3 sezonas. Skyrius - 7

3.3K 259 15
                                    

Malonaus skaitymo :*
P.S Žiauriai ačiū už jau 920 sekėjų!!!!

S Žiauriai ačiū už jau 920 sekėjų!!!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


*Niall pozicija*

Siuntėjas: Styles

Gavėjas: N.Horan

Man atrodo tavo tas gėralas dar labiau pakenkė Alishai.

-----

Siuntėjas: N.Horan

Gavėjas: Styles

Ir man tai manai turėtų rūpėti? Aš tik norėjau padėti, nepavyko, tai jau ne mano bėdos. Tegu kapstosi pati.

--------

Siuntėjas: Styles

Gavėjas: N.Horan

Netavo, bet norėjau, kad žinotum, jog jai dabar plauna skrandį ligoninėje. :)

------

-Gal kažkas nutiko svarbaus, kad tavo veidas persimainė? - Žanet pasižiūrėjo į mane sutrikusi.
-Ką? Atleisk nesiklausiau. - užrakinau mobilujį ir pakėliau akis į merginą.
-Gal kažkas nutiko tavo artimoje aplinkoje?
-Kodėl taip klausi? - papurčiau galvą.
-Nes tu visas perbalai.
-Nieko, viskas gerai, tiesiog draugas parašė, kad viena iš pažįstamų ligoninėje. -šyptelejau merginai ir vėl skyriau visą dėmesį jai.
-Gal būt turi važiuoti aplankyti tą asmenį?
-Nereikia.- papurčiau galvą. - Ji nėra svarbi mano gyvenime.
-O kas svarbi? - pasirėmė į kavinės staliuką.
-Tu, mieloji. - paglosčiau jos skruostą, kuris buvo padengtas keliais sluoksniais makiažo. Niekada to nemėgstu, geriau natūralios merginos.
Kaip Alisha, ane? Vėl atsirado nelaukta mano sąžinė.
Papurčiau galvą nuvydamas mintis.

Papurčiau galvą nuvydamas mintis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Alishos pozicija*

-Jaučiuosi lyg vėmusi būčiau kokią savaitę. - sudejavau kai išėjome iš ligoninės po labai "linksmo" skrandžio plovimo.
-Ir dar porą dienų taip jausies, todėl turėsi maitintis tik sultiniu ir arbata. - Harry atidarė man automobilio dureles ir praleido įsėsti.
-Žinau,  bet pasižadu, kad daugiau taip negersiu niekada. - atsirėmiau į sėdynės atlošą ir užsimerkiau.
-Nežadėk ko neištęsėsi niekada. - nusijuokė Styles ir išsuko iš ligoninės aikštelės link mano namų, o aš tik pavarčiau akis.
-Žinai, kad aš tęsiu pažadus, ne kaip kurie, pirštais nerodysim.
-Čia tipo aš? - Harry susiraukė kai aš linktelėjau. - ką aš žadėjau ir neištęsėjau?
-Nepamenu, tavo laimei. - kumštelėjau jam į ranką. - Tikriausiai girta buvau tada. - Harry tik trumpai šyptelėjo man ir pasuko ne link mano namų.
-Noriu nuvažiuoti į savo butą ir pasiimti kelis daiktus prieš Niall jį užvaldant ir paverčiant kiaulide. - linktelėjau sutikdama, nes ir taip jis sugaišo visą dieną su manimi.
Praėjus kokiai dešimt minučių sustojome prie aukšto pastato ir Harry pasakęs, kad greit pareis, nuėjo ten, o aš likau sėdėti automobilyje.
Junginėjau visas radijo stotis viena po kitos kai pasigirdo garsus merginos juokas, privertęs net atkreipti dėmesį.
Ten ėjo juodų plaukų mergina ir Niall apkabinęs ją per liemenį. Taip susikoncentravus žiūrėjau į juos, kad ne iš pirmos akimirkos pamačiau jog Niall akys susitiko su manosiomis ir jo veidą papuošė natūrali šypsena jam, kuri visada verčia mane jaustis blogai.
Jis su ja mylėsis viduryje dienos ir dar Harry lovoje.

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now