3 sezonas. Skyrius - 8

3.2K 251 27
                                    

*Niall pozicija*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Niall pozicija*

-Na ir taip gavosi, kad dabar gyvenu miesto centre. - Nusijuokiau apkabinęs Žanet per liemenį, o ji kartu su manimi. Pasakiau merginai, kad mano namus, viename iš prabangiųjų kvartalų, užpuolė terminai, todėl turėjau apsigyventi viename iš keletos butų miesto centre. Pats nežinau kodėl taip sumelavau, bet vis tiek ilgai nebūsiu su ja, tai kodėl nepasigyrus dalykais, kurių iš tiesų neturiu?
-Įdomus tas tavo gyvenimas. - Žanet padėjo galvą ant mano peties, o aš apsidairiau po aikštelę, jausdamas, kad kažkas mane stebi. Aš neklydau, susikoncentravusi į mane ir Žanet, iš Harry automobilio, stebėjo Alisha.
-Niekada nesiskundžiau juo. - išsišiepiau iki ausų šypsena, kuri visada ją vesdavo jaustis blogai. Alisha greit nusuko akis į vairuotojo pusę, o mes įžengėme į pastatą.
Ką merginai reikės pasakyt apie Harry? Kodėl jis mano bute?
-Prašau. - atidariau buto duris ir įleidau Žanet.
-Pagaliau parsivilko ponas Alkoho... - į koridorių įėjo Harry ir nutilo pamatęs Žanet. - Sveika, aš Harry, Horan geriausias draugas. Net meluoti nereiks dabar.
-Labas, aš Žanet. - tamsiaplaukė kukliai šyptelėjo.
-O tu. - Styles atsisuko į mane. - ką aš tau sakiau apie butelius ir kates šiame bute? - kilstelėjo antakį.
-Žanet, eik apsidairyk kol aš pasikalbėsiu su juo. - mergina linktelėjo ir nusimovusi aukštakulnius nuėjo į butą.
-Aš tau ne aiškiai pasakiau apie alkoholį ir panas šiame bute? - Harry mostelėjo į buto vidų.
-Žinau, Harry, bet taip gavosi, ji pati prie manęs prilipo, o žinai mane, kad negaliu atsisakyti dailaus užpakaliuko. - pasikasiau kaklą. Negaliu ginčytis su juo, nes kitaip tikrai mane išmes, o aš neturiu kur dėtis.
-Kad kitą kartą kai atvažiuosiu čia, nerasčiau nė vieno butelio, nė merginų. - Harry praėjo pro mane ir apleido butą stipriai trenkdamas durimis.

 - Harry praėjo pro mane ir apleido butą stipriai trenkdamas durimis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Alishos pozicija*

-Gerai Kamila sakė, kad nereikėjo jo priimti į butą. - Harry burbėdamas įsėdo į automobį ir atsigėrė vandens. - Jis suknistai kažkokia parsivedė į butą, kai jam tai buvo uždrausta.
-Tai tu dabar jį mesi iš buto? - truputėlį sunerimau. Žinau, kad turiu jo nekęsti, bet man būtų gaila Horan, nes jis neturi kur dėtis.
-Ne, bet pasakiau, jei dar kartą rasiu alkoholio arba mergina savo bute, jis tikrai iš ten lėks. Nesitaikstysiu su jo savivaliavimu. - Styles išsuko iš stovėjimo aikštelės. - Namo? - linktelėjau. - Aš tave parvešiu, bet truputėlį vėliau atvažiuosiu su Kamila, nes ji sakė, kad verda tau vištienos sultinį. - Šyptelėjo žiūrėdamas į kelią. Nežinau ką daryčiau, jei savo gyvenime neturėčiau Kamilos ir Harry. Jie visada man padeda ir gelbėja iš bėdų jei reikia. Lyg brolis ir sesuo, kurių neturiu.

-------

-Ačiū labai už sultinį. - padėjau dubenėlį ant stalo ir susisukau į dekį. Harry atvežęs Kamilą, truputėlį pabuvo ir išvažiavo su reikalais, o Kami pasiliks pas mane nakvoti, nes jos žodžiais gi man gali pablogėti, nors to tikrai nebus. Tiesiog, mes senai leidome laiką kartu, ramiai sėdėdamos prie televizoriaus ir kalbėdamos nesąmones.
-Geriausiai draugei nieko negaila gi. Kaip jautiesi? - mergina pasiėmė savo indą su kažkokia koše, kurią pasidarė mano virtuvėje.
-Viskas gerai. Šiandien mačiau Niall su kažkokia mergina. - padėjau galvą ant jos peties.
-Žinau, Harry sakė. Kažkokia paleistuvė. Vienos nakties nuotykis. - mergina paguodžiančiai šyptelėjo, o aš tik linktelėjau sutikdama. - O tu kaip? Kaip tavo meilės reikalai?
-Mano? Nejuokauk, nieko neturiu. - papurčiau galvą nusijuokdama.
-Be darbo tu nieko nematai. - ji atsiduso ir apsidairė per kambarį. - kas tose dėžėse? - parodė į kelias spalvotas dėžes, sukrautas viena ant kitos, prie lentynos.
-Ai vienoje visokie daikčiukai iš mano nepavykusių vestuvių, kitose mano svarbiu įvykiu gyvenime akcentai. Žinai, kad esu sentimentali.
-Kuri iš tavo vestuvių? - parodžiau į rausvą ir Kamila greit pašokus pasiėmė ją. - Žinai gal kažką prasiskolinusių savo vestuvėms.
-Imk ką nori. - atsisėdau patogiai kai Kami atidarė dėžę. Po vestuvių dar nebuvau atidariusi jos, nes iškart pradėčiau verkti ir viskas tuo pasibaigtų.
Kamila tylėdama kraustė visus daiktus, kurie buvo dėžėje: vestuvių kvietimą, vardines korteles, segtukus iš mano šukuosenos, Niall vestuvinias sąsagas, dovanėlės pavyzdį vestuvių svečiams ir kitas smulkmenas, o ant dugno buvo uždengta mano vestuvių suknelė ir veliumas.
-Kas čia? - parodė į uždengta apdarą.
-Sukenelė. - Kamila atsiduso ir atsistojusi iškėlė suknelę.
-Ji man taip patiko nuo pat pradžių, bet gaila, kad ji tau ir Niall neatnešė laimės. Medžiaga labai puiki. - ji pridėjo prie savęs ir pasisukiojo.
-Jei nori gali imti, panaudosi suknelės akcentus ant savo, jei reikia. - šyptelėjau.
-Nejuokauk, tai tavo prisiminimų dalis. Negalėčiau taip pasielgti.
-Vis tiek tie prisiminimai bereikšmiai liko. - prikandau drebančią lūpą.
-Oh, mažute. - Kami paleido suknele ir greit atsisėdusi apkabino mane, o iš mano lūpų pasigirdo tylus kūkčiojimas.

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now