ir dar už miesto? Kažkaip nelogiška. Pasiėmiau nuo sąsiuvino tušinuką ir suraičiau lapelyje atsakymą:
"Pasikviesk Sierra. :)"
Pastūmiau jam atgal lapelį. Vaikinas išlankstęs lapelį perskaitė turinį ir jo veide sužaidė šypsenėlė. Ilgai netrukus gavau atsakymą ant kito lapelio.
"Tu manęs nedomini, tu domini mano draugą Leo. "
Pagalvojau keletą akimirkų.
"Gerai važiuosiu jei esu įdomi tavo draugui. :)"
Padaviau jam lapelį ir tuo momentu suskambo skambutis iš pamokos.
-Dešimtą būsiu prie tavo namų. - Niall greit dingo iš klasės, o aš neskubėdama dėjausi daiktus į kuprinę. Šiandien mokykloje nėra nė vienos iš mano draugių, nes jos šoka kažkokiose varžybose, todėl esu viena. Kaip nekeista. Ankščiau visada buvau viena. So.
-Alisha. - jau buvau prie pat kabineto durų, kai jas man užtrenkė prieš pat nosį matematikos mokytojas.
-Mokytojau. - sumikčiojau ir atsitraukiau nuo durų. - Kažkas atsitiko?
-Manau, kad taip. Tau reikia papildomų matematikos pamokų, nes kontrolinio rezultatai nedžiugina. - mokytojas pasirėmė į suolą.
-Bet aš surinkau 95/100 procentų. - sutrikau.
-Šiaip turėjo būti tik 70%, tačiau dėl tavo gražaus veidelio aš pakėliau pažymį. - mokytojas išsitiesė ir keliais žingsniais priartėjo prie manęs. Nugurgiau seilę ir paėjau kelis žingsnius atgal.
-Aš pasitaisysiu. Dabar galiu eiti? - traukiau link durų. Noriu kuo greičiau iš čia dingti.
-Ne, negali. Mes nepabaigėme, ką buvome pradėję vakarėlyje. - jis vis labiau artėjo, o aš traukiausi atgal. Dar keletas žingsnių ir mano nugara susidūrė su durimis. Nežiūrėdama bandžiau užčiuopti rankeną kol mokytojas artėjo link manęs prikandęs apatinę lūpą.
-Nesivargink. Užrakinta. - jis pasirėmė viena ranka prie mano galvos. Žiūrėjau į jo akis ir jaučiau kaip virpu nuo baimės. - Kokia tu graži mergina. - pajaučiau mokytojo ranką ant savo kojos, po uniforma. - Manau mums kas nors pavyktų. - giliai šnopavau kol mokytojo ranka kilo aukštyn. Bijojau net pajudėti, nežinia ką jis man gali padaryti.
-Jūs mokytojas aš mokinė. Negalima taip elgtis. - sumurmėjau vos girdimai.
-Galima. Tau tuoj aštuoniolika. Skaičiau tavo kaip mokinės bylą. - vyriškis, nors jis labiau buvo panašus į vaikiną palinko link mano kaklo ir išpūtė šiltą orą. Stovėjau it įbesta ir žiūrėjau į langą. Greičiau tas košmaras pasibaigtų.
Jaučiau švelnius mokytojos bučinius kai suskambo mano telefonas, privertęs jį atsitraukti. Išsiėmiau jį iš kišenės. Nežinomas numeris.
-Klausau. - lėtai sumirksėjau.
-Kaip sekasi su Michael dulkintis klasėje? - pasigirdo pašaipus Horan balsas. Tas mažas suskis.
-Puikiai. - mano balsas buvo pritvinkęs sarkazmo.
-Maniau, reikia pagalbos padedant tave iš ten išlaisvinti. - Niall apsimestinai buvo rūpestingas.
-Labai reikia. - atsidusau ir žiūrėjau į mokytojo veiksmus. Jis trypė koja ir laukė pasibaigiančio mano pokalbio, kad vėl galėtų priekabiauti.
