*Alishos pozicija*
Gulėjau po sunkios dienos mokykloje, svetainėje, ant sofos, ir per Twitter jau pora valandų rašinėjausi su Joe. Jis tikrai labai nuostabus vaikinas. Studijuoja renginių organizavimą, turi jaunesnę seserį, jo tėvai išsiskyrę, kaip ir mano, mėgsta krepšinį, futbolą ir važinėja riedlente.
@JoeSexySugg:
Tu esi labai nuostabi mergina. Nesuprantu kodėl tu neturi vaikino? Manau, kad visi tavo mykoklos vaikinai akli :/
@AlishaMar69:
Na, aš nesu tokia faina, kokia atrodau. Mano gyvenimas toks nėra kaip atrodo iš šono.
P.S aš dabar per tave raustu... :')
@JoeSexySugg:
Gal nori susitikti šiandien ir pasipasakotum man, kas tave slegia? ;)
@AlishaMar69:
Žiūrint kelintą valandą, nes truputėlį reikalų turiu. T.Y paruošti namų darbus -.- Be to, nesu linkusi atsiverti asmeninėmis temomis.
@JoeSexySugg:
Gal už poros valandų? Spėsi pasiruošti?
@AlishaMar69:
Galim ^^ susitinkam Starbucks prie riedlenčių parko.
P.S aš mėgstu Frapucino su karamele :D
@JoeSexySugg:
Gerai, lauksiu tavęs su puodeliu Frapucino ir karamele :* Čiau :*
@AlishaMar69:
IKI :* :*
Tik užverčiau kompiuterį kažkas pasibeldė į duris . Numečiau loptop ant sofos ir nubėgau link durų. Pasistiebiau ir pažiūrėjau per akutę. Ten stovėjo Liam. Ką jis čia daro? Lėtai atvėriau duris, o jo veide užsiplieskė šypsena.
-Sveika. Turiu tavęs labai didelį prašymą.
-Nu klausau. - atsirėmiau į durų staktą.
-Galėtum man padėti truputėlį su prancūzų rašiniu. - iškėlė mėlyną papkę į orą, kurioje kaupėme viską ketvirčio baigiamajam rašiniui ir kaip nenuostabu aš jau jį buvau pasirašius, nes poryt turim pristatyti.
-Nebent valandą ir ryt keletą valandų. - praleidau jį į vidų.
-Ačiū! Tu mano gelbėtoja! - nusispyrė batus ir pasikabino savo paltą.
-Eime greičiau. - nusivedžiau jį į savo kambarį.
-Ko taip skubi? - nustebo atsisėdęs prie stalo.
-Už poros valandų eisiu į susitikimą į Starbucks prie parko su tokiu Joe. - atsisėdau greta jo ir peėmiau iš rankų papkę.
-Joe Sugg? - susiraukė.
-Jo, o kas yra? - sutrikau. Iš kur Liam jį pažįsta.
-Ne nieko. - papurtė galvą. - Gerai pradedame mokytis, gi tavęs laukia pasimatymas. - pakilnojo antakius.
-----------
-Viskas šiandien pakaks. - ištiesiau jo užrašus. - pabaik namie planą susidaryti, o ryt parašysim tą prakeiktą rašinį.
-Ačiū tau labai! Gerai, dabar bėk ruoštis. Sėkmės! - atsistojo nuo kėdės. - Pats rasiu išėjimą. - Liam greit išėjo iš kambario.
*Liam pozicija *
Tik išėjau iš Alishos namų paskambinau Niall, kad papasakočiau apie ta paleistuvį Joe Sugg. Žinau, kad blondinui tai labai nepatiks, man irgi tai nelabai patinka.
-Ko nori? Aš miegu. - po keleto signalų, kitame laido gale pasigirdo prikimęs Horan balsas.
-Alsiha eina į pasimatymą su Joe Sugg. - sustojau prie savo namų vartų, nes pas tėvus yra kažkokie svečiai ir negalėčiau ramiai kalbėti telefonu.
-Nu ir kas? Jie šiandien ryte susipažino. Vienas į kitą atsitrenkė.
-Niall, visi žinome, kad tu jos nori, o Sierra buvo tik marionetė tavo spektaklyje. Gal niekas to nepastebėjo, bet tu manęs neapgausi, aš vienintelis tave taip gerai iš visų pažįstu.
-Wouw, kokie mes protingi. Tai kas, kad aš norėčiau jos? Aš gi dabar su Sierra. Gi ji dabar mano mergina.- pacitavo vakar mano sakytus žodžius.
-Tai tada bent dėl Alishos gerovės, atmušk jį nuo jos. Gi žinom, kad Joe yra paleistuvis.
-Nu gerai, įsimylėjeli. Pabandysiu jei jau taip nori atmušti ją, jei tu jos taip trokšti, tiesiog geidi. Kur jie susitiks?
