*Alishos pozicija*
-Kaip tau atrodo ši suknelė ir aukštakulniai? - į kambarį įsiveržė Gabbie susisukusi šlapius plaukus rankšluostyje, be makiažo, bet jau apsirengusi tamsiai mėlyna suknele iki kelių, nors ne, žymiai trumpesne ir kūno spalvos aukštakulniais (apranga nuotraukoje). Visa apranga tobulai derėjo prie jos įdegio, velnias, kaip aš jo pavydžiu.
-Gerai, bet ar tu nesušalsi? - nusisukau atgal į veidrodį ir džiovinausi plaukus fenu.
-Nebijok nemanau, kad bus šalta. O kuo tu rengsies? - mostelėjau ranka į lova. Ant lovos buvo padėtas žydras komplektukas, odinukė ir ant žemės baltos spalvos aukštakulniai (apranga nuotraukoje) . Tas jausmas lyg telepatiškai būtume susitarusios dėl spalvų. - Na visai nieko, gerai, einu ruoštis, nes liko tik valanda. - ji greit dingo iš kambario ir iškart mano širdžiai pasidarė lengviau. Prie jos jaučiuosi lyg pilka pėlytė, Gabbie figūra, įdegis, plaukai, apranga ir veidas, viskas yra pas ją tobula, ne kaip pas mane. Neturiu nei tobulos figūros, nei plaukų, nei veido, buvau niekuo neišsiskirianti mergina, sugadinta iš vidaus.
----
Apsimoviau aukštakulnius ir užsidėjusi odinukę, bei pagriebusi telefoną išėjau iš kambario. Tuo pačiu momentu išėjo ir Gabbie. Velnias. Jos plaukai irgi sugarbanoti kaip mano.
-Nepasimesim viena nuo kitos. - sukikeno. Aišku, ji didžiavosi, kad geriau atrodys nei aš ir sulauks visų vaikinų dėmesio.
-Eime, mūsų jau laukia. Vėluojame. - Gab linktelėjo ir mes nusileidome laiptais. Iš virtuvės išlindo mama.
-Jau išeinate? - linktelėjau. - Elkitės atsargiai ir pasilinksminkite.
-Iki. - greit išėjome iš namų. Prie vartų jau stovėjo juodas BMW, o prie jo pasirėmęs rūkė Niall. Vaikinas peržvelgė Gabbie ir prikando lūpoje buvusį auskarą, o ji tyliai kikeno. Cha cha cha kaip "miela". Šaunu, prieš keletą valandų bučiavosi su manimi, dabar jau mintyse dulkina Gabbie. Alisha, pati žinai, kad vaikinai niekada nebus ištikimi.
-Kur Jack? - pažiūrėjau į automobilio vidų, bet jo ten nebuvo. Ne ne, maldauju, tik kad nereiktų likti vienai vakarėlyje.
-Negalėjo, prisijungs vėliau. - numetė nuorūką ir sutrypė. Net širdyje lengviau pasidarė. - važiuojame, nes ir taip jūs vėluojat.
-Aš sėdžiu priekyje. - Gabbie surikusi apibėgo automobilį ir įsėdo į priekį.
-Seksualiai atrodai, lėlyte. - Mano ausis pasiekė Horan 'komplimentas'.
-Atsiknisk. - įsėdau į galą ir užtrenkiau duris. Tikrai nesiruošiu jam stengtis įtikti kai elgiasi lyg su ne žmogumi.
-----
-Alisha!! - mano širdį aplankė džiaugsmo banga kai pro kiemines duris pamačiau atbėgant Emą ir Kamilą. Bent pora pažįstamų veidų. Jos sustojo prie manęs pamačiusios Gabbie.
-Aš einu pas drauges. Sėkmės. - Gabbie entuziastingai palinksėjo, vis gi paliksiu ją vieną su karščiausiu miesto vaikinu, ir aš greit nukulniavau iki merginų.
-Čia tavo toji pusseserė? - susiraukė Kamila, o aš tik linktelėjau. - Kokia kalė. Gal jai ta suknelė per maža, kad vos subinę dengia?
-Jos toks stilius. - numojau ranka.
-O tu tai labai gražiai atrodai, maže. - išsišiepė Ema.
-Jūs irgi. Mes visada esame gražios. - mirktelėjau joms.
-Gerai, Eime į vidų išgerti. - su Kamila sutikdamos linktelėjome ir visos patraukėme į vidų, kur grojo tranki muzika ir liejosi alkoholis pro kraštus.