-Palauk. - pokalbis baigėsi ir aš atsidususi įsidėjau telefoną į kišenę.
- Galiu gal eiti? - viltingai paklausiau.
-Ne, mažute. - kodėl aš nesu tokia tvirta ir negaliu pasipriešinti tokiems dalykams? Giliai įkvėpiau ir užsimerkiau, kad nematyčiau jo kraupios šypsenos. - Niekas nebėga nuo Michael. - mokytojas vėl artėjo prie manęs kai klasėje pasigirdo dūžimo garsas ir per langą įskriejantis akmuo. Tikrai išradinga Horan.
-Kas per? - Michael atšokęs nuo manęs nubėgo prie lango, o aš pasinaudojusi proga pagriebiau nuo jo stalo raktą ir skruodžiau iš klasės. Nubėgusi iki laiptų sustojau ir gaudžiau kvapą kol mano telefone supypsėjo pranešimo garsas.
Nežinomas numeris:
"Dabar per tave Ian arba mano mama turės sumokėti už langą, o aš esu paliktas po pamokų. Turėsi atsilyginti, lėlyte. :) "
Šaunu, per mane prisidirbo didžiausias mokyklos šiknius, nors pala, manau jam tai ne naujiena. Jis to nusipelnė, pats kvailys sugalvojo.
-Labas, lėlyte. - mano apmąstymus nutraukė Liam veidas išdygęs prieš mane.
-O labas. - greit sumirksėjau.
-Girdėjai? Horan išdaužė tavo matematikos mokytojo klasės langą nežinia dėl ko. - ėjome koja į koja link spintelių, kurios buvo netoli viena kitos.
-Yeah. - linktelėjau.
-Kažkas nutiko? - Liam žengė žingsnį prieš mane sustabdymas mus.
-Ne nieko. Viskas gerai. - šyptelėjau dirbtinai.
-Sakyk. Gali manimi pasitikėti. - jis uždėjo ranką ant mano peties. Manau nepakenks jai jam pasakysiu.
-Tik niekam nesakyk. - linktelėjo. - Niall paleido į langą akmenį, nes mokytojas Michael lenda prie manęs ir šiandien užrakino mus klasėje abu ir bandė pasinaudoti. - tryniau nervingai delnus.
-Čia tai wouw. Bet iš kur jis sužinojo, kad tu ten? - patrūkčiojau pečiais ir toliau ėjome link spintelių. - Nenuspėjamas tas Horan. - nusijuokė papurtydamas galvą. - Kaip tu pati jautiesi?
-Kaip nors išgyvensiu. Nieko nespėjo padaryti. - atsidusau su palengvėjimu.
-Manau turėsi jam padėkoti. Vis gi jis išgelbėjo tavo kailį.
-Žinau. - linktelėjau.
-Nu gerai. Pasimatysime vėliau. - Liam nužingsniavo prie savo spintelės, o aš sustojau prie savosios. Sudėjau nereikalingas knygas ir vėl supypsėjo mano telefonas.
Nežinomas numeris:
"Spėk kas per tave liks savaitę be žolės, nes turės sumokėti pats už langą, lėlyte? :) "
Greit užsivadinau nežinomą numerį į Horan ir atrašiau.
Aš:
"Galiu sumokėti už langą jei reikia."
Horan:
"Ne, aš pats sudaužiau, o už išgelbėjimą atsidėkosi kitaip per vakarėlį, lėlyte. Mano draugas Leo palauks tavęs. :) "
Uh, koks kvailys. Neatrašiau į žinutę ir usžimetusi kuprinę ant peties išėjau iš mokyklos. Prie jos kampo rūkė pats Horan ir pamatęs mane tik šyptelėjo savo palaptinga šypsena. Pavarčiau akis ir nuėjau toliau nuo mokyklos link namų...
*****
BOOM!!!
Nauja dalis netikėtai!!!
Laukiu jūsų nuomonių :*
With love An Irish wife :*

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now