-Starbucks prie riedlenčių parko.
*Alishos pozicija*
Greit ėjau link Starbucks, nes ir taip vėlavau penkias minutes.
Atidariau kavinukės duris ir akimis susiradau vaikiną, kuris sėdėjo netoli lango. Jis mane pamatęs nusišypsojo ir aš greit nuėjau prie jo.
-Labas. - atsisėdau priešais jį. - maniau, kad neužsakysi. - parodžiau į puodelį ir nusijuokiau.
-Kaip ir sakei frapucino su karamele didelis. - išsišiepė. Jo šypsena tiesiog nuostabi.
-Kodėl didelį? Man būtų užtekę vidutinio. - guršktelėjau kavos.
-Kad ilgiau čia sėdėtume. Aš galvoju kelis žingsnius į priekį. - pasirėmė ranką į stalą.
-Sveiki. - mano ir Joe pokalbį nutraukė prie stalo priėjęs Niall. Jis rimtai visą dieną kišis į mano pokalbius? Kaip jis išvis čia atsirado?
-Ką čia veiki? - susiraukiau.
-Kokia tu nemandagi, Alisha. O aš atėjau kavos. Kaip tau sekasi, Joe? - Niall atsisėdo greta manęs ir pasidėjo savo kavos puodelį ant stalo. Jis rimtai dabar knis man reikalus ir gadins pasimatymą kai sutikau tokį nuostabų vaikiną?
-Gerai, o dar Josephine negrįžo pas tave? - prisimerkė. Niall kūnas iškart įsitempė. Supratau, kad tarp jų vyrauja nekokie santykiai.
-Ne, ji man nebereikalinga. Per kelis metus pamiršau ją. - atsirėmė į atlošą ir norėjo parodyti, kad jam niekas nerūpi, tačiau aš mačiau, kad yra visai kitaip. Mačiau, kad jam dar skauda.
-Ai gi Sierra dabar tavo mergina. Giriasi mergina visiems iš eilės. Tokioje dabar euforijoje yra. - ironiškai atsiduso.
Mačiau kaip Niall suspaudžia kumščius laikydamas po stalu, bet veide rodo, kad yra ramus. Nesuprantu kas jam yra, kodėl jis nepatenkintas, kad jo mergina džiaugiasi jų santykiai? Nors man ganėtinai keista, kad jis su ja kartu kai pasakė, kad ji jį užknisa.
*****Prisiminimų pradžia*****
-Pupuliuk!! - iš kažkur pasigirdo cypiantis Sierros balsas ir tik man spėjus sumirksėti ji buvo užsikorusi ant Niall kaklo.
-Eik tu nuo manęs. - Horan nukėlė ją nuo savo kaklo.
-Kas yra? Nejau dėl šitos tu mane palieki? - susiraukė ir su pasišlykštėjimu parodė į mane.
-Mes net nebuvome pora ir tikrai ne dėl jos, ji man per šventa. - kas po velniais jam darosi su ta šventa?!
-Mažuti, aš žinau, kad grįši pas mane, o aš tavęs lauksiu. - išsišiepė ir nuėjo link savo spintelės.
-Uh kaip ji mane knisa. - burbtelėjo. - Eini? - linktelėjau ir sekiau paskui jį.
-Galiu paklausti? Kodėl tu su ja jei ji tave nervina?
-Seksas ir viskas. - patrūkčiojo pečiais, lyg tai būtų natūralu.
*****Prisiminimo pabaiga****
Va dėl ko jie kartu. SEKSAS. Tai atsako į visus man iškilusius klausimus.
-Ar taip, lėlyte? - mane iš transo ištraukė Niall balsas ir jo delnas ant mano kojos.
-Lėlyte? - susiraukiau. - Aš prie užžimtų vaikinų nelendu. - pasislinkau toliau nuo jo.
-Matai? Dabar malonėk mane ir Alisha palikti vienus. - Joe suurzgė. Ką aš praleidau kai buvau užsisvajojusi? Dėl Joe tono Niall susiraukęs atsistojo ir greit pasišalino iš kavinės.
******
Labutis. :*Yeah. Šita dalis yra pakankamai ilga (930 žodžių).
Klausimas kodėl?
Paprastas paaiškinimas: rašiau per telefoną ir neturėjau interneto, todėl nėjo įkelti, taip ir tęsiau.Tokia proga norėčiau nuomonių ko tikitės toliau ir kas blogai istorijoje.
Be to, noriu pranešti, kad istorija bus kažkur 55-65 dalys, ne daugiau. :)
P.S Jau 40 dalis, o aš vis dar jų nesuvedžiau. Pati savimi stebiuosi :D
With love An Irish wife ❤
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️