-Imk. - Kamila įgrūdo į ranką raudoną puodelį su skysčiu. Pastebėjau šie puodeliai lyg vakarėlio akcentas, niekada kitokių nebūna.
-Kas čia? - parodžiau į vidų.
-Degtinė su kola. - gurkštelėjo Ema ir nusipurtė. Gi ji nemėgėja tokių gėrimų. Truktelėjau pečiais ir gurkštelėjau nemažą gurkšnį to brudo. Mano vidų užliejo šiluma ir smegenims pasidarė lengva, lyg jokių bėdų nebūtų ir užsimiršo Niall poelgis, šiandien per pietus.
-Eime pašokti. - mane už rankos pagavo kažkoks vaikinas. Parodžiau, kad palauktų ir išgėriau viską kas buvo stiklinėje.
-Merginos, aš tuoj grįšiu. - įsikabinau į vaikino ranką ir mes greit atsidūrėme svetainėje, šokių centre. Jo kūnas greitu judesiu prisispaudė prie manęs, o aš savo ruoštu apkabinau jo kaklą ir judėjau pagal girdėtą muziką. Jo stiprus odekolono kvapas pasiekė mano nosį, jis toks pažįstamas, bet nežinau kur. Uh, ta trumpa atmintis ir dar suknista tamsa, per kurią neįžiūriu jo veido, nors ne tai kaltas alkoholis. Taip tik alkoholis.
-Noriu dar išgerti. - tyliai pratariau ir maniau, kad vaikinas neišgirs, bet linktelėjo ir greit nuėjo link alkoholio stalo ir grįžo su stikline skaidraus skysčio. Okay čia vien tik degtinė, ai tiks. Užsiverčiau visą stiklinę ir po kelių akimirkų mano įrašas nutrūko.
-----
-jdjwl. - tyliai sumurmėjau kai pasisukau ant kito šono ir mano galvą perdiegė veriantis skausmas. Fuck, mano silpna galva. Pramerkiau akis ir suvokiau, kad tai ne mano kambarys, o...Niall. Greit pašokau iš vietos ir mano galvą sudiegė. Nurimus skausmui pasukau galvą į kairę ir ten miegojo pusnuogis Niall veidu į pagalvę. Visur atpažinčiau tuos geltonus plaukus, išryškėjusius raumenis ir piešinius ant kūno.
Nuleidau akis į savo apranga. Buvau su juoda Nirvana palaidine ir po apačia su apatiniais. Mano kostiumėlis ir odinukė buvo numesti ant kėdės, o prie jos mėtėsi aukštakulniai. Velnias, ne ne. Aš negalėjau su juo miegoti. Pala. Kur Gabbie? Gi ji buvo su juo, o aš su kažkokiu vaikinu? Ties ta vieta mano smegenų juostelė ir baigiasi.
-Niall. - silpnai jį pajudinau, bet jis nesureagavo. - Nu Niall. - pajudinau truputį stipriau ir jis apsivertęs ant nugaros prasimerkė. Jo mėlynos akys susitiko su manosiomis.
-Labas rytas. - Niall veide užsiplieskė milžiniška šypsena.
-Kur Gabbie? - tai buvo pirmas man labiausiai rūpimas klausimas.
-Namie. - pasitrynė akis.
-Tai kodėl aš čia? - stengiausi kalbėti kuo tyliau, nes galva plyšo.
-Na tu nusigėrei ir man kažkur ketvirtą nakties paskambino Kamila ir paprašė, kad parvežčiau tave, bet tu buvai ant tiek nusitašiusi, kad tikrai tave mama būtų nudėjusi, todėl Ema paskambino tavo mamai ir pasakė, kad pasiliksi pas ją, o aš tave atsivežiau čia. - apsivertė ant šono. - Tuo kas priklauso man aš rūpinuosi. Negalėjau tavęs palikti ten kai laižaisi su kažkokiu neaiškiu tipu ir dar girta.
-O mes... - parodžiau į save ir jį. - permiegojome?
*****
Fuck yeah! !!
Intriga!
Pasistengiau ir pabaigiau dalį. Tik dėl jūsų :*
Laukiu daug daug daug nuomonių (ilgų) :*
Tokia pakankamai net man pačiai įdomi dalis gavosi ( savimeila).
With love An Irish wife ❤
